FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Aprilie 28th, 2024, 12:37 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 99 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 99 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 99 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Școlarizare la domiciliu_2022
MesajScris: Septembrie 6th, 2022, 2:21 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Martie 25th, 2016, 9:39 am
Mesaje: 568
CĂTRE
TOATE UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT CARE ȘCOLARIZEAZĂ ELEVI LA DOMICILIU

În atenţia Doamnelor / Domnilor Directori,

În vederea aprobării şcolarizării la domiciliu pentru copiii/elevii/tinerii nedeplasabili, aveți obligativitatea, ca anual, să efectuați demersurile precizate în art.7, (alin.3), art. 9 (alin.2), respectiv art. 11 (alin.1) din OMENCȘ nr. 5086/2016.

În acest sens, vă rugăm să vă asigurați că solicitările dumneavoastră sunt complete și respectă prevederile Procedurii operaționale nr. 3723/02.09.2022 precum și ale Protocolului elaborat la nivelul ISJ Hunedoara, în colaborare cu CJRAE Hunedoara, conform art.12 din OMENCȘ nr. 5086/2016.
Așadar, până la data de 16.09.2022, veți transmite spre aprobarea Consiliului de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara, următoarele documente:

1. Adresă de înaintare cu solicitarea aprobării școlarizării la domiciliu, în care să fie cuprinse propunerile de cadre didactice și disciplinele pentru care acestea vor efectua instruirea la domiciliu;
2. Copia cererii părintelui înregistrată și aprobată în unitatea de învățământ;
3. Copie certificat de orientare școlară valabil până cel târziu la data de 31.08.2023.

Transmiterea documentelor se va realiza în format letric sau electronic, scanat PDF și asumat cu semnătură și ștampilă, la adresa de email inspectorat@isj.hd.edu.ro. iar fișierul va fi denumit astfel: SD_Unitatea_ de învățământ.

Unitățile de învățământ care au transmis deja aceste documente către inspectoratul școlar nu mai trimit.

Cu considerație, inspector școlar, prof. Claudia Bălici


Fisiere atasate:
Protocol SDL_2022.pdf [1.28 MB]
Descarcat de 159 ori
P.O_SDL_2022.pdf [6.54 MB]
Descarcat de 170 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 99 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup