FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Martie 29th, 2024, 8:25 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 10 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 10 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 10 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Etapa pretransfer consimtit intre unitatile de invatamant
MesajScris: Martie 18th, 2017, 12:33 am 
Neconectati
Membru

Inscris: Iulie 10th, 2008, 12:34 pm
Mesaje: 666
Stimati colegi,

Prezentam mai jos calendarul de activitati specifice etapei de pretransferul consimțit între unitățile de învățământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular pentru anul scolar 2017-2018, conform anexei 19 din OMENCS nr.5739/2016, precum si modele de cerere aferente si documentele emise de unitatile scolare :

a) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;
Termen: 27 martie 2017
b) afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare (pentru unitățile de învăţământ care nu au avut condiții specifice pentru etapa de transfer);
Termen: 27 martie 2017
c) depunerea cererilor, însoțite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice care solicită pretransfer prin schimb de posturi/catedre în baza consimţământului scris, respectiv pretransfer consimțit între unitățile de învățământ la inspectoratele școlare; verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;
Perioada: 28-31 martie 2017
d) afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice înscrise la etapa de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, cu precizarea unităţilor de învăţământ la care sunt titulare cadre didactice care au depus cereri de pretransfer;
Termen: 4 aprilie 2017
e) înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;
Zilele: 4-5 aprilie 2017
f) desfășurarea probelor practice/orale de profil, afişarea rezultatelor la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;
Termen: 5 aprilie 2017
g) soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar, afișarea punctajelor finale la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;
Termen: 6 aprilie 2017
h) depunerea cererilor, însoțite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice care solicită pretransfer la unitățile de învățământ care au publicat posturi didactice/catedre vacante pentru obținerea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer, precum şi la unităţile de învăţământ la care sunt titulare cadre didactice care au depus cereri de pretransfer, pentru obținerea acordului de principiu pentru pretransfer;
Perioada: 4-7 aprilie 2017
i) analiza, în consiliile de administrație al unităților de învățământ, a solicitărilor depuse de cadrele didactice titulare și comunicarea hotărârii cu privire la acordarea/neacordarea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer către solicitant/inspectoratul școlar;
Perioada: 7-11 aprilie 2017
j) depunerea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic titular care solicită pretransfer consimțit între unitățile de învățământ, la comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar;
Perioada: 12-13 aprilie 2017
k) soluționarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ;
Perioada: 20-24 aprilie 2017
l) soluționarea cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ în ședință de repartizare;

Termen: 25 aprilie 2017
m) înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a cererilor de pretransfer consimțit între unitățile de învățământ;

Perioada: 25-27 aprilie 2017
n) soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;

Termen: 28 aprilie 2017
o) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate şi afişarea acesteia la sediile inspectoratelor şcolare;

Termen: 3 mai 2017
p) emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare.

Perioada: 28 aprilie – 5 mai 2017

Compartiment MRU


Fisiere atasate:
ACORD_DIRECTOR_PRETRANSFER_2017.docx [20.94 KB]
Descarcat de 437 ori
ADEVERINTA_PRE_STATUT_POST_2017.docx [27.4 KB]
Descarcat de 381 ori
Cerere pentru obtinerea acordului pentru pretransfer consimtit.pdf [240.06 KB]
Descarcat de 514 ori
Cerere de pretransfer consimtit.pdf [368.84 KB]
Descarcat de 492 ori
INSTIINTARE_ISJ_TRA_2017.docx [20.17 KB]
Descarcat de 474 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 10 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup