FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Septembrie 25th, 2017, 2:54 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 17 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 17 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 739 in data Septembrie 6th, 2017, 8:50 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 17 vizitatori

UTC + 2 ore




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Schimbarea destinaţiei bazei materiale
MesajScris: Ianuarie 14th, 2017, 9:02 am 
Neconectati
Membru
Avatar utilizator

Inscris: Iunie 23rd, 2015, 10:21 am
Mesaje: 207
Localitate: Deva
În atenția unităților școlare cu personalitate juridică

Ref: Documente privind solicitarea emiterii avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat

Documentele care stau la baza emiterii avizului conform privind schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat sunt:

  1. acordul consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean;
  2. hotărârea consiliului local/consiliului judeţean prin care se propune schimbarea destinaţiei unui imobil (construcţie şi/sau teren) sau a unei părţi din imobil;
  3. acordul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ sau al unităţii de învăţământ care a preluat patrimoniul unei alte unităţi şcolare în urma comasării/desfiinţării acesteia, cu excepţia unităţilor şcolare ale căror terenuri şi clădiri au fost preluate de către autorităţile publice locale în urma desfiinţării;
  4. extras de carte funciară sau extras din domeniul public al localităţii pe raza căreia se află unitatea de învăţământ;
  5. caracteristicile tehnice ale imobilului - construcţii şi teren aferent, construcţii, teren (anul în care a fost edificată construcţia, regim de înălţime, suprafaţă construită, suprafaţă desfăşurată, suprafaţă totală de teren);
  6. plan de situaţie şi plan de amplasament;
  7. fotografii ale construcţiilor;
  8. expertiza tehnică a clădirii, în cazul în care se solicită schimbarea destinaţiei clădirii, în vederea demolării;
  9. memoriu justificativ, detaliat, din care să reiasă necesitatea schimbării de destinaţie.

Se va avea în vedere:

a) starea tehnică a clădirii - descriere;
b) ce utilizare urmează să primească clădirea/terenul pentru care se solicită schimbare de destinaţie;
c) cum se realizează accesul la unitatea de învăţământ în situaţia în care se propune schimbarea destinaţiei unui spaţiu situat în incinta unităţii de învăţământ;
d) dacă sunt solicitări ale altor unităţi din sfera învăţământului pentru spaţiul respectiv, perioada pentru care se solicită schimbare de destinaţie;
e) dacă în incintele respective se mai desfăşoară proces de învăţământ şi dacă nu, anul din care nu se mai desfăşoară proces de învăţământ şi unde au fost mutaţi elevii/preşcolarii care îşi desfăşurau activitatea în aceste spaţii;
f) cum se desfăşoară procesul de învăţământ la nivel local (numărul unităţilor de învăţământ, efectivele şi grupele de copii/elevi care frecventează unităţile şcolare);
g) alte informaţii suplimentare în vederea susţinerii propunerii de schimbare de destinaţie etc.
Se precizează dacă imobilul - construcţii a beneficiat de fonduri de la bugetul de stat pentru edificare, reabilitare etc.

BAZĂ: Ordinul nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi condiţiile necesare acordării acestuia
EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE ŞI CERCETĂRII ŞTIINŢIFICE
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 1.000 din 13 decembrie 2016
DATA INTRARII IN VIGOARE: 13 Decembrie 2016


Fisiere atasate:
7Schimbarea destinatiei.rar [1 MB]
Descarcat de 4 ori
ORDIN 5819 25-11-2016.doc [49.5 KB]
Descarcat de 31 ori

_________________
Consilier juridic Ion NISTOR

Tel. serviciu: 0733 996 837
E-mail: juridicisjhjd@gmail.com
Web: http://www.isj.hd.edu.ro/index.php/2-un ... /7-juridic
*******************************************
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 2 ore


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 17 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup