Calendar 13-20 mai detas, prel.cim,2015,2014,2013,2012,2011,

Moderatori: Camelia Besleaga, Claudia Vasiu

Camelia Besleaga
Membru
Mesaje: 695
Membru din: Iulie 10, 2008, 12:34 pm
Contact:

Calendar 13-20 mai detas, prel.cim,2015,2014,2013,2012,2011,

Mesaj de Camelia Besleaga »

Stimati colegi,

In conformitate cu calendarul miscarii personalului didactic, cuprins in anexa 19 a OMECS nr.5559/2015, va comunicam mai jos ca in perioada 13 mai-20 mai 2016 are loc:

- înregistrarea, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara, a cererilor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, a candidaților care beneficiază de prelungirea contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2016-2017 și a celor care solicită angajare pe perioadă determinată în baza mediilor de repartizare/notelor obţinute la concursurile de titularizare sesiunile 2015, 2014, 2013, 2012, 2011 sau 2010;
Notă. În mod excepţional, cadrele didactice care nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2016-2017, în perioada 13-20 mai 2016, mai pot depune cereri în perioada 16-17 august 2016

- înregistrarea, la sediul Inspectoratul Şcolar Judeţean Hunedoara, a cererilor de înscriere, însoțite de documentele solicitate în acestea, pentru continuitate la detașarea la cerere, respectiv detașare la cerere prin concurs sau concurs specific;
Notă. În mod excepţional, cadrele didactice care nu au depus cereri de înscriere pentru detaşare la cerere,în perioada 13-20 mai 2016, mai pot depune cereri de înscriere pentru detaşare la cerere, prin concurs specific, în perioada 16-17 august 2016.

Programul de depunere a tuturor dosarelor este stabilit conform graficului de mai jos:

Vineri 13 mai intre orele 12.00-14.00* (inregistrarea se va face in sala "Lucian Blaga")
Luni 16 mai intre orele 12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa")
Marti 17 mai intre 12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa")
Miercuri 18 mai intre orele 12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa")
Joi 19 mai intre orele12.00-16.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa")
Vineri 20 mai intre orele 10.00-12.00 (inregistrarea se va face in sala "Europa")



Atasat aveti modelele de cerere pentru fiecare etapa de miscare

Compartiment MRU
Fişiere ataşate
CERERE_TIP_prelung 5_7 2016_ISJ-1.docx
(561.77 KiB) Descărcat de 497 ori
Cerere angajare in baza notelor din 2013[1].pdf
(137.42 KiB) Descărcat de 336 ori
Cerere angajare in baza notelor din 2014_2015[1].pdf
(138.46 KiB) Descărcat de 363 ori
CERERE_CONTINUITATE_DETASARE[1].pdf
(209.39 KiB) Descărcat de 335 ori
Cerere ddetasare la cerere prin concurs specific[1].pdf
(290.12 KiB) Descărcat de 320 ori
Cerere angajare in baza notelor din 2012 2011_2010[1].pdf
(138.46 KiB) Descărcat de 302 ori
Scrie răspuns

Înapoi la “Titularizare 2016”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori