FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Iunie 3rd, 2024, 10:38 pm


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 55 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 55 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 55 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Procedura privind gestionarea situațiilor procesuale
MesajScris: Iunie 5th, 2021, 8:12 am 
Neconectati
Membru

Inscris: Iunie 23rd, 2015, 10:21 am
Mesaje: 1713
Localitate: Deva
Către,
Directorii unităților școlare/conexe din județul Hunedoara

Pentru prevenirea infectării şi răspândirii infecţiei cu virusul COVID-19, Tribunalul Hunedoara recomandă ca toate înscrisurile procesuale să le depuneţi la dosar prin:

-e-mail la adresele:• tribunalul.hunedoara@just.ro, tr-hunedoara-reg@just.ro,
-sau prin fax la nr.:• 0254.216.333, 0254.262 251.

Vă recomandăm să solicitaţi judecarea cauzei în lipsă şi să vă prezentaţi în cauză doar în măsura în care prezenţa este obligatorie.

Vă punem la dispoziție câteva recomandări privind gestionarea situațiilor procesuale:

ATI PRIMIT O COMUNICARE CU CEREREA DE CHEMARE ÎN JUDECATĂ!

Comunicarea vă informează de faptul că unitatea este chemată în judecată în calitate de pârât, în dosarul nr. ____/____/_____ şi că unitatea are obligaţia de a depune ÎNTÂMPINARE în apărarea sa, în termen de ____ de zile de la primirea în unitate a comunicării (data poștei), sub sancţiunea decăderii dreptului de a mai depune probe şi de a invoca excepţii.
Cererea de chemare în judecată este documentul prin care o persoana fizică / juridică (sindicat, instituţie publică etc.) cheamă în judecată unitatea dumneavoastră pentru a fi obligată la drepturi salariale neacordate, recalculare salarii, debite financiare, anulare acte administrative etc.
După ce aţi identificat obiectul cererii de chemare în judecată, unitatea va completa forumularul ÎNTÂMPINARE cu datele exacte din unitate, urmând ca apoi să o depuneţi la registratura instantei de judecată.
Unitatea va completa actul cu orice informaţii utile în formularea apărării.
Se vor face un număr de 3 exemplare ale întâmpinării, sau mai multe (vezi indicaţiile din model), iar în situaţia în care există şi documente doveditoare de ataşat şi acestea se vor multiplica în tot atâtea exemplare ca şi întâmpinarea.
Notă: Întâmpinarea este un act care se depune o singură dată. Nu se face întâmpinare la fiecare citaţie pe care o primeşte unitatea.
Toate documentele din dosar se arhivează într-un dosar unic şi se urmăreşte cursul dosarului prin consultare pe site-ul http://portal.just.ro şi a citaţiilor primite la unitate.

AŢI PRIMIT O CITAŢIE !

Citaţia este documentul care vă informează de faptul că instanţa a acordat un termen la dosar iar unitatea în calitate de pârât/reclamant, în dosarul nr. ____/____/_____ va depune întâmpinare / precizări sau orice alte documente solicitate de către instanţă pentru soluţionarea dosarului.
Pe fiecare citaţie este menţionat că puteţi depune întâmpinare, însă unitatea are obligaţia să depună întâmpinare la primul termen din dosar (deci întâmpinarea se depune o singura dată la o instanţă).
Dacă nu aveţi alte precizări exprese, nu aveţi nimic de făcut pentru termenul următor. De asemenea, dacă prin citaţie se solicită copii după acte, decizii, procese verbale etc, unitatea va face copii certificate conform cu originalul în 3 exemplare, urmând ca 2 dintre acestea să fie depuse la instanta de judecată (vezi ce instanţa a emis citaţia).
Toate înscrisurile se depun cu cel puţin 5 zile înainte de termenul menţionat în citaţie.
Nedepunerea documentelor solicitate de instanţă prin citaţie, se pedepseşte conform Codului de procedură civilă cu amendă judiciară de la 100 până la 700 lei.
Toate citaţiile se arhivează la dosarul iniţial şi se urmăreşte cursul dosarului prin consultare pe site-ul http://portal.just.ro/ .

AŢI PRIMIT O COMUNICARE CU SENTINŢA CIVILĂ PRONUNŢATĂ ÎN DOSAR !

Sentinţa civilă vă aduce la cunoştinţă decizia Instanţei de judecată.
În situaţia în care unitatea nu este obligată la punerea în aplicare a ceea ce s-a solicitat de către reclamant, dosarul este finalizat, existând posibilitatea ca reclamantul să declare apel.
În situaţia în care unitatea este obligată la punerea în aplicare a ceea ce s-a solicitat de către reclamant, unitatea şcolară are obligaţia de a declara apel, în termenul precizat în sentinţă (10/15/30 zile de la comunicare).
Pentru model de apel la dosarul dumneavoastră puteţi solicita consilierului juridic al I.S.J. Hunedoara pentru a primi un model de APEL pe care unitatea îl va completa cu datele exacte din unitate şi din sentinţa civilă (numărul de exemplare necesare este precizat în model), urmând ca apoi să depuneţi înscrisurile la registratura instanței de judecată.
Toate documentele din dosar se arhivează într-un dosar unic şi se urmăreşte cursul dosarului prin consultare pe site-ul http://portal.just.ro şi a citaţiilor primite la unitate.

AŢI PRIMIT O COMUNICARE CU DECIZIA CIVILĂ PRONUNŢATĂ ÎN DOSAR

Decizia civilă vă aduce la cunoştinţă hotărârea Instanţei de judecată în ceea ce priveşte declararea apelului împotriva sentinţei civile contestate.
În situaţia în care unitatea NU este obligată la punerea în aplicare a ceea ce s-a solicitat de către reclamant, dosarul este închis.
În situaţia în care unitatea este obligată la punerea în aplicare a ceea ce s-a solicitat de către reclamant, unitatea şcolară/conexă are obligaţia de a pune în aplicare dispoziţiile prevăzute în sentinţa civilă, în favoarea reclamantului.
Toate documentele din dosar se arhivează într-un dosar unic cu termen de păstrare PERMANENT.

Modele cereri Civil si procesual civil https://sites.google.com/a/csm.csm1909. ... -si-civila

Acceseaza DOSARUL ELECTRONIC la adresa http://www.curteadeapelalbaiulia.ro

----------------------------
Mai multe:
- viewtopic.php?f=354&t=21614
- viewtopic.php?f=150&t=21107
- viewtopic.php?f=354&t=21614


Fisiere atasate:
Punct de vedere privind reprezentarea.pdf [221.03 KB]
Descarcat de 54 ori
Reactie procese.pdf [166.27 KB]
Descarcat de 49 ori
Modele1.rar [244.71 KB]
Descarcat de 92 ori
Modele2.rar [1.5 MB]
Descarcat de 88 ori
Modele3.rar [198.32 KB]
Descarcat de 82 ori
2Procedura_rezolvare situatii litigioase_prezentare.pdf [928.29 KB]
Descarcat de 190 ori

_________________
Cu stimă,

Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro;
Tel.: 0733996837
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 55 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup