Pagina 1 din 1

Consiliul de Administraţie al Inspectoratului Şcolar

Scris: Iulie 8, 2020, 7:59 pm
de Consilier juridic
Consiliul de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara are următoarea componenţă:

-PREŞEDINTE
: Prof. dr. MARIA ȘTEFĂNIE - inspector şcolar general
-MEMBRII:

1. Prof. ADRIANA ALMĂȘAN- inspector şcolar general adjunct
2. Prof. SZASZ-BARRA ZSOFIA - inspector şcolar general adjunct
3. Prof. RALUCA IACOBESCU - director C. C. D. Hunedoara
4. Ec. MARIANA MIERTOIU - contabil şef
5. Jr. ION NISTOR - consilier juridic
6. Prof. dr. MIHAELA MANOLEA - inspector şcolar
7. Prof. CAMELIA BEŞLEAGĂ - inspector şcolar
8. Prof. GABRIELA BERBECEANU - inspector şcolar

-SECRETAR: jr. OANA ALINA MUREȘAN – consilier rețea.

Atribuțiile specifice membrilor Consiliul de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara sunt cele potrivit legislației în vigoare, precum și cele prevăzute în Regulamentul Consiliului de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara (http://isj.hd.edu.ro/images/RCA_ISJH_2020.pdf, respectiv http://isj.hd.edu.ro/images/20222023/1_ ... 2-2023.pdf).

Activitatea consiliului se desfăşoară cu respectarea strictă a confidențialității datelor și informațiilor.[/color]

Ordinea de zi și problemele dezbătute pot fi urmărite aici: Documente ME, ISJ, CCD...
-https://nou.siphd.ro/?a=3420&e=2021
-https://www.siphd.ro/index.php?ex=53&kd=18&an=2020
-https://nou.siphd.ro/?a=3420&e=2020

-http://isj.hd.edu.ro/images/20222023/1_ ... 2-2023.pdf

Hotărârile adoptate de Consiliul de Administrație al ISJ Hunedoara se publică pe pagina de internet a inspectoratului școlar, la adresa: http://isj.hd.edu.ro, secțiunea „Consiliul de Administrație”.

Responsabilități și termene:
a) Președintele Consiliului de Administrație – aprobă hotărârile adoptate.
b) Consilierul juridic al ISJ Hunedoara – avizează pentru legalitate hotărârile adoptate.
c) Secretarul Consiliului de Administrație – tehnoredactează și publică hotărârile adoptate.
d) Inspectorii școlari inițiatori – întocmesc și fundamentează propunerile de hotărâri prin referate motivate în fapt și în drept, supuse dezbaterii Consiliului de Administrație.
e) Termen de publicare – în maximum 3 zile lucrătoare de la adoptarea hotărârilor.