FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Aprilie 19th, 2024, 6:50 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 10 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 10 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 10 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Calendar miscare personal luna martie 2015
MesajScris: Martie 4th, 2015, 12:04 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Iulie 10th, 2008, 12:34 pm
Mesaje: 669
Stimati colegi,

Prin prezentul mesaj va informam cu privire la la calendarul miscarii personalui didactic pentru luna martie 2015:
1.Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare ori prin desființarea unor unități de învățământ:
înregistrarea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;
Perioada: 26 februarie-3 martie 2015
- afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate;
Termen: 5 martie 2015
- înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;
Perioada: 5-6 martie 2015
-organizarea probelor practice/orale de profil;
Termen: 6 martie 2015
- soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea punctajelor finale la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;
Termen: 9 martie 2015
- depunerea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obținerea acordurilor în vederea soluționării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE;
Perioada: 6-10 martie 2015
- analiza în consiliile de administrație ale unităților de învățământ a solicitărilor și comunicarea hotărârii cu privire la acordarea/neacordarea acordurilor pentru transfer;
Termen: 11 martie 2015
- depunerea şi înregistrarea contestaţiilor privind acordurile emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic titular care solicită transfer consimțit între unitățile de învățământ;
Perioada: 11-12 martie 2015
- soluționarea contestaţiilor privind acordurile pentru transfer emise de unitățile de învățământ;
Termen: 13 martie 2015
- înregistrarea acordurilor cadrelor didactice titulare care solicită soluționarea restrângerii de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar;
Perioada: 11-16 martie 2015
- soluționarea cererilor de restrângere de activitate în ședință publică;
Termen: 17 martie 2015
- înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a restrângerilor;
Perioada: 17-18 martie 2015
- soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;
Termen: 19 martie 2015
- emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 20-27 martie 2015
Pretransferul consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular:
- afișarea la inspectoratul școlar a listei cuprinzând toate posturile didactice/catedrele vacante/rezervate complete şi incomplete;
Termen: 20 martie 2015
- afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice necesare pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare;
Termen: 20 martie 2015
- depunerea cererilor, însoțite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice care solicită pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris, respectiv pretransfer consimțit între unitățile de învățământ la inspectoratele școlare; verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;
Perioada: 23-26 martie 2015
- afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, cu precizarea unităţilor de învăţământ la care sunt titulare cadre didactice care au depus cereri de pretransfer;
Termen: 30 martie 2015
- înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;
Perioada: 30-31 martie 2015


Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 10 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup