Stimate colege/Stimați colegi,
În vederea unei comunicări eficiente la nivelul învățământului primar, vă rog să îmi transmiteți dacă există modificări în ceea ce privește persoana de contact pentru învățământul primar de la nivelul fiecărei unități de învățământ.
Această persoană este aleasă de către cadrele didactice din unitate (învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar) și are rolul de a transmite celorlalți colegi, învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar, informațiile primite de la inspectorul școlar pentru învățământul primar.
În cazul în care unitățile cu PJ au structuri sau clădiri separate, în care funcționează un număr mare de cadre didactice, se pot alege mai multe persoane de contact pentru o unitate cu PJ (câte unul pentru fiecare structură/clădire).
Majoritatea informațiilor de natură metodică sau organizatorică vor fi transmise prin e-mail, de aceea persoana aleasă trebuie să-și verifice frecvent adresa de e-mail și să comunice tuturor colegilor informațiile primite.
Fișierul atașat conține persoanele de contact din anul școlar trecut. În cazul în care există modificări, numele, prenumele, telefonul și adresa de e-mail ale persoanei nou alese vor fi transmise în format electronic, pe adresa de e-mail:
invatamantprimarhunedoara@gmail.com, până în 12.10.2016, ora 16:00.
Cu deosebit respect,
prof. Alina Cristina Tărchilă