FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Martie 19th, 2024, 9:55 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 5 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 5 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 5 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Etapa de prelungire cim note/medi peste 5
MesajScris: Aprilie 4th, 2021, 2:43 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Iulie 10th, 2008, 12:34 pm
Mesaje: 666
In atentia cadrelor didactice interesate,

Ref. Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2021-2022, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza notei/mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2020 şi/sau 2019, respectiv 2020, 2019, 2018 şi/sau 2017 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.
Această etapă de mobilitate se desfăşoară în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. t), art. 4 alin. (15, 16, 18) şi art. 87 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2021-2022, aprobată prin OMEC nr. 5991/11.11.2020, cu modificările şi completările ulterioare, numită în continuare Metodologie, la termenele prevăzute la Pct. 16 din Calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2021-2022, Anexa nr. 19 la Metodologie, numit în continuare Calendar.

În conformitate cu prevederile Calendarului, prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2021-2022, pentru cadrele didactice care au obţinut nota/media de repartizare minimum 5 (cinci) în specialitatea postului la concursurile naţionale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2020, 2019, se desfăşoară în perioadele: 14-20 aprilie 2021 și 26-27 august 2021.
• sunt angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, în specialitatea probei de concurs național, în baza rezultatului obţinut la concursul naţional de titularizare;
• au obţinut nota sau media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursurile naţionale de titularizare din anii 2020 şi/sau 2019, în specialitatea postului ocupat în anul școlar 2020-2021;
• nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale de titularizare, în specialitatea postului didactic sau catedrei solicitate;
• s-au adresat în scris conducerii unităţii de învăţământ, până la termenul prevăzut în Calendar, pentru obţinerea acordului de principiu;
• au obţinut acordul de principiu al consiliului de administraţie/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ în care sunt angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021;
• au obţinut calificativul „Foarte bine” (parţial la data depunerii dosarului, eliberat de unitatea de învăţământ la care sunt angajate în anul şcolar 2020-2021;
• postul nu s-a ocupat în etapele anterioare şi mai există cel puţin o jumătate de normă didactică pentru anul şcolar 2021-2022, în specialitatea probei scrise a concursului naţional de titularizare la care a obţinut media minim 5,00 (jumătatea de normă poate fi constituită în mai multe unităţi în care candidatul predă în anul şcolar 2020-2021);
• dacă participă la proba scrisă a concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, sesiunea 2021, în specialitatea postului solicitat la continuitate, candidatul trebuie să obţină minimum nota/media 5 (cinci);
• au depus dosarul personal şi acordurile de principiu, conform Calendarului, la ISJ Hunedoara (11-17 mai 2021);
• cererile candidaţilor, dosarele cu documente, acordurile de principiu obţinute au fost verificate şi validate de comisia judeţeană de mobilitate a ISJ Hunedoara.
În această etapă, consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi al CJRAE pot emite acorduri de principiu pentru prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022, pentru posturile didactice care se pot vacanta ulterior, cadrelor didactice care se încadrează în prevederile art. 87 alin. (2) din Metodologie.

Contestaţiile se adresează conducerii unităţii de învăţământ în termen de 24 de ore de la comunicarea hotărârii consiliului de administraţie al unităţii cu privire la acordul de principiu sau refuzul motivat referitor la prelungirea duratei contractului individual de muncă în anul şcolar 2021-2022.
Contestația se soluţionează conform prevederilor art. 4 alin. (20) din Metodologie.
Calendarul activităţilor:
Perioada: 14-20 aprilie 2021
 Depunerea și înregistrarea, la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor/dosarelor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de munca pe perioada determinata în anul școlar 2021-2022, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.

Perioada: 21 aprilie – 6 mai 2021
 Discutarea și analizarea cererilor depuse, precum și comunicarea cadrelor didactice de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2021-2022, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.
 Consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ comunică inspectoratului şcolar acordul de principiu sau refuzul motivat privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022;
 Se transmite la secretariatul ISJ Hunedoara pentru Resurse Umane (prin fax sau în original).

Notă:
În funcţie de situaţia concretă din fiecare unitate de învăţământ, în cazuri justificate, consiliul de administraţie poate reveni sau poate emite noi acorduri de prelungire a contractului individual de muncă în afara termenelor prevăzute mai sus cu respectarea prevederilor art.87 din Metodologie.
În acest caz documentele se comunică la ISJ Hunedoara, până cel târziu în data de 19 august 2021.

Perioada: 11-17 mai 2021
 Depunerea/actualizarea dosarelor personale, la centrul de înscriere organizat de inspectoratul şcolar. Depun dosare cadrele didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.

Perioada: 12-18 mai 2021
 Verificarea şi avizarea dosarelor de către Comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar.

Notă:
În mod excepţional, cadrele didactice care au primit acorduri de principiu şi nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de munca pe perioadă determinată în anul școlar 2021-2022, în perioada 11-17 mai 2021, mai pot depune cereri în perioada 18-19 august 2021.

26 august 2021
 Şedinţă de repartizare a cadrelor didactice care îndeplinesc condiţiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul școlar 2021-2022, conform art. 87 din Metodologie.

Perioada: 27 şi 30 august 2021
 emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră în urma şedinţei din 26.08.2021.


Atasat veti gasi documentele necesarea participarii la etapa

Inspectori scolari MRU


Fisiere atasate:
RAPORT_COMISIE_MOBILITATE_COS5_ART-87_2021.docx [22.3 KB]
Descarcat de 341 ori
INSTIINTARE_ISJ_COS5_ART-87_2021.docx [24.23 KB]
Descarcat de 305 ori
ACORD_DIRECTOR_COS5_ART-87_2021.docx [21.86 KB]
Descarcat de 301 ori
CERERE_TIP_COS5_ART-87_2021_ISJ.pdf [266.77 KB]
Descarcat de 330 ori
CERERE_TIP_COS_MIN5_2021_DIRECTOR.pdf [211.3 KB]
Descarcat de 321 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 5 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup