FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA
http://forum.isj.hd.edu.ro/

Restrângere_de_activitate_2019_precizari_grafic
http://forum.isj.hd.edu.ro/viewtopic.php?f=320&t=19666
Pagina 1 din 1

Autor:  Claudia Vasiu [ Martie 5th, 2019, 12:35 pm ]
Titlul mesajului:  Restrângere_de_activitate_2019_precizari_grafic

Stimati colegi,

Facem urmatoarele precizari cu privire la etapa de transfer pentru solutionarea restrangerilor de activitate inregistrate pentru anul scolar 2019-2020:

Dispoziţiile generale şi condiţiile specifice privind organizarea şi desfăşurarea etapei de transfer pentru personalul didactic disponibilizat prin restrângere de activitate sau restructurarea reţelei şcolare sunt prevăzute în art. 34-50 din Metodologie.

Cadrele didactice aflate în restrângere de activitate depun dosarele conform Calendarului şi prevederilor art. 42-45 din Metodologie, mai întâi la inspectoratul şcolar, apoi la unităţile de învăţământ la care sunt publicate posturi/catedre vacante, în vederea obţinerea acordului pentru transferul în unitatea respectivă. Conţinutul dosarului, întocmit conform cererilor tip, este diferit, în cele două cazuri.

Cererea tip pentru transfer consimţit între unităţi, adresată inspectoratului şcolar, se află în Anexa nr. 14 a Metodologiei, pag. 89.
Cererea tip pentru obţinerea acordului de transfer consimţit între unităţi, adresată directorului, se află în Anexa nr. 14 a Metodologiei, pag. 87.

Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare ori prin desființarea unor unități de învățământ:
a)reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete şi afișarea acesteia la inspectoratele școlare;
Termen:11 martie 2019
b)afișarea, la inspectoratele școlare, a listei cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu data de 1 septembrie 2019;
Termen: 11 martie 2019
c)afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin transfer/pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare;
Termen: 11 martie 2019
d)înregistrarea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar și consilierul juridic al inspectoratului școlar;
Perioada: 11-12 martie 2019
e)afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate;
Termen: 14 martie 2019
f)înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;
Perioada: 14 -15 martie 2019
g)organizarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, afişarea rezultatelor la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;
Perioada: 11-15 martie 2019
h)soluționarea contestațiilor la punctajele acordate, în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea punctajelor finale la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;
Termen: 18 martie 2019
i)depunerea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obținerea acordurilor/acordurilor de principiu în vederea soluționării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE;
Perioada: 15-19 martie 2019
j)analiza în consiliile de administrație ale unităților de învățământ a solicitărilor și comunicarea hotărârii cu privire la acordarea/neacordarea acordurilor/acordurilor de principiu pentru transfer;
Termen: 20 martie 2019
k)depunerea şi înregistrarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic titular care solicită transfer consimțit între unitățile de învățământ;
Perioada: 20-21 martie 2019
l)soluționarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu pentru transfer emise de unitățile de învățământ;
Termen: 25 martie 2019
m)depunerea acordurilor/acordurilor de principiu cadrelor didactice titulare care solicită soluționarea restrângerii de activitate la comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului școlar;
Perioada: 25-26 martie 2019

n)soluționarea cererilor de restrângere de activitate în ședință de repartizare;
Termen: 27 martie 2019

o)înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a restrângerilor;
Perioada: 27-28 martie 2019
p)soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;
Termen: 29 martie 2019
q)emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 29 martie - 2 aprilie martie 2019

compartiment MRU,

Fisiere atasate:
CERERE_TRA_DIR_2019.doc [370 KB]
Descarcat de 95 ori
CERERE_TRA_ISJ_2019.doc [735 KB]
Descarcat de 79 ori

Pagina 1 din 1 UTC + 3 ore
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/