Stimati colegi,
In conformitate cu calendarul miscarii personalului didactic, cuprins in anexa 19 a OMECS nr.5559/2015, va comunicam mai jos ca in perioada 13 mai-20 mai 2016 are loc:
- înregistrarea, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara, a cererilor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, a candidaților care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2016-2017 și a celor care solicită angajare pe perioadă determinată în baza mediilor de repartizare/notelor obţinute la concursurile de titularizare sesiunile 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 sau 2010; Notă. În mod excepţional, cadrele didactice care nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2016-2017, în perioada 13-20 mai 2016, mai pot depune cereri în perioada 16-17 august 2016
- înregistrarea, la sediul Inspectoratul Şcolar Judeţean Hunedoara, a cererilor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, pentru continuitate la detașarea la cerere, respectiv detașare la cerere prin concurs sau concurs specific; Notă. În mod excepţional, cadrele didactice care nu au depus cereri de înscriere pentru detaşare la cerere,în perioada 13-20 mai 2016, mai pot depune cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, prin concurs specific, în perioada 16-17 august 2016.
Programul de depunere a tuturor dosarelor este stabilit conform graficului de mai jos:
Vineri 13 mai intre orele 12.00-14.00* (inregistrarea se va face in sala "Lucian Blaga") Luni 16 mai intre orele 12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa") Marti 17 mai intre 12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa") Miercuri 18 mai intre orele 12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa") Joi 19 mai intre orele12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa") Vineri 20 mai intre orele 10.00-12.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa")
Atasat aveti modelele de cerere pentru fiecare etapa de miscare
Compartiment MRU
|