Evaluarea activităţii personalului contractual din ISJ Hd
Scris: Decembrie 27, 2021, 11:26 am
Evaluarea anuală a activităţii personalului contractual din inspectoratul școlar
Potrivit art. 40 din CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (LEGEA nr. 53/2003 republicată), angajatorul are, în principal, următoarele drepturi:
a) să stabilească organizarea şi funcţionarea unităţii;
b) să stabilească atribuţiile corespunzătoare fiecărui salariat, în condiţiile legii;
c) să dea dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalităţii lor;
d) să exercite controlul asupra modului de îndeplinire a sarcinilor de serviciu;
e) să constate săvârşirea abaterilor disciplinare şi să aplice sancţiunile corespunzătoare, potrivit legii, contractului colectiv de muncă aplicabil şi regulamentului intern;
f) să stabilească obiectivele de performanţă individuală, precum şi criteriile de evaluare a realizării acestora.
LEGEA-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările si completarile ulterioare, prevede:
Secţiunea a 4-a Criterii de performanță
Articolul 8
Criterii generale
(1) Ierarhizarea posturilor în vederea stabilirii salariilor de bază, a soldelor de funcție/salariilor de funcție și a indemnizațiilor de încadrare, atât între domeniile de activitate, cât și în cadrul aceluiași domeniu, are la bază următoarele criterii generale:
a) cunoștințe și experiență;
b) complexitate, creativitate și diversitate a activităților;
c) judecata și impactul deciziilor;
d) responsabilitate, coordonare și supervizare;
e) dialog social și comunicare;
f) condiții de muncă;
g) incompatibilități și regimuri speciale.
(2) Criteriile de performanță generale avute în vedere la promovarea în funcție, grade/trepte profesionale a personalului plătit din fonduri publice ori în vederea acordării unor premii sunt următoarele:
a) cunoștințe profesionale și abilități;
b) calitatea, operativitatea și eficiența activităților desfășurate;
c) perfecționarea pregătirii profesionale;
d) capacitatea de a lucra în echipă;
e) comunicare;
f) disciplină;
g) rezistență la stres și adaptabilitate;
h) capacitatea de asumare a responsabilității;
i) integritate și etică profesională.
(3) Pentru categoriile de personal plătite din fonduri publice care beneficiază de criterii specifice de performanță reglementate prin statute proprii se aplică acestea din urmă.
(4) Conținutul criteriilor de performanță specifice domeniului de activitate, precum și procedura de evaluare se stabilesc potrivit reglementărilor aplicabile fiecărei categorii de personal.
Evaluarea anuală a activităţii angajaților contractuali din unităţile de învăţământ preuniversitar/inspectorate școlare se realizează după parcurgerea unui an cendaristic, conform prevederilor Metodologiei de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual aprobată prin O.M.E.C.T.S. nr. 3.860/2011 (nepublicat în Monitorul Oficial).
Mai multe, aici FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA • Afiseaza topic - Evaluarea anuală a activităţii personalului (edu.ro) -https://forum.isj.hd.edu.ro/viewtopic.ph ... 20f33bd995
Atasari:
• Metodologia de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual aprobată prin O.M.E.C.T.S. nr. 3.860/2011 (nepublicat în Monitorul Oficial).
• Fișe evaluare personal contractual din din unităţile de învăţământ preuniversitar/inspectorate școlare
Potrivit art. 40 din CODUL MUNCII din 24 ianuarie 2003 (LEGEA nr. 53/2003 republicată), angajatorul are, în principal, următoarele drepturi:
a) să stabilească organizarea şi funcţionarea unităţii;
b) să stabilească atribuţiile corespunzătoare fiecărui salariat, în condiţiile legii;
c) să dea dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalităţii lor;
d) să exercite controlul asupra modului de îndeplinire a sarcinilor de serviciu;
e) să constate săvârşirea abaterilor disciplinare şi să aplice sancţiunile corespunzătoare, potrivit legii, contractului colectiv de muncă aplicabil şi regulamentului intern;
f) să stabilească obiectivele de performanţă individuală, precum şi criteriile de evaluare a realizării acestora.
LEGEA-CADRU nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările si completarile ulterioare, prevede:
Secţiunea a 4-a Criterii de performanță
Articolul 8
Criterii generale
(1) Ierarhizarea posturilor în vederea stabilirii salariilor de bază, a soldelor de funcție/salariilor de funcție și a indemnizațiilor de încadrare, atât între domeniile de activitate, cât și în cadrul aceluiași domeniu, are la bază următoarele criterii generale:
a) cunoștințe și experiență;
b) complexitate, creativitate și diversitate a activităților;
c) judecata și impactul deciziilor;
d) responsabilitate, coordonare și supervizare;
e) dialog social și comunicare;
f) condiții de muncă;
g) incompatibilități și regimuri speciale.
(2) Criteriile de performanță generale avute în vedere la promovarea în funcție, grade/trepte profesionale a personalului plătit din fonduri publice ori în vederea acordării unor premii sunt următoarele:
a) cunoștințe profesionale și abilități;
b) calitatea, operativitatea și eficiența activităților desfășurate;
c) perfecționarea pregătirii profesionale;
d) capacitatea de a lucra în echipă;
e) comunicare;
f) disciplină;
g) rezistență la stres și adaptabilitate;
h) capacitatea de asumare a responsabilității;
i) integritate și etică profesională.
(3) Pentru categoriile de personal plătite din fonduri publice care beneficiază de criterii specifice de performanță reglementate prin statute proprii se aplică acestea din urmă.
(4) Conținutul criteriilor de performanță specifice domeniului de activitate, precum și procedura de evaluare se stabilesc potrivit reglementărilor aplicabile fiecărei categorii de personal.
Evaluarea anuală a activităţii angajaților contractuali din unităţile de învăţământ preuniversitar/inspectorate școlare se realizează după parcurgerea unui an cendaristic, conform prevederilor Metodologiei de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual aprobată prin O.M.E.C.T.S. nr. 3.860/2011 (nepublicat în Monitorul Oficial).
Mai multe, aici FORUMUL INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA • Afiseaza topic - Evaluarea anuală a activităţii personalului (edu.ro) -https://forum.isj.hd.edu.ro/viewtopic.ph ... 20f33bd995
Atasari:
• Metodologia de evaluare a performanţelor profesionale individuale anuale ale personalului contractual aprobată prin O.M.E.C.T.S. nr. 3.860/2011 (nepublicat în Monitorul Oficial).
• Fișe evaluare personal contractual din din unităţile de învăţământ preuniversitar/inspectorate școlare