FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Decembrie 1st, 2021, 3:11 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 7 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 7 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 1537 in data Noiembrie 1st, 2021, 6:36 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 7 vizitatori

UTC + 2 ore [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Răspuns adresa MEC – situație platforme educaționale
MesajScris: Iulie 24th, 2020, 10:36 am 
Neconectati
Membru

Inscris: Septembrie 14th, 2016, 1:18 pm
Mesaje: 32
ÎN ATENȚIA DOAMNELOR / DOMNILOR DIRECTORI DIN TOATE UNITĂȚILE ȘCOLARE DE STAT ȘI PARTICULARE
CARE AU ÎNVĂȚĂMÂNT PRIMAR, GIMNAZIAL ȘI LICEAL

Având în vedere solicitările Ministerului Educației și Cercetării vă rugăm să ne sprijiniți cu următoarele informații, până în data de 28 iulie 2020, ora 10.00, prin completarea următorului formular de către toate unitățile școlare cu niveluri de predare primar, gimnazial și liceal.
Sunt importante următoarele date:
1. Denumirea unității școlare (o regăsiți în lista derulantă Selectați școala)
2. Numele și prenumele directorului, datele de contact (telefon, e-mail)
3. Răspunsul ferm la întrebarea unitatea de învățământ, are sau nu are platforma de învățare online?
4. Dacă răspunsul e DA, ce platformă și care este gradul de utilizare. Pentru calculul acestui procent este nevoie de următoarele informații: câte cadre didactice funcționează în unitatea de învățământ și câte dintre ele au utilizat platforma începând cu luna martie/aprilie. Aceste informații se vor obține de la directorul școlii, cu solicitarea expresă ca raportarea referitoare la nr. cadrelor didactice care au utilizat/utilizează platforma să fie reală/corectă.
5. Dacă răspunsul este NU, ce acțiuni au fost/sunt/vor fi întreprinse de școală.

Formularul se completează la următoarea adresă:

https://docs.google.com/forms/d/1r1EdpnbZ0QOyKyRn5rNRTOtQh-XVildJAS7t7KjGCnE/viewform?edit_requested=true

Termen de completare: 28.07.2020, ora 10.00

ATENȚIE!
Atașăm fișierul excel cu statusul activării domeniilor G Suite for Education și Microsoft.
Vă rog frumos să urmăriți coloana C și D pentru a vedea dacă este activă / suspendată / sunteți în perioada de 30 de zile (trial).

Director CCD Hunedoara,
Prof. Adriana ALMĂȘAN


Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 2 ore [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 7 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup