FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Septembrie 20th, 2017, 7:30 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 24 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 24 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 739 in data Septembrie 6th, 2017, 8:50 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 24 vizitatori

UTC + 2 ore




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Publicarea informaţiilor de interes public
MesajScris: Iunie 7th, 2017, 9:22 am 
Neconectati
Membru
Avatar utilizator

Inscris: Iunie 23rd, 2015, 10:21 am
Mesaje: 205
Localitate: Deva
În MONITORUL OFICIAL nr. 644 din 23 august 2016 a fost publicată Hotărârea nr. 583 din 10 august 2016 privind aprobarea Strategiei naţionale anticorupţie pe perioada 2016-2020, a seturilor de indicatori de performanţă, a riscurilor asociate obiectivelor şi măsurilor din strategie şi a surselor de verificare, a inventarului măsurilor de transparenţă instituţională şi de prevenire a corupţiei, a indicatorilor de evaluare, precum şi a standardelor de publicare a informaţiilor de interes public

Anexa nr. 4 din Hotărârea nr. 583 din 10 august 2016 prevede:

STANDARD GENERAL-Publicarea informaţiilor de interes public

Toate informaţiile la care ne referim sunt cele afişate pe paginile de internet ale autorităţilor/instituţiilor publice, cu solicitarea ca acestea să se găsească în următoarele secţiuni:
  
A.Despre noi/Despre instituţie
B.Informaţii de interes public/Interes public
C.Contact


  Model de structurare a informaţiilor de interes public pe o pagină web a unei instituţii publice

1.   Secţiunea "Despre instituţie"/"Despre noi"/"Minister"/ "Prezentare"
1.1. Legislaţie privind organizarea şi funcţionarea instituţiei
1.2. Conducere  
1.2.1. Lista completă a persoanelor cu funcţii din conducere
1.2.2. Agenda conducerii  
1.3. Organizare  
1.3.1. Regulament de organizare şi funcţionare
1.3.2. Organigrama  
1.3.3. Lista şi datele de contact ale instituţiilor   care funcţionează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituţiei
1.3.4. Carieră - anunţurile posturilor scoase la concurs
1.4. Programe şi strategii  
1.5. Rapoarte şi studii  
1.5.1. Rapoarte  
1.5.2. Studii  

2. Secţiunea informaţii de interes public

2.1. Solicitarea informaţiilor de interes public - această secţiune va cuprinde atât trimiteri la actele normative din domeniu (cu link către http://legislatie.just.ro ):

Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţii de interes public, cu modificările şi completările ulterioare, normele de aplicare (H.G. nr. 123/2002),
Legea reutilizării informaţiilor din instituţiile publice, precum şi:
-Numele şi prenumele persoanei responsabile de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001, precum şi datele de contact
- Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
- Modalitatea de contestare a deciziei şi formulare pentru reclamaţii administrative (refuz la solicitare şi nerăspuns în termen legal)
- Lista cu docu  mentele de interes public şi lista cu documentele produse/gestionate de instituţie
- Rapoartele anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001
2.2. Buletinul informativ al informaţiilor de interes public
2.3. Buget  
2.3.1. Bugetul din toate sursele de finanţare şi   bugetul structurilor aflate sub autoritatea, în subordinea sau în coordonarea respectivei instituţii
2.3.2. Situaţia plăţilor (execuţie bugetară)  
2.3.3. Situaţia drepturilor salariale pe funcţii şi a altor drepturi/beneficii
2.4. Bilanţuri contabile  
2.5. Achiziţii publice  
2.5.1. Programul anual al achiziţiilor publice
2.5.2. Centralizatorul achiziţiilor publice  
2.5.3. Contractele de achiziţie publică de peste 5000 euro
2.6. Declaraţii de avere şi de interese ale personalului instituţiei publice
2.7. Modelele de cereri/formulare tipizate  

  3. Contact

- Datele de contact ale autorităţii  
- Relaţii cu presa: persoană desemnată, date de contact
- Programul de funcţionare al instituţiei  
- Program de audienţe, cu precizarea modului de înscriere pentru audienţe şi a datelor de contact pentru înscriere
- Petiţii: adresă de e-mail pentru transmiterea electronică a petiţiilor


  A. Secţiunea "Despre noi"/"Despre Instituţie"/ "Prezentare"


┌────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│ Tipul de informaţie publicată │ Temeiul demersului │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│1. Legislaţie care reglementează organizarea şi funcţionarea│Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│instituţiei cu link către fiecare act normativ (disponibil │alin. (1) lit. a) din Legea nr. 544/2001]│
│în format electronic) în portalul http://legislatie.just.ro/│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┤
│2. Conducere │
├────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│2.1. Conducerea - lista completă a persoanelor cu funcţii │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│din conducere, cu nume şi prenume. În cazul demnitarilor │alin. (1) lit. c) din Legea nr. 544/2001]│
│(miniştri, secretari de stat, prefecţi, directori ai │Aspecte aprobate de Guvernul României │
│agenţiilor/companiilor de stat), membrilor şi directorilor │prin Memorandumul privind "creşterea │
│din cadrul companiilor de stat/regiilor autonome vor fi │transparenţei şi standardizarea afişării │
│publicate CV-urile şi fotografiile acestora. │informaţiilor de interes public" din luna│
│ │martie 2016 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│2.2. Agenda conducerii, cu o actualizare periodică şi │Aspecte aprobate de Guvernul României │
│menţionarea activităţilor desfăşurate de conducerea │prin Memorandumul privind "creşterea │
│instituţiei │transparenţei şi standardizarea afişării │
│ │informaţiilor de interes public" din luna│
│ │martie 2016 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┤
│3. Organizare │
├────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│3.1. Regulamentul de organizare şi funcţionare cu precizarea│Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│atribuţiilor departamentelor │alin. (1) lit. b) din Legea nr. 544/2001]│
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│3.2. Organigrama │Prevedere expresă a Legii nr. 544/2001 │
│ │[art. 5 alin. (1) lit. b) din Legea │
│ │nr. 544/2001], cu evidenţierea │
│ │următoarelor aspecte, aprobate de │
│ │Guvernul României prin Memorandumul │
│ │privind "creşterea transparenţei şi │
│ │standardizarea afişării informaţiilor de │
│ │interes public" din luna martie 2016: │
│ │● numele persoanelor care ocupă poziţii │
│ │de conducere │
│ │● numărul maxim de posturi │
│ │Alături de organigramă va exista un link │
│ │către regulamentul de organizare şi │
│ │funcţionare, pentru informaţii complete │
│ │legate de atribuţiile structurilor │
│ │componente. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│3.3. Lista şi datele de contact ale instituţiilor care │Aspect aprobat de Guvernul României prin │
│funcţionează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea │Memorandumul privind "creşterea │
│instituţiei în cauză │transparenţei şi standardizarea afişării │
│ │informaţiilor de interes public" din luna│
│ │martie 2016 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│3.4. Carieră - publicarea anunţurilor posturilor scoase la │Prevedere expresă a H.G. nr. 611/2008 │
│concurs din cadrul respectivei instituţii │pentru aprobarea normelor privind │
│ │organizarea şi dezvoltarea carierei │
│ │funcţionarilor publici │
│ │[art. 39 alin. (2) din H.G. nr. 611/2008]│
└────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘

Organigramă cu elemente
suplimentare (în format editabil)*)

┌──────────────┐ ┌──────────────┐
│ Cabinet │ │ │
│Ministru (4/8)│ │ Ministru │
│ ┌───────────┴─┐ │ ┌───────────┴─┐
└──┤Nume, prenume│ └──┤Nume, prenume├─────────────────────────────────┐
└─────────────┘ └──┬──────────┘ │
┌───────────────┬─────────────────────┤ ┌──────┴───────┐
┌─────┴─────┐ ┌──────┴────┐ │ │Compartimentul│
│Secretar de│ │Secretar de│ │ │ de audit │
│ Stat │ │ Stat ┌──┴────────┐ │ │ public intern│
│ ┌────────┴─┐└─────┬──┤ │ ├────────────────────────┐ │ (1/2) │
└──┤ │ │ └───────────┘ │ │ │ ┌────────┴─┐
├──────────┘ │ ─────── │ ┌───┴────┐ └─────┤ - │
│ └──┐ │ │Secretar│ └──────────┘
┌──┴─────────────┐ ┌──┴─────────────┐ │ │general │
│ Cabinet │ │ Cabinet │ │ ├────────┴───────┐
│Secretar de Stat│ │Secretar de Stat│ │ │ │
│ (1/2) │ │ (1/2) │ │ └───────┬────────┘
│ ┌────────┴─┐ │ ┌────────┴─┐ │ │
└───────┤ │ └───────┤ │ │ │
└──────────┘ └──────────┘ │ │
┌──────┘ ┌──────────┴─────────────┐
┌─────────┴───────────┐ ┌─────────┴───────┐ ┌─────────┴──────────┐
│ │ │ │ │Serviciul financiar-│
│Serviciul de politici│ │Serviciul juridic│ │ contabilitate, │
│publice şi comunicare│ │ şi resurse │ │ salarizare, │
│ (2/8) │ │ umane (1/8) │ │ administrativ şi │
│ │ │ │ │ achiziţii publice│
┌───┴───────────┐ │ │ ┌──────────┴────┐ │ (5/8) │
│ ├─────────┘ └──────┤ │ │ ┌──────────────┤
└───────────────┘ └───────────────┘ └─────┤ │
└──────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│ Tipul de informaţie publicată │ Temeiul demersului │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│4. Programe şi strategii proprii │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│ │alin. (1) lit. f) din Legea nr. 544/2001]│
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│5. Rapoarte şi studii (rapoarte de activitate şi alte │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│rapoarte cerute de lege) │alin. (3) din Legea nr. 544/2001] │
│ │Cadrul orientativ pentru raportul de │
│ │activitate este prevăzut în anexele │
│ │Hotărârii Guvernului nr. 123/2002 pentru │
│ │aprobarea normelor metodologice ale │
│ │Legii nr. 544/2001. │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘

B.   Secţiunea "Informaţii de interes public"/"Interes public"


┌────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│ Tipul de informaţie publicată │ Temeiul demersului │
├────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┤
│1. Solicitare informaţii de interes public │
├────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│1.1. Nume şi prenume ale funcţionarilor publici responsabili│[art. 5 alin. (1) lit. c) din │
│pentru accesul la informaţii de interes public, precum şi │Legea nr. 544/2001] │
│datele lor de contact (adresă de e-mail, telefon) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│1.2. Lista cu documentele de interes public şi lista cu │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│documentele produse/gestionate de instituţie, conform legii │alin. (1) lit. g) şi h) din Legea │
│ │nr. 544/2001] │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│1.3. Model de cerere-tip/formular - solicitare de acces la │Modelul de cerere-tip este prevăzut în │
│informaţii în baza Legii nr. 544/2001 │anexele Hotărârii Guvernului nr. 123/2002│
│ │pentru aprobarea normelor metodologice de│
│ │aplicare a Legii nr. 544/2001. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│1.4. Modalitatea de contestare a deciziei şi modele de │Menţiune expresă a legii [art. 5 │
│formulare în acest sens, conform anexelor normelor de │alin. (1) lit. i) din Legea nr. 544/2001]│
│aplicare │Modelele de reclamaţie administrativă se │
│ │regăsesc în Anexele din H.G. nr. 123/2002│
│ │pentru aprobarea normelor metodologice de│
│ │aplicare a Legii nr. 544/2001. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│1.5. Rapoarte anuale de aplicare a Legii nr. 544/2001 │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│ │alin. (3) din Legea nr. 544/2001] │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│2. Buletinul informativ al informaţiilor de interes public │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│ │alin. (2) din Legea nr. 544/2001] │
│ │Buletinul va cuprinde trimiteri │
│ │(link-uri) către informaţiile publicate │
│ │deja în diverse secţiuni, reprezentând o │
│ │situaţie centralizată a acestora, în │
│ │sensul creşterii accesibilităţii │
│ │informaţiilor. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┤
│3. Buget │
├────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│3.1. Bugetul ce cuprinde toate sursele financiare ale │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│instituţiei, pe ani, în format deschis, precum şi │alin. (1) lit. e) din Legea nr. 544/2001]│
│rectificările bugetare ale instituţiei │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│3.2. Execuţia bugetară - situaţia plăţilor în format deschis│Aspect aprobat de Guvernul României prin │
│(actualizate cu o frecvenţă lunară) │Memorandumul privind "creşterea │
│ │transparenţei şi standardizarea afişării │
│ │informaţiilor de interes public" din luna│
│ │martie 2016. │
│ │Plăţile vor fi publicate lunar, începând │
│ │cu 2015, şi vor conţine cel puţin │
│ │următoarele elemente (numele │
│ │furnizorului, data plăţii, suma achitată,│
│ │natura cheltuielii, explicaţii), din care│
│ │aferente fondurilor nerambursabile. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│3.3. Situaţia drepturilor salariale şi a altor drepturi │Aspect aprobat de Guvernul României prin │
│prevăzute de acte normative cu un caracter special ale │Memorandumul privind "creşterea │
│angajaţilor din aparatul public │transparenţei şi standardizarea afişării │
│ │informaţiilor de interes public" din luna│
│ │martie 2016 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┤
│Pagina de internet va informa care sunt drepturile de natură salarială stabilite potrivit legii, pe │
│categorii de funcţii pentru personalul din respectiva instituţie, precum şi alte drepturi prevăzute de│
│acte normative cu un caracter special (sporuri, indemnizaţii din proiecte). │
│În aceeaşi secţiune vor fi menţionate beneficii ale instituţiei, precum: parcul auto al instituţiei, │
│locuinţe de serviciu, costuri de protocol, cu indicarea pentru fiecare informaţie a cadrului legal │
│(act normativ şi articolul) care conferă aceste drepturi, conform modelului de mai jos. Acest model │
│reprezintă un standard minimal de detaliere a informaţiilor. │
│În cazul consiliilor de administraţie ale companiilor de stat/întreprinderilor cu capital de stat, se │
│vor publica totalul indemnizaţiilor membrilor consiliului de administraţie şi componenţa acestuia, │
│precum şi execuţiile contabile semestriale. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Model de raportare situaţie drepturi salariale │
│ │
│Nr. Funcţie Drepturi salariale Alte drepturi/beneficii │
│ (minim-maxim) │
│ │
│1. Ministru .............. .............. │
│2. Secretar de stat .............. .............. │
│3. Consilier juridic .............. .............. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│4. Bilanţurile contabile semestriale │Prevedere expresă a legii [art. 5 │
│ │alin. (1) lit. e) din Legea nr. 544/2001]│
├────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┤
│5. Achiziţii publice │
├────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┤
│5.1. Programul anual de achiziţii publice │Conform art. 5 alin. (1) lit. f) din │
│ │Legea nr. 544/2001 coroborat cu art. 2 │
│ │alin. (3) lit. e) din H.G. nr. 395/2016, │
│ │fiecare autoritate publică trebuie să │
│ │publice pe pagina proprie programul anual│
│ │de achiziţii şi anexa acestuia. │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│5.2. Centralizatorul achiziţiilor publice cu evidenţierea │Aspect aprobat de Guvernul României prin │
│execuţiei contractelor, în format deschis, pentru │Memorandumul privind "creşterea │
│contractele cu o valoare totală mai mare de 5.000 euro, cu │transparenţei şi standardizarea afişării │
│o actualizare trimestrială │informaţiilor de interes public" din luna│
│ │martie 2016 │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│5.3. Contractele de achiziţii publice cu o valoare totală │Conform art. 11 alin. (1) din Legea │
│mai mare de 5.000 EUR, inclusiv anexele acestora │nr. 544/2001, fiecare instituţie are │
│ │obligaţia să pună la dispoziţia celor │
│ │interesaţi copii ale contractelor de │
│ │achiziţii. Se vor afişa contractele de │
│ │achiziţie publică, derulate şi/sau │
│ │executate de autoritatea contractantă, cu│
│ │o valoare mai mare de 5.000 EUR. Fiecare │
│ │autoritate contractantă căreia i se │
│ │aplică memorandumul va publica │
│ │contractele de achiziţie publică, cu │
│ │respectarea prevederilor H.G. 901/2015 │
│ │privind aprobarea Strategiei naţionale în│
│ │domeniul achiziţiilor publice şi cu │
│ │aplicarea art. 217 din Legea nr. 98/2016 │
│ │privind achiziţiile publice. │
│ │Autorităţile contractante au obligaţia de│
│ │a asigura protejarea acelor informaţii pe│
│ │care operatorul economic le precizează ca│
│ │fiind confidenţiale, în măsura în care, │
│ │în mod obiectiv, dezvăluirea acestor │
│ │informaţii ar prejudicia interesele │
│ │legitime ale operatorului economic, în │
│ │special în ceea ce priveşte secretul │
│ │comercial şi proprietatea intelectuală. │
│ │În cazul clauzelor de confidenţialitate, │
│ │nepublicarea pe site-ul autorităţii │
│ │contractante va fi motivată. │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘

  Centralizatorul achiziţiilor publice - Situaţia executării contractelor de achiziţii publice va fi actualizată trimestrial.


┌────────┬──────┬─────┬──────┬─────┬──────────┬──────────┬──────┬──────┬───────┬───────┬─────────┬───────────────────┬───────┬───────────┐
│ Titlu │ Nr. │ Obi-│Proce-│Număr│Furnizor/ │Parteneri │Valoa-│Sursa │ Data │ Data │Modifi- │ Executarea │ Preţ │ Status │
│contract│ con- │ect │dura │ofer-│Prestator/│(asociaţi/│rea │finan-│ de │ de │care a │ contractului │ final │(finalizat/│
│ │tract │con- │apli- │tanţi│Executant │ sub- │prevă-│ţării │început│finali-│cuantu- ├────────┬──────────┤ │ în │
│ │ şi │tract│cată │ │ │contrac- │zută │ │ │zare │mului │Valoare │ Data │ │execuţie) │
│ │ data │ │ │ │ │ tanţi/ │ în │ │ │prevă- │preţului │plătită │efectuării│ │ │
│ │atri- │ │ │ │ │ terţi/ │con- │ │ │zută │prin act │(cu TVA)│ plăţii │ │ │
│ │buirii│ │ │ │ │susţină- │tract │ │ │ în │adiţional│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │tori) │(RON) │ │ │con- │ şi data │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tract │acestuia │ │ │ │ │
├────────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────────┼──────────┼──────┼──────┼───────┼───────┼─────────┼────────┼──────────┼───────┼───────────┤
│ ..... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 15.000│01.01.2016│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ ├────────┼──────────┤ 25.000│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ 10.000│01.02.2016│ │ │
└────────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────────┴──────────┴──────┴──────┴───────┴───────┴─────────┴────────┴──────────┴───────┴───────────┘

  Fiecare autoritate contractantă căreia i se aplică memorandumul va ataşa contractele de achiziţie publică, conform H.G. nr. 901/2015.


┌────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│ Tipul de informaţie publicată │ Temeiul demersului │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│6. Declaraţii de avere şi declaraţii de interese ale │Prevedere expresă a legii (Legea │
│personalului instituţiei publice - demnitari, funcţionari │nr. 176/2010 privind integritatea în │
│publici, personal contractual │exercitarea funcţiilor şi demnităţilor │
│ │publice, pentru modificarea şi │
│ │completarea Legii nr. 144/2007 privind │
│ │înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea │
│ │Agenţiei Naţionale de Integritate, precum│
│ │şi pentru modificarea şi completarea │
│ │altor acte normative) │
├────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────┤
│7. Cereri/Formulare tipizate pe care autorităţile │Cerere a societăţii civile asumată de │
│administraţiei publice le solicită a fi completate de către │Cancelaria Prim-Ministrului, în contextul│
│cetăţeni. Fiecare formular va indica timpul mediu estimativ │eforturilor de simplificare a │
│pentru completare de către persoana interesată. │procedurilor din administraţia publică │
│ │ │
│Ex: │ │
│Formular X - timp de completare 3 minute │ │
│Formular Y - timp de completare 7 minute │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────┘

  C. Secţiunea "Contact"


Contact Petiţie on-line
1. Datele de contact ale autorităţii: denumire, sediu, numere de telefon/fax, ┌────────────────────┐
adrese e-mail, adresă pagină de internet [art. 5 alin. (1) lit. d) din └────────────────────┘
Legea nr. 544/2001] ● Nume şi prenume
2. Programul de funcţionare al instituţiei [art. 5 alin. (1) lit. b) din ┌────────────────────┐
Legea nr. 544/2001] └────────────────────┘
3. Audienţe: program de audienţe [art. 5 alin. (1) lit. a) din Legea ● Adresa
nr. 544/2001], cu precizarea modului de înscriere pentru audienţe şi a ┌────────────────────┐
datelor de contact pentru înscriere └────────────────────┘
4. Petiţii: adresă de e-mail pentru transmiterea petiţiilor [art. 6 ● Telefon
alin. (1) din O.G. nr. 27/2002 privind organizarea unui compartiment ┌────────────────────┐
distinct pentru relaţii cu publicul, încadrat cu personalul necesar, care └────────────────────┘
va avea pregătirea corespunzătoare şi care va primi, va înregistra şi se ● Adresade e-mail
va îngriji de rezolvarea petiţiilor] şi formular electronic pentru ┌────────────────────┐
petiţii - modelul alăturat └────────────────────┘
5. Numele şi prenumele funcţionarilor publici responsabili pentru accesul la ● Conţinutul pe scurt
informaţii de interes public, precum şi datele lor de contact (adresă de al solicitării
e-mail, telefon) [art. 5 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 544/2001] ┌────────────────────┐
│ │
└────────────────────┘



_________________
Consilier juridic Ion NISTOR

Tel. serviciu: 0733 996 837
E-mail: juridicisjhjd@gmail.com
Web: http://www.isj.hd.edu.ro/index.php/juridic
*******************************************


Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 2 ore


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 24 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup