FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Aprilie 24th, 2024, 2:32 pm


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 14 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 14 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 5383 in data Ianuarie 17th, 2023, 8:05 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 14 vizitatori

UTC + 1 ora [ DST ]




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: Informatii elaborare proiecte de incadrare 2023-2024
MesajScris: Ianuarie 3rd, 2023, 1:50 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Iulie 10th, 2008, 12:34 pm
Mesaje: 672
Către unităţile de învăţământ preuniversitar cu personalitate juridică din judeţul Hunedoara
În atenţia doamnei/domnului director

Ref. PROIECTUL DE ÎNCADRARE al unităţii de învăţământ cu personal didactic de predare, pentru anul şcolar 2023-2024


În conformitate cu prevederile Cap. I, pct. (2-4) din Calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2023-2024, Anexa nr.19 la Metodologia-cadru aprobată prin OME nr. 6218/2022, numită în continuare Metodologie, şi ale art. 4 alin. (1) din Metodologie, în perioada 09 ianuarie - 17 februarie 2023, la nivelul unităţilor de învăţământ cu personalitate juridică, pentru anul şcolar 2023-2024, se desfăşoară următoarele activităţi:
a) analiza oportunităţii de a face parte dintr-un consorţiu şcolar, de a se asocia la un consorţiu şcolar existent sau de a se retrage dintr-un consorţiu şcolar;
b) elaborarea ofertei școlii şi stabilirea disciplinelor opționale pentru anul școlar 2023-2024;
c) constituirea tuturor posturilor didactice/catedrelor la nivelul unităților de învățământ/consorțiilor școlare, ca urmare a aplicării planurilor-cadru de învăţământ, a aprobării proiectelor planurilor de şcolarizare și a ofertei educaționale; operarea modificărilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar, în concordanță cu norma didactică de predare-învăţare-evaluare stabilită conform art. 262 alin. (3)-(5) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, cu încadrarea în numărul maxim de norme/posturi aprobat la nivelul inspectoratului şcolar;
d) revizuirea deciziilor de numire/transfer/repartizare pe post catedră a personalului didactic titular, conform prevederilor art.19 alin. (3) și (4) din Metodologie;
e) emiterea de noi decizii pentru titularii CJRAE ca urmare a reorganizării reţelei de cabinete şcolare/interşcolare de asistenţă psihopedagogică/logopedică;
f) întocmirea, de către unitățile de învățământ, a listelor cuprinzând cadrele didactice titulare, femei, care optează pentru menţinerea în activitate ca titular până la împlinirea vârstei de 65 de ani, în baza Deciziei Curţii Constituţionale nr. 387/2018, conform prevederilor art. 284 alin. (11) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare;
g) întocmirea, de către unitățile de învățământ a listelor cuprinzând personalul didactic titular care îndeplinește condițiile legale de pensionare începând cu data de 1 septembrie 2023;
h) stabilirea personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4-5) din Metodologie şi se menține în activitate ca titular în funcţia didactică, la cerere, în anul şcolar 2023-2024;
i) constituirea cu prioritate a normei didactice de predare-învăţare-evaluare pentru personalul didactic titular, în baza documentelor de numire/transfer/repartizare pe post/catedră şi încadrarea personalului didactic titular;
j) depunerea la secretariatul unităţii de învăţământ a cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (1-2) din Metodologie, (cadre didactice detaşate în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate) care solicită transferul în unitate;
k) depunerea la secretariatul unităţii de învăţământ a cererilor de reducere a normei didactice cu 2 ore/săptămână pentru vechime 25 ani şi gradul I precum şi pentru activitate de mentorat pentru asigurarea formării iniţiale şi a inserţiei profesionale;
l) depunerea la secretariatul unităţii de învăţământ a cererilor de întregire a normei didactice pentru personalul didactic de predare titular în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări;
m) depunerea la secretariatul unităţii de învăţământ a cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă nedeterminată/determinată a personalului didactic de predare titular la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ în care este titular/consorțiului şcolar sau în unităţi de învăţământ din aceeaşi localitate;
n) depunerea la secretariatul unităţii de învăţământ a cererilor de completare a normei didactice de predare pe perioadă determinată pentru cadrele didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ/consorţiului şcolar sau în unităţi de învăţământ din aceeaşi localitate, cărora li se poate constitui cel puţin o jumătate de normă didactică de predare în baza documentelor de numire/transfer/repartizare pe post/catedră;
o) constituirea normei didactice de predare, întregirea normei didactice de predare pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări;
p) completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora li se poate constitui cel puţin o jumătate de normă didactică de predare în baza documentelor de repartizare pe post/catedră;
q) după încadrarea titularilor, conform alin. (1)-(3), se încadrează după aceeaşi procedură, cadrele didactice debutante repartizate începând cu data de 1 septembrie 2013, ca urmare a participării la un concurs naţional, pe posturi didactice de predare/catedre vacante publicate pentru angajare pentru perioadă nedeterminată, care nu au dobândit definitivarea în învăţământ şi de la data angajării pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru perioadă nedeterminată până la data de 31 august 2023 nu acumulează o vechime efectivă la catedră mai mare de 6 ani, precum şi cadrele didactice debutante care nu au dobândit definitivarea în învăţământ repartizate în baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, sesiunile 2017 sau 2018, cărora li se poate asigura cel puţin jumătate de normă didactică de predare conform deciziei de repartizare pe post/catedră;
r) se încadrează după aceleaşi proceduri cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform deciziilor de repartizare pe posturi didactice/catedre;
s) stabilirea listei tuturor posturilor didactice/catedrelor vacante şi publicarea acestora în vederea ocupării cu personal didactic, conform prevederilor Metodologiei; corectarea şi avizarea listei posturilor în comisia judeţeană de mobilitate a ISJ Hunedoara;
t) stabilirea listei tuturor posturilor didactice/catedrelor rezervate şi publicarea acestora în vederea ocupării cu personal didactic pe perioada rezervării, conform prevederilor Metodologiei; corectarea şi avizarea listei posturilor în comisia judeţeană de mobilitate a ISJ Hunedoara;
u) introducerea datelor referitoare la posturi didactice şi la încadrare personal didactic de predare în aplicaţia SIIIR;
v) Proiectul de încadrare cu personal didactic de predare, întocmit de director cu respectarea Normelor metodologice aprobate prin OMEN nr. 4165/2018, cu modificările ulterioare, analizat în consiliul profesoral al unităţii de învăţământ şi aprobat de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ, este prezentat de directorul unităţii de învăţământ Comisiei judeţene de mobilitate a ISJ Hunedoara.

Precizări generale:
Etapele de mobilitate a personalului didactic pentru anul şcolar 2023-2024 se succed în ordinea prevăzută în art. 4 alin. (1) din Metodologie, la datele prevăzute în Calendar.

Comisia de mobilitate, constituită la nivelul unităţii de învăţământ conform prevederilor art. 25 alin. (7-8) din Metodologie, este stabilită şi aprobată de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ.

Norma didactică de predare-învăţare, de instruire practică şi de evaluare curentă a preşcolarilor şi a elevilor în clasă, se constituie, în baza documentului de numire/transfer/repartizare pe post/catedră, conform art. 262 alin. (3)-(5) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare şi cu respectarea prevederilor art. 2 alin. (3), art. 7 alin. (3), art. 8, art. 9, art. 10, art. 11, art. 12 alin. (1-5), art. 13 alin. (1-6), art. 14 alin. (1-2), art. 15 alin. (1-2), art. 16, art. 17, art. 18, art. 20 din Metodologie.

În activitatea de constituire a posturilor didactice şi de încadrare a unităţii de învăţământ cu personal didactic de predare pentru anul şcolar 2023-2024, se respectă cu stricteţe prevederile art. 20, art. 24 alin. (7), art. 30 alin. (1-5), art. 31 alin. (1-7), art. 32 alin. (1-3), art. art. 39 alin. (1-2), art. 66 alin. (1-9), art. 76 alin. (1-3) şi art. 88 din Metodologie.


La nivelul unităţilor de învăţământ, încadrarea la clase sau grupe de elevi/preşcolari, a personalului didactic titular, se realizează prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, în baza documentelor de numire/transfer/repartizare, cu respectarea prevederilor art. 8-17, art. 20 şi a principiului privind continuitatea activităţii didactice de predare la aceleaşi clase sau grupe de elevi/preşcolari, după:
o discutarea şi analizarea proiectului de încadrare cu personal didactic în consiliul profesoral al unităţii de învăţământ;
o aprobarea acestuia de către consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ.

Repartizarea cadrelor didactice la structurile unităţii de învăţământ cu personalitate juridică, conform prevederilor art. 21 alin. (1), se face prin decizie a directorului unităţii de învăţământ, după:
o discutarea şi analizarea proiectului de încadrare în consiliul profesoral al unităţii de învăţământ;
o în baza hotărârii consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ.

În situaţia în care un post didactic rămâne neocupat într-o structură sau în unitatea de învăţământ cu personalitate juridică, după aplicarea principiului continuităţii activităţii didactice de predare la aceleaşi clase sau grupe de elevi și este solicitat de două sau mai multe cadre didactice titulare de aceeaşi specialitate, pentru departajare se aplică criteriile şi punctajele pentru evaluarea personalului didactic prevăzute în Anexa nr. 2.
Dacă rezultatul evaluării obiective nu conduce la departajare, se aplică, în ordine, criteriile socio-umanitare în baza documentelor justificative, conform prevederilor art. 21 alin. (3) din Metodologie.

După încadrarea titularilor, conform art. 21 alin. (1)-(3), se încadrează după aceeaşi procedură, conform prevederilor art. 21 alin. (4, 6), în ordine:
A. cadrele didactice debutante, repartizate începând cu data de 1 septembrie 2013, ca urmare a participării la un concurs naţional, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pentru perioadă nedeterminată, care nu au dobândit definitivarea în învăţământ şi de la data angajării pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru perioadă nedeterminată până la data de 31 august 2023 nu acumulează o vechime efectivă la catedră mai mare de 6 ani, fără a se lua în considerare perioadele de suspendare a contractului individual de muncă pe durata concediului pentru creşterea şi îngrijirea copilului, conform prevederilor legale în vigoare;
B. cadrele didactice debutante care nu au dobândit definitivarea în învăţământ repartizate în baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, sesiunile 2017 sau 2018, cărora li se poate asigura cel puţin jumătate de normă didactică de predare conform deciziei de repartizare pe post/catedră;
C. cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului didactic/catedrei.

Procedurile prevăzute la art. 21, alin. (2-4) pot fi reluate, la solicitarea cadrelor didactice, după derularea etapelor de pretransfer, detaşare în interesul învăţământului sau detaşare la cerere, în situaţia în care, după aceste etape, se eliberează un post didactic/o catedră dintr-o structură sau din unitatea de învăţământ cu personalitate juridică, conform prevederilor art. 21 alin. (5).

Pentru cadrele didactice debutante repartizate începând cu data de 1 septembrie 2013, ca urmare a participării la concursul naţional, pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată care, de la data angajării pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru perioadă nedeterminată, în perioada 1 septembrie 2013 -31 august 2023, acumulează o vechime efectivă la catedră de cel mult 6 ani, fără a lua în calcul perioadele de suspendare a contractului individual de muncă şi de rezervare a postului didactic/catedrei în baza prevederilor art. 255 alin. (6) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ în care au fost repartizate hotărăsc, după promovarea examenului pentru dobândirea definitivării în învăţământ, sesiunea 2023, modificarea duratei contractelor individuale de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată, în condiţiile în care aceste cadre didactice debutante şi-au continuat activitatea în aceeaşi/aceleaşi unitate/unităţi de învăţământ în care au fost repartizate conform prevederilor art. 21 alin. (6-7) din Metodologie.

Pentru cadrele didactice debutante care au ocupat posturi în baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, sesiunile 2017 sau 2018, consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ în care au fost repartizate hotărăsc, după promovarea examenului pentru dobândirea definitivării în învăţământ, sesiunea 2023, modificarea duratei contractelor individuale de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată, în condiţiile în care aceste cadre didactice debutante şi-au continuat activitatea în aceeaşi/aceleaşi unitate/unităţi de învăţământ în care au fost repartizate, conform prevederilor art. 21 alin. (6).

În baza contractului individual de muncă pe perioadă nedeterminată, după comunicarea rezultatelor finale ale examenului naţional de definitivare în învăţământ, pentru cadrele didactice prevăzute la art. 21, alin. (6) inspectoratele şcolare emit noi decizii de repartizare cu statut de cadre didactice titulare în sistemul de învăţământ preuniversitar , la cererea scrisă a candidatului, până la data de 31 august 2022, conform prevederilor art. 21 alin. (7).

În situația în care, în perioada 1 septembrie 2013-31 august 2023, cadrele didactice debutante repartizate pe posturi didactice/catedre vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, prin concurs naţional, începând cu data de 1 septembrie 2012, acumulează de la data angajării pe posturi didactice/catedre o vechime efectivă la catedră mai mare de 6 (şase) ani şi nu promovează examenul naţional pentru definitivarea în învăţământ, sesiunea 2023, au posibilitatea, cu acordul acestora, de a rămâne încadrate pe perioadă determinată și în anul şcolar 2023-2024, pe posturile didactice/catedrele pe care au fost încadrate, cu excepţia cadrelor didactice debutante care au beneficiat de acest drept în anul şcolar anterior.

Cadrele didactice debutante repartizate în baza prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare, începând cu data de 1 septembrie 2017, care nu promovează examenul naţional pentru definitivarea în învăţământ, sesiunea 2023, au posibilitatea, cu acordul acestora, de a rămâne încadrate pe perioadă determinată și în anul şcolar 2023-2024, pe posturile didactice/catedrele pe care au fost încadrate, cu excepţia cadrelor didactice debutante care au beneficiat de acest drept în anul şcolar anterior.
Până la data de 31 august 2023, inspectoratul şcolar emite decizii în acest sens, conform prevederilor art. 21, alin. (8).

Cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei pierd această calitate, conform prevederilor art. 28 alin. (6), dacă se află într-una dintre următoarele situaţii:
a) nu au obţinut calificativul parțial “Foarte bine” în ultimul an şcolar încheiat sau în anul școlar în curs;
b) au fost sancţionate disciplinar în ultimul an şcolar încheiat sau în anul școlar în curs;
c) nu li se poate constitui o normă didactică completă de predare, dar li se poate constitui cel puţin o jumătate de normă didactică de predare conform deciziei de repartizare pe post/catedră la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ în care au fost repartizate şi nu-şi completează norma didactică de predare până la data începerii cursurilor, conform Metodologiei;
d) nu li se poate constitui un post didactic complet o normă didactică de predare completă în concordanţă cu disciplina/disciplinele înscrise în decizia de repartizare şi nu obţin o nouă repartizare în etapa de modificare a repartizării cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, conform Metodologiei;
e) li se reduce în întregime postul didactic/catedra la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ în care sunt angajate;
f) obţin note sub 5 (cinci) la proba scrisă a concursului naţional, sesiunea 2023, la disciplina/una dintre disciplinele corespunzătoare postului didactic/catedrei pe care sunt angajate, conform deciziilor de repartizare.

Cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care pierd această calitate în condiţiile art. 28 alin. (6-7) pot fi încadrate, pe perioadă determinată, în anul şcolar 2023-2024, în condiţiile Metodologiei.

Cadrelor didactice titulare aflate în situaţiile prevăzute la art. 255, art. 268 alin. (1), art. 279 din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, cadrelor didactice titulare care beneficiază de pensie de invaliditate, precum şi cadrelor didactice titulare detaşate, li se rezervă posturile didactice/catedrele.
De acelaşi drept beneficiază şi cadrele didactice titulare desemnate de federaţiile sindicale reprezentative din învăţământ, ca urmare a participării la procesul de monitorizare şi evaluare a calităţii sistemului de învăţământ, aprobate prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice, conform prevederilor art. 23 alin. (1).

În situaţia în care, la unitatea de învăţământ de la care a fost detaşat în interesul învăţământului pentru nesoluţionarea restrângerii de activitate un cadru didactic titular, se vacantează un post didactic/o catedră în specialitatea cadrului didactic aflat în restrângere de activitate nesoluţionată, în concordanţă cu documentul de numire/transfer/repartizare, cadrul didactic respectiv revine ca titular pe postul didactic/catedra vacantat(ă), directorul/directorii unităţii/unităţilor de învăţământ având obligaţia să comunice în scris cadrului didactic aflat în restrângere de activitate nesoluţionată decizia de revenire pe postul/catedra deţinut(ă) anterior, conform prevederilor art. 23 alin. (2-3).

Cererile privind reducerea normei didactice de predare-învăţare-evaluare de către personalul didactic cu o vechime în învăţământ de peste 25 de ani şi cu gradul didactic I, în conformitate cu prevederile art. 262 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, se depun la unităţile de învăţământ, de regulă în perioada constituirii normei didactice de predare-învăţare-evaluare pentru personalul didactic titular propriu
Prin excepție în perioada 28 august -4 septembrie 2023, se depun la unităţile de învăţământ cererile cadrelor didactice încadrate prin derularea etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2022-2023, precum şi cele ale personalului didactic de predare care desfăşoară activitate de mentorat pentru asigurarea formării iniţiale şi a inserției profesionale a cadrelor didactice, conform prevederilor art. 8 alin. (17).

După începerea cursurilor, consiliile de administraţie din unităţile de învăţământ pot aproba cereri privind reducerea normei didactice de predare a cadrelor didactice, în condiţiile art. 262 alin. (4) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, cu avizul inspectoratului şcolar, conform prevederilor art. 8 alin. (17).

Orele eliberate de titularii cărora li se constituie norma redusă cu 2 ore, se ocupă numai pe perioadă determinată, în etapele ulterioare ale mobilităţii personalului didactic din învăţământul preuniversitar, cu respectarea prevederilor Metodologiei.

Condiţii specifice:
 Încadrările cu personal didactic de predare pentru anul şcolar 2023-2024 se fac pe specialităţi/catedre, în baza actului de numire/transfer/repartizare emis de ISJ Hunedoara, prin decizia directorului, pe baza cererii scrise a angajatului, adresată directorului unităţii (această decizie nu schimbă decizia de titularizare a cadrului didactic respectiv şi nici nu o poate substitui);
 Se încadrează, în ordine: titularii unităţii, titularii în două sau mai multe unităţi, titularii consorţiului pentru completarea normei la nivelul unităţilor care fac parte din consorţiu, titulari ai altor unităţi de învăţământ din localitate pentru completarea normei apoi personalul netitular (debutanţi), fără definitivat, repartizat în unitate, pe posturi publicate pe perioadă nedeterminată, conform art. 21 alin. (4 şi 6) sau în baza art. 253 din Legea nr.1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, urmat de personalul angajat pe durata de viabilitate a postului;
 PROIECTUL DE ÎNCADRARE, întocmit de director cu respectarea Normelor metodologice privind întocmirea proiectului de încadrare, respectiv a planului de încadrare a personalului didactic de predare din unitățile de învățământ preuniversitar și încadrarea în regim de plata cu ora a personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar, aprobate prin OMEN nr. 4165/2018, cu modificările ulterioare, este analizat în consiliul profesoral şi aprobat de consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ.
 Conducerile unităților de învățământ transmit inspectoratelor școlare lista posturilor didactice de predare/catedrelor care fac obiectul etapelor de mobilitate pe baza procedurilor și machetelor stabilite la nivelul inspectoratului școlar, conform prevederilor art. 30 alin. (1) din Metodologie.
 Constituirea posturilor didactice se face cu încadrarea în numărul de norme didactice aprobate de I.S.J. Hunedoara pentru unitatea respectivă.
 Încadrarea personalului didactic de predare se face în această etapă la nivelul minim de ore corespunzătoare normării postului; plata cu ora se acordă, conform Calendarului.

 PROIECTUL DE ÎNCADRARE este prezentat de directorul unităţii de învăţământ spre analiză, corectare şi avizare Comisiei judeţene de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar constituite la nivelul inspectoratului şcolar, conform prevederilor art. 31 alin. (10) din Metodologie.

 Unitățile școlare care au preluat creșe în anul școlar anterior, vor realiza proiectul de încadrare și cu respectarea capitolului XV din Metodologie.

Calendar:
 30 ianuarie - 15 februarie 2023, analiza, corectarea şi avizarea Proiectului de încadrare şi a Ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate în Comisia judeţeană de mobilitate a ISJ Hunedoara (directorul prezintă comisiei judeţene de mobilitate documentele şi machetele/aplicaţiile solicitate de inspectoratul şcolar, conform programării).
 15 - 17 februarie 2023, se reface, dacă este cazul, Proiectul de încadrare a unităţii şi Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete pentru anul şcolar 2023-2024, în vederea publicării. Comunicarea situaţiei finale la ISJ (dacă sunt modificări): 17.02.2023.

Cerinţe tehnice pentru comunicarea datelor la ISJ Hunedoara:

 Macheta Unitate scolara_Proiect incadrare_2023_2024.xlsx, completată şi verificată, se transmite la ISJ Hunedoara prin email la adresa mru.isj.hd@gmail.com ; din momentul finalizării acesteia până în ziua precedentă prezentării directorului la inspectoratul şcolar pentru analiza, corecţarea şi avizarea.
 Proiectul de încadrare, 8-15 februarie 2023.

 Directorul unităţii de învăţământ se prezintă personal la ISJ Hunedoara - Resurse Umane, conform programării, cu cele 9 documente tipărite din machete cuprinse în două dosare identice, insotite de documentele in format electronic.
 După analiza situaţiilor prezentate de director în Comisia judeţeană de mobilitate, documentele pot fi refăcute şi retransmise inspectoratului şcolar până cel târziu în data de 17 februarie 2023, ora 10.00.

 În cazul în care se refac documente tipărite din machete, este necesar să fie retransmise şi machetele sau aplicaţiile respective, cu precizarea clară a modificărilor operate.

Programarea directorilor unităţilor de învăţământ
la Comisia judeţeană de mobilitate pentru analiza, corectarea şi avizarea Proiectului de încadrare şi a ofertei de Posturi didactice/catedre vacante/rezervate (se vor analiza și situațiile de completare a normei, situația restrângerilor de activitate precum și introducerea în SIIIR a datelor referitoare la posturile didactice și la încadrarea personalului didactic de predare):

13 februarie 2023, orele 10.00-15.00, directorii unităţilor de învăţământ din zonele:
VALEA JIULUI;
14 februarie 2023, orele 10.00-16.30, directorii unităţilor de învăţământ din zonele:
DEVA, ILIA;
15 februarie 2023, orele 10.00-15.00, directorii unităţilor de învăţământ din zonele :
HUNEDOARA;
16 februarie 2023, orele 10.00-15.00, directorii unităţilor de învăţământ din zonele:
BRAD, HAȚEG;
17 februarie 2023, orele 9.30-14.30, directorii unităţilor de învăţământ din zonele:
SIMERIA, ORĂȘTIE.


Fisiere atasate:
Machete_proiect_incadrare_2023_2024 (2).xlsx [464.37 KB]
Descarcat de 407 ori
ANEXA 20.pdf [32.88 KB]
Descarcat de 356 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat E-mail  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 1 ora [ DST ]


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 14 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup