În atenția tuturor unităților de învățământ preuniversitar de masă,
care solicită rectificări pozitive ale BVC pentru cheltuieli de personal
prin redistribuire
Stimate colege, stimați colegi directori, administratori financiari, secretare,
Vă rugăm să aveți în vedere faptul că, pentru fiecare lună în care solicitați redistribuiri de sume pentru rectificări pozitive ale BVC cost standard - cheltuieli de personal, va trebui să transmiteți la adresa de email
isjhbapi@gmail.com anexele 1 - 3 solicitate și anterior de către compartimentul Audit public intern, completate cu datele aduse la zi, în format electronic editabil și în format scanat, cu semnături și ștampile:
o Anexa 1 - Raport justificativ privind cheltuielile de personal – anul 2022, perioada 01.01 – 30.___.2022 - Încheiat la data de ___.___.2022;
o Anexa 2 - Situație privind indemnizații pentru incapacitate temporară de muncă în perioada sept 2021-2022;
o Anexa 3 - Situația concediilor de odihnă neefectuate la finele fiecărei luni.
Regăsiți anexele în fișierele atașate.
Termen de transmitere: data de 7 a fiecărei luni.
Documentele transmise de dumneavoastră, vor sta la baza verificărilor finalizate cu întocmirea procesului verbal conform căruia se vor putea realiza redistribuirile.
Cu considerație,
Auditori interni,
Cosmin Dafin și Marius Cioară