Stimaţi colegi directori şi directori adjuncţi,
În vederea evaluării activităţii manageriale din anul şcolar 2016-2017, se vor respecta Procedura operaţională nr. 3590/07.07.2017 şi se vor completa fişele de autoevaluare pentru activitatea managerială din anul şcolar 2016-2017, pentru director, respectiv director adjunct, care vor fi însoţite de raport sintetic şi documentele justificative pentru aspectele consemnate în raport, documente care vor fi scanate în format .pdf şi inscripţionate pe un CD sau DVD. Documentele de evaluare, se vor depune în plic sigilat, adresat prof. dr. Mihaela Manolea - inspector şcolar pentru management instituţional, la sediul I.S.J. Hunedoara, în perioada 10.07.2017-15.08.2017. Cadrele didactice care intră sub incidenţa art. 5, paragraful 2 din procedură, sunt cele care nu au mai deţinut aceasta funcţie după concursul de ocupare a funcţiei de director şi director adjunct, însă au ocupat această funcţie mai mult de 90 de zile. Cadrele didactice care nu mai deţin funcţia de director adjunct dar au deţinut această funcţie, în perioada 01.09.2016-09.01.2017, vor fi evaluate la unitatea de învăţământ, ca şi în anii precedenţi, în baza OMEN 4990/1998, cu modificările şi completările ulterioare. Se va avea în vedere respectarea strictă a termenului limită de depunere a acestor documente.
Nu ai permisiunea de a vizualiza fisierele atasate acestui mesaj.
_________________ Prof. dr. ing. Mihaela MANOLEA Inspector Şcolar pentru Management Instituţional
|