Stimate colege și stimați colegi
La debutul fiecărui an școlar este necesară o diagnoză privind nivelul de structurare a competențelor elevilor. În contextul special generat de pandemia COVID 19, această diagnoză este mai mult decât necesară, ea stând la baza planificării calendaristice și orientând proiectarea didactică. În sprijinul cadrelor didactice au fost realizate ghiduri metodologice cu scopul de a facilita intervenția profesorului de matematică în pregătirea elevilor, în anul școlar 2020-2021, pentru eliminarea sau reducerea decalajelor, create de finalizarea anului școlar 2019-2020 în condiții de pandemie, între curriculumul scris (materializat în programa școlară) și cel implementat (aplicarea
programei), având în vedere faptul că aceste decalaje au consecințe directe asupra curriculumului realizat (achizițiile elevilor). Ghidurile menționate sunt postate la adresa
http://educatiacontinua.edu.ro/repere-metodologice.html sau
http://educatiacontinua.edu.ro/repere-metodologice.html# cu rugămintea de a fi consultate. Vă doresc multă sănătate și un an școlar plin de succese!