Stimati colegi,
În perioada 03.05-05.05.2017 are loc depunerea si înregistrarea cererilor însoţite de documente justificative ale cadrelor didactice calificate angajate pe perioadă determinată, în anul şcolar 2016-2017, la camera 214 a Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara, în vederea repartizării pe perioadă nedeterminată, în şedinţă de repartizare, conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare. În dosar se depun în ordine următoarele documente: 1) Coperta (vezi model atașat); 2) Cererea conform anexei 3 din O.M.E.N.C.S. 5739/2016; 3) Copie certificată de pe decizia de repartizare pe postul didactic de la unitatea/unităţile de învăţământ la care funcţionează ca angajat cu contract individual de perioadă determinată în anul şcolar curent, autentificată de conducerea unităţii de învăţământ; 4) Copie certificată de pe buletinul/carte de identitate din care să reiasă domiciliul, autentificată de conducerea unităţii de învăţământ; 5) Acte doveditoare în situaţia schimbării numelui (dacă este cazul) autentificate de conducerea unităţii de învăţământ; 6) Copii certificate de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă/suplimentul la diplomă); 7) Copii certificate de pe certificatele de grade didactice dobândite, respectiv avize şi atestate autentificate de conducerea unităţii de învăţământ; ) Adeverinţa de vechime în învăţământ, ÎN ORIGINAL; 9)Copia certificată a acordului Ministerului Educaţiei Naţionale, inspectoratului şcolar, întreprinderii, de întrerupere a activităţii (dacă este cazul) 10) Copie certificată de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor autentificate de conducerea unităţii de învăţământ; 11) Avizul medical/adeverinţa medicală din care să rezulte că este apt(ă) pentru a preda în învăţământ; 12) Adeverință statut post (vezi model atașat ADEVERINTA_STATUT_POST); 13) Adeverință nota concurs (vezi model atașat ADEVERINTA_NOTA_CONCURS), copia avizată conform cu originalul pe site-ul naţional Titularizare, care atestă nota la examenul scris și la inspecția la clasă/proba practică; 14) cazier judiciar, în original.
Dosarele se depun în perioada: 3-5 mai 2017 în intervalul 12.00-14.00.
Compartiment MRU
|