FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Martie 28th, 2024, 11:19 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 13 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 13 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 13 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Selecție director L.T. Ghelari și C.T.A. „Al. Borza” Geoagiu
MesajScris: Ianuarie 16th, 2018, 5:27 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Septembrie 4th, 2014, 8:02 am
Mesaje: 304
Stimați colegi,

Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara anunţă organizarea selecţiei cadrelor didactice în vederea ocupării, în anul şcolar 2017-2018, prin detașare în interesul învățământului, până la organizarea concursului, dar nu mai târziu de sfârşitul anului şcolar, a funcţiilor de director de la:
- Liceul Teoretic Ghelari;
- Colegiul Tehnic Agricol „Alexandru Borza” Geoagiu.

Funcția de director poate fi ocupată de cadre didactice care, conform prevederilor art. 257 (1) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: sunt titulare în învățământ, au absolvit cu diplomă de licență studii universitare, au gradul didactic I sau titlul științific de doctor, sunt membre ale corpului național de experți în management educațional.
Persoanele interesate vor depune la serviciul secretariat al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara, în perioada 25-26.01.2018, orele 12.00-16.00, un dosar care să conțină:
• Solicitare detaşare în interesul învăţământului pentru ocuparea unei funcţii de director/director adjunct dintr-o unitate de învăţământ preuniversitar, în anul şcolar 2017-2018;
• Curriculum vitae din care să rezulte îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 257 alin. (1) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, cu copii după documentele relevante, precizate în CV;
• Scrisoare de intenţie.
Susținerea interviului se va desfășura marți, 30 ianuarie 2018, începând cu ora 14.00, după un grafic stabilit.

În ataşament aveţi modelul pentru solicitarea detaşării în interesul învăţământului pentru ocuparea unei funcţii de director sau director adjunct, precum şi Procedura operaţională privind organizarea şi desfăşurarea probei de interviu pentru ocuparea funcţiilor vacante de director şi director adjunct din învăţământul preuniversitar, rămase vacante după concurs, prin detaşare în interesul învăţământului, pentru anul şcolar 2017-2018.


Conducerea ISJ Hunedoara


Fisiere atasate:
Procedura interviu august 2017.pdf [1.07 MB]
Descarcat de 324 ori
model_solicitare_detasare_functie_de_conducere.pdf [141.75 KB]
Descarcat de 267 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 13 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup