FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Forumul permite utilizatorilor să-şi expună ideile, opiniile şi documentele într-un mod organizat. Scopul forumului este să faciliteze comunicarea.
Noiembrie 18th, 2017, 2:58 am


Cine este conectat

Cine este conectat Avem 26 utilizatori conectati recent :: 0 inregistrati, 0 ascunsi si 26 vizitatori (Aceste date se bazeaza pe utilizatorii activi in ultimele 240 minute)
Cei mai multi utilizatori conectati au fost 739 in data Septembrie 6th, 2017, 8:50 pm

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 26 vizitatori

UTC + 2 ore




Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 
Autor Mesaj
 Titlul mesajului: AVIZARE TEME PROIECT_ NIVEL 5 -SESIUNEA FEBRUARIE 2017
MesajScris: Decembrie 20th, 2016, 4:52 pm 
Neconectati
Membru

Inscris: Noiembrie 14th, 2006, 7:56 am
Mesaje: 776
În atenția doamnelor/domnilor directori ai unităților cu învățământ profesional și tehnic și învățământ postliceal,

Referitor la procedura de stabilire a temelor de proiect, precum și a celei de avizare de către CJEC, vă prezentăm modelul pe care-l veți înainta CJEC 2016-2017, până cel târziu în data de 29 decembrie 2016, împreună cu o copie a procesului verbal al ședinței CA în care s-a aprobat lista temelor și profesorii coordonatori.
Respectarea structurii documentelor și prezentarea unei copii a procesului-verbal este obligatorie pentru acordarea avizului din partea CJEC Hunedoara[/color][b].

Pentru clarificarea unor aspecte vă punem la dispoziție un extras din metodologie:
”Lista temelor proiectelor pentru fiecare calificare profesională se stabilește la nivelul unităților/instituțiilor de învățământ care școlarizează și au absolvenți ai învățământului profesional , liceal și postliceal, pe baza propunerilor cadrelor didactice de specialitate. Lista, avizată de către comisia metodică de specialitate, finalizată, eventual, împreună sau după consultarea reprezentanților întreprinderii(lor)/instituțiilor cu care unitatea/instituția de învățământ are încheiată convenție/contract/protocol de colaborare privind pregătirea practică, este transmisă pentru avizare CJEC/CMBEC. Temele proiectelor sunt aprobate de către consiliul de administrație al unității/instituției de învățământ.
(3) Temele proiectelor pentru absolvenții învățământului postliceal, domeniul sănătate și asistență pedagogică, se transmit Direcției de sănătate publică din județ/municipiul București și Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România spre avizare.
(4) Lista temelor se definitivează și se face publică la nivelul unității/instituției de învățământ înainte de finalul semestrului I al anului terminal.
Comisia metodică de specialitate din fiecare unitate/instituție de învățământ ține la zi evidența îndrumătorilor de proiect și a temelor proiectelor realizate în anii anteriori pentru a asigura propunerea unor teme care să permită candidaților realizarea unor proiecte personale, originale și valoroase.
(11) Pot fi conducători de proiect cadrele didactice de specialitate care au în norma de predare module din curriculumul pentru calificările profesionale ale învățământului postliceal pentru care se organizează examenul de certificare. Îndrumătorii de proiect sunt, de regulă, cadre didactice de specialitate cu experiență în evaluarea competențelor profesionale.
(5) Temele proiectelor trebuie să se încadreze, obligatoriu, în curriculumul pentru calificarea profesională respectivă și să se raporteze, într-un mod direct și transparent, la standardul de pregătire profesională corespunzător. Competențele clar precizate vor fi specificate în Fișa de evaluare a proiectului și a susținerii orale, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4;
(6) Candidații consultă tematica afișată și optează pentru una dintre teme. Opțiunea candidatului se face în scris, la secretariatul unității/instituției de învățământ, până la începutul ultimului semestru de studiu al învățământului postliceal. Validarea opțiunilor pentru temele de proiect necesită acceptul îndrumătorului proiectului și cel al șefului comisiei metodice de specialitate, pentru fiecare candidat în parte;
(7) Aprobarea opțiunilor pentru temele proiectelor, precum și stabilirea îndrumătorilor acestora, se fac de către consiliul de administrație al unității/instituției de învățământ până cel târziu la începutul ultimului semestru de studiu.


Dana Luiza CIoară, inspector școlar


Fisiere atasate:
2016_MODEL APROBARE ISJHD_TEME DE PROIECT (1).doc [92.5 KB]
Descarcat de 130 ori
Sus
 Profil Trimite mesaj privat  
 
Afisati mesajele precedente incepand cu:  Sortate dupa  
Deschide un nou topic Raspunde acestui mesaj  [ 1 mesaj ] 

UTC + 2 ore


Cine este conectat

Utilizatori pe aceasta sectiune: Nu sunt utilizatori inregistrati si 26 vizitatori


Nu poti crea un noi topice in acest forum
Nu poti raspunde topicelor de pe aceast forum
Nu poti modifica mesajele tale din acest forum
Nu poti sterge mesajele tale din acest forum
Nu poti aduce atasamente pe acest forum

Cauta dupa:
Sari la:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Varianta in limba romana © 2007 roadiro Grup