Vă rugăm să aveţi în vedere depunerea situaţiei privind EVIDENŢA PERSONALULUI DIN INSTITUŢIILE PUBLICE la 31.12.2012, conform HG nr. 186/1995 privind constituirea sistemului informaţional referitor la situaţia numerică a personalului din instituţiile publice , republicată, până la data de 20 ianuarie 2013, pentru a ne putea încadra în termenul comunicat de Ministerul Finanţelor Publice Situaţia se va prezenta pe suport de hârtie, utilizând formularele din fişierul ataşat, la
D.G.F.P. jud. Hunedoara - Deva, biroul TI , d-na Daradici Mihaela.
ATENŢIE!!!
La completarea formularelor, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele observaţii:
salariile se vor înscrie în mii lei, cu 2 zecimale
fiecare anexă trebuie să aibă TOTALUL completat
totalul tuturor anexelor trebuie sa fie egal cu numărul de persoane din anexa 01099
Pentru eventuale nelămuriri sau întrebări, vă puteţi adresa d-nei Mihaela Daradici, pe adresa de e-mail
mihaela.daradici.hd@mfinante.ro sau la tel. 0254232797, int. 117.