Amânare Grad I
Scris: Septembrie 27, 2015, 5:05 pm
Stimați colegi
În cazul în care se impune să solicitați amânarea Gradului susținerii gradului didactic I dintr-o serie anterioară, pentru o serie ulterioară, se va proceda conform OMEN 5561/2011, Art 35:
Alin (21) Candidații admiși la colocviul de admitere, care nu au putut elabora și depune în termen
lucrarea metodico-științifică, datorită unor motive obiective argumentate cu documente, pot
solicita amânarea depunerii lucrării metodico - științifice în anul școlar următor. Candidatul aflat
în această situție va depune o cerere de amânare a probelor la ISJ/ ISMB însoțită de următoarele
documente justificative: adeverință eliberată de departamentul pentru pregătirea personalului
didactic care să confirme promovarea colocviului de admitere, acordul scris al coordonatorului
științific, și documentele care justifică motivul amânarii.
Documentele vor fi înaintate către ISJ Hunedoara, de către conducerea școlii în perioada 20 - 30 octombrie 2015.
Aprobarea sau respingerea cererii se face în cadrul CA al ISJ Hunedoara, în funcție de motivele argumentate cu documente de către, candidat.
Daniela Bufnea
inspector DRU
În cazul în care se impune să solicitați amânarea Gradului susținerii gradului didactic I dintr-o serie anterioară, pentru o serie ulterioară, se va proceda conform OMEN 5561/2011, Art 35:
Alin (21) Candidații admiși la colocviul de admitere, care nu au putut elabora și depune în termen
lucrarea metodico-științifică, datorită unor motive obiective argumentate cu documente, pot
solicita amânarea depunerii lucrării metodico - științifice în anul școlar următor. Candidatul aflat
în această situție va depune o cerere de amânare a probelor la ISJ/ ISMB însoțită de următoarele
documente justificative: adeverință eliberată de departamentul pentru pregătirea personalului
didactic care să confirme promovarea colocviului de admitere, acordul scris al coordonatorului
științific, și documentele care justifică motivul amânarii.
Documentele vor fi înaintate către ISJ Hunedoara, de către conducerea școlii în perioada 20 - 30 octombrie 2015.
Aprobarea sau respingerea cererii se face în cadrul CA al ISJ Hunedoara, în funcție de motivele argumentate cu documente de către, candidat.
Daniela Bufnea
inspector DRU