Obligații privind procedurile specifice postului
Scris: Iulie 24, 2021, 9:08 pm
Obligațiile personalului inspectoratului școlar privind întocmirea, actualizarea şi gestionarea procedurilor de derulare a activităţilor specifice postului ocupat
ART. 15
Inspectorii şcolari care au competenţe în domeniul curriculum şi inspecţie şcolară au următoarele atribuţii:
(...)
j) întocmesc, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
1. Inspectorul şcolar pentru management instituţional are următoarele atribuţii:
(...)
g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
2. Inspectorul şcolar pentru managementul resurselor umane asigură aplicarea politicilor naţionale în domeniul resurselor umane şi are următoarele atribuţii:
(...)
p) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat;
3. Inspectorul şcolar pentru dezvoltarea resursei umane are următoarele atribuţii:
(...)
j) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat;
4. Personalul implicat în activităţi specifice de reţea şcolară, plan de şcolarizare asigură, împreună cu autorităţile administraţiei publice locale, cuprinderea întregii populaţii de vârstă şcolară într-o formă de învăţământ, asigură tuturor cetăţenilor şanse egale de a beneficia de dezvoltarea personală şi profesională conform aspiraţiilor, talentelor şi performanţelor, inclusiv celor care nu au beneficiat de prima şansă, şi are următoarele atribuţii şi responsabilităţi specifice:
(...)
g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
7. Atribuţiile inspectorilor şcolari menţionate la art. 15 şi la pct. 1-6 din prezentul articol se completează cu atribuţiile din fişa postului elaborată în conformitate cu prevederile metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar din inspectoratele şcolare, aprobată prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice.
(2) Personalul care desfăşoară activităţi la financiar-contabil are următoarele atribuţii:*)
(...)
o) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(3) Personalul care desfăşoară activităţi la normare-salarizare are următoarele atribuţii:*)
(...)
h) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(4) Personalul care desfăşoară activităţi la tehnic-administrativ are următoarele atribuţii:*)
(...)
k) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(6) Personalul care desfăşoară activităţi la juridic are următoarele atribuţii:*)
(...)
i) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului;
(7) Personalul care desfăşoară activităţi la secretariat-arhivă are următoarele atribuţii:*)
g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(...)
(8) Personalul care desfăşoară activităţi la informatizare are următoarele atribuţii:*)
(...)
f) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
Temei legal: O.M.E.CT.S. nr. 5.530 din 5 octombrie 2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a inspectoratelor şcolare (actualizat)
ART. 15
Inspectorii şcolari care au competenţe în domeniul curriculum şi inspecţie şcolară au următoarele atribuţii:
(...)
j) întocmesc, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
1. Inspectorul şcolar pentru management instituţional are următoarele atribuţii:
(...)
g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
2. Inspectorul şcolar pentru managementul resurselor umane asigură aplicarea politicilor naţionale în domeniul resurselor umane şi are următoarele atribuţii:
(...)
p) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat;
3. Inspectorul şcolar pentru dezvoltarea resursei umane are următoarele atribuţii:
(...)
j) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat;
4. Personalul implicat în activităţi specifice de reţea şcolară, plan de şcolarizare asigură, împreună cu autorităţile administraţiei publice locale, cuprinderea întregii populaţii de vârstă şcolară într-o formă de învăţământ, asigură tuturor cetăţenilor şanse egale de a beneficia de dezvoltarea personală şi profesională conform aspiraţiilor, talentelor şi performanţelor, inclusiv celor care nu au beneficiat de prima şansă, şi are următoarele atribuţii şi responsabilităţi specifice:
(...)
g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
7. Atribuţiile inspectorilor şcolari menţionate la art. 15 şi la pct. 1-6 din prezentul articol se completează cu atribuţiile din fişa postului elaborată în conformitate cu prevederile metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar din inspectoratele şcolare, aprobată prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice.
(2) Personalul care desfăşoară activităţi la financiar-contabil are următoarele atribuţii:*)
(...)
o) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(3) Personalul care desfăşoară activităţi la normare-salarizare are următoarele atribuţii:*)
(...)
h) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(4) Personalul care desfăşoară activităţi la tehnic-administrativ are următoarele atribuţii:*)
(...)
k) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(6) Personalul care desfăşoară activităţi la juridic are următoarele atribuţii:*)
(...)
i) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului;
(7) Personalul care desfăşoară activităţi la secretariat-arhivă are următoarele atribuţii:*)
g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(...)
(8) Personalul care desfăşoară activităţi la informatizare are următoarele atribuţii:*)
(...)
f) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
Temei legal: O.M.E.CT.S. nr. 5.530 din 5 octombrie 2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a inspectoratelor şcolare (actualizat)