Către toate unităţile de învăţământ În atenţia doamnelor/domnilor directori şi a cadrelor didactice din învăţământul special şi special-integrat
Stimaţi colegi,
Consfătuirea cadrelor didactice din învăţământul special şi special-integrat din judeţul Hunedoara va avea loc joi, 25 septembrie 2014, începând cu ora 11,00 la Centrul de Pedagogie Curativă Simeria. Vor participa: profesorii de psihopedagogie specială, învăţătorii şi educatoarele din învăţământul special (cei care predau înainte de masă), profesorii-educatori, învăţătorii-educatori şi educatorii-educatori (cei care lucrează dupăamiaza), psihopedagogii, profesorii de sprijin/itineranţi, profesorii în centre şi cabinete de asistenţă psihopedagogică şi logopezii din judeţ. Programul consfătuirii: 10,45 -11,00 înregistrarea participanţilor 11,00 -12,00 prezentarea rapoartelor de activitate pentru anul şcolar 2013-2014 ale responsabililor de Cerc pedagogic 11,00-11,10 Raportul anual pentru Cercul pedagogic al profesorilor de psihopedagogie specială 11,00-11,20 Raportul anual pentru Cercul pedagogic al profesorilor-educatori 11,20-11,30 Raportul anual pentru Cercul pedagogic al psihopedagogilor 11,30-11,40 Raportul anual pentru Cercul pedagogic al profesorilor itineranţi/de sprijin 11,40-11,50 Raportul anual pentru Cercul pedagogic al profesorilor consilieri 11,50-12,00 Raportul anual pentru cercul pedagogic al logopezilor Rapoartele de activitate se vor trimite de către responsabilii cercurilor în format electronic, pe adresa de mail manu_em777@yahoo.com , până în data de 24.09.2014 Rapoartele pot fi însoţite de prezentări PowerPoint. Se va respecta cu stricteţe timpul alocat, punându-se accent pe aspectele pozitive ale activităţilor şi aspecte, care pot fi îmbunătăţite, precum şi propuneile de îmbunătăţire. 11,00-11,30 Pauză 11,30-12,30 Probleme organizatorice pentu anul şcolar 2014-2015 1. Raportul isnpectorului pentru înv. special 2. Consiliul Consultativ al IŞJ - propuneri 3. Curriculum utilizat 4. Concursuri şcolare şi extraşcolare 5. Formarea continuă a personalului didactic 6. Portofoliul cadrului didactic 7.Inspecţii de specialitate/inspecţii tematice/inspecţii speciale 12,30 -13,00 Pauză 13,00-14,00 Activităţi pe cele 6 secţiuni: Desemnarea responsabililor, stabilirea planului anual, conţinutul portofoliului profesorului, instrumente utilizate, responsabilităţi, modalităţi de comunicare - toate stabilite în proces verbal 14,00-14,30 Întâlnirea responsabililor de Cerc şi a directorilor
Vă aşteptăm cu drag!
Cu stimă, Vlaic Agnes inspector şcolar
|