FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Martie 29th, 2024, 3:51 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 18 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 18 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 18 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Etapa de restrangere de activitate 2017
MesajScris: Februarie 28th, 2017, 1:14 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Iulie 10th, 2008, 12:34 pm
Mesaje: 666
Stimati colegi,

Prezentam mai jos calendarul de activitati specifice etapei de restrangere de activitate pentru anul scolar 2017-2018, conform anexei 19 din OMENCS nr.5739/2016, precum si modele de cerere aferente si documentele emise de unitatile scolare.

Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare ori prin desființarea unor unități de învățământ:
a)reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;
Termen: 2 martie 2017
b)afișarea, la inspectoratele școlare, a listei cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu data de 1 septembrie 2017;
Termen: 2 martie 2017
c)afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice
şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul)
pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin transfer/pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare;
Termen: 2 martie 2017
d)înregistrarea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea,
cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare
;
verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;
Perioada: 3-7 martie 2017 dupa programul
vineri, 3 martie in intervalul 11.00-13.00, la camera 214
luni, 6 martie in intervalul 12.00-16.00, la camera 214
marti 7 martie in intervalul 12.00-14.00, la camera 214

e)afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar
a listelor cu punctajele cadrelor didactice
care solicită soluționarea restrângerii de activitate;
Termen: 9 martie 2017
f)înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;
Perioada: 9-10 martie 2017
g)organizarea probelor practice/orale de profil;
Termen: 10 martie 2017
h)soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea punctajelor finale la inspectoratul școlar şi pe pagina
web a inspectoratului şcolar;
Termen: 13 martie 2017
i)depunerea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obținerea acordurilor în vederea soluționării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE;
Perioada: 13-15 martie 2017
j)analiza în consiliile de administrație ale unităților de învățământ a solicitărilor și comunicarea hotărârii cu privire la acordarea/neacordarea acordurilor pentru transfer;
Termen: 16 martie 2017
k)depunerea şi înregistrarea contestaţiilor privind acordurile emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic titular care solicită transfer consimțit între unitățile de învățământ;
Perioada: 16-17 martie 2017
l)soluționarea contestaţiilor privind acordurile pentru transfer emise de unitățile de învățământ;
Termen: 20 martie 2017
m)depunerea acordurilor cadrelor didactice titulare care solicită soluționarea restrângerii de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar;
Perioada: 16-21martie 2017
n)soluționarea cererilor de restrângere de activitate în ședință
de repartizare
;
Termen: 22 martie 2017
o)înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a restrângerilor;
Perioada: 22-23 martie 2017
p)soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;
Termen: 24 martie 2017
q)emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 24-31martie 2017

Compartiment MRU


Fisiere atasate:
INSTIINTARE_ISJ_TRA_2017.docx [20.91 KB]
Descarcat de 266 ori
ACORD_DIRECTOR_TRA_2017.docx [20.7 KB]
Descarcat de 279 ori
Cerere pentru obtinerea acordului pentru transfer.pdf [237.61 KB]
Descarcat de 268 ori
Cerere de transfer pentru restrangere de activitate.pdf [368.74 KB]
Descarcat de 238 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 18 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup