Sedinta 12 august pentru candidatii cim viabiliatea postului
Scris: August 10, 2020, 10:08 am
Stimati candidati,
In data de 12 august 2020, cu incepere de la ora 10.00, in sala Spiru Haret a Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara, va avea loc repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în condiţiile art. 62 alin. (13) din Metodologie.
Masurile privind prevenirea raspandirii Coronavirusului COVID -19, in contextul actualei situatii epidemiologice, impuse de autoritati, ce trebuie respectate sunt:
- triaj epidemiologic (la intrarea in institutie)
- purtarea mastii in incinta institutiei
- pastrarea distantei de minim 2 m fata de alte persoane
- dezinfectarea mainilor cu solutii pe baza de alcool si/sau apa cu sapun puse la dispozitie in incinta institutiei.
Nota: Candidatii vor prezenta la repartizare actul de identitate, sau imputernicire notariala de catre persoana mandatata.
Compartiment
MRU
In data de 12 august 2020, cu incepere de la ora 10.00, in sala Spiru Haret a Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara, va avea loc repartizarea cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au obținut minimum nota 7 (șapte) la proba scrisă în cadrul concursului național, sesiunea 2020, în condiţiile art. 62 alin. (13) din Metodologie.
Masurile privind prevenirea raspandirii Coronavirusului COVID -19, in contextul actualei situatii epidemiologice, impuse de autoritati, ce trebuie respectate sunt:
- triaj epidemiologic (la intrarea in institutie)
- purtarea mastii in incinta institutiei
- pastrarea distantei de minim 2 m fata de alte persoane
- dezinfectarea mainilor cu solutii pe baza de alcool si/sau apa cu sapun puse la dispozitie in incinta institutiei.
Nota: Candidatii vor prezenta la repartizare actul de identitate, sau imputernicire notariala de catre persoana mandatata.
Compartiment
MRU