FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Noiembrie 19th, 2018, 8:26 pm


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 21 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 21 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 1433 in data Martie 3rd, 2018, 10:26 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 21 vizitatori

UTC + 2 ore




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Prelungire termen - KA229 Schimb Interșcolar
MesajScris: Martie 21st, 2018, 2:41 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Martie 25th, 2016, 9:39 am
Mesaje: 191
Stimați colegi,

Termenul limită pentru depunerea formularelor de candidatură la acțiunea Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar (KA-229) a fost prelungit cu 48 de ore!
Toate celelalte condiții și modalități de a candida rămân identice.

Astfel noul termen este 23 martie, ora 13.00 (ora României)

Pentru toate celelalte tipuri de parteneriate strategice, inclusiv pentru proiecte de parteneriat strategic şcolar (depuse prin formularul de candidatură KA-201), termenul a fost 21 martie, ora 13.00 (ora României).

Erori tehnice
În cazul puțin probabil în care aplicații întâmpină problemele tehnice la transmiterea online a formularelor de tip webform pentru acțiunea Parteneriate Strategice de Schimb Interșcolar, aceștia trebuie să contacteze responsabilii de acțiune menționați mai jos:
- Mădălina Soveja: madalina.soveja@anpcdefp.ro
- Veronica Simionescu: veronica.simionescu@anpcdefp.ro
- Eugenia Stănescu: jeni.stanescu@anpcdefp.ro

În cazul în care aceste erori persistă, pentru a fi luate în considerare îi rugăm să efectueze următoarele operațiuni până vineri, 23 martie, ora 13.00 (ora României)
- salvarea formularul de candidatură în format pdf
- realizarea unui printscreen care să conțină următoarele informații: eroarea, formID-ul, ora și data la care a fost făcut printscreen-ul

Aceste documente vor fi trimise pe adresele de e-mail menționate mai sus până cel târziu vineri, 23 martie, ora 15.00 (ora României)

Mult succes tuturor!

Inspector școlar, prof. Claudia Păun


Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 2 ore


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 21 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup