Erasmus+ 2024-1-CY01-KA220-SCH-000244913
Scris: Octombrie 24, 2025, 3:21 pm
				
				Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara implementează în calitate de partener proiectul parteneriat strategic  Erasmus+ 2024-1-CY01-KA220-SCH-000244913, cu titlul Improving Physical Coordination in Children with Special Needs through VR Workouts. Proiectule are ca scop îmbunătățirea educației școlare prin intermediul unor metode inovatoare și colaborative. Inițiativa implică mai multe instituții europene, care vor colabora pentru a dezvolta resurse educaționale moderne și eficiente.
Perioada de implementare: 28 de luni, 2024-2027
Parteneri:
Universitatea din Cipru - coordonator
Directorate of Primary Education of Fthiotida, Greece
Istanbul University-Cerrahpasa Turcia
CISES S.R.L Italia
Special Education Needs School of Lamia, Greece
Osnovna škola Podmurvice, Rijeka, Croatia
Private school „Gaismas tilts 97, Ķekava, Letonia
Obiectivele proiectului:
1. Promovarea învățării incluzive prin adaptarea materialelor didactice la nevoile diverse ale elevilor.
2. Dezvoltarea competențelor digitale în rândul profesorilor și elevilor.
3. Crearea unui cadru de colaborare între școli din diferite țări europene.
4. Implementarea unor metode inovatoare de predare bazate pe tehnologie.
Rezultate așteptate:
• Elaborarea unor ghiduri și resurse educaționale accesibile.
• Organizarea de workshopuri și sesiuni de formare pentru profesori.
• Îmbunătățirea competențelor digitale în rândul cadrelor didactice și al elevilor.
• Crearea unei rețele de colaborare între școli și profesori din Europa.
Echipa de implementare
			Perioada de implementare: 28 de luni, 2024-2027
Parteneri:
Universitatea din Cipru - coordonator
Directorate of Primary Education of Fthiotida, Greece
Istanbul University-Cerrahpasa Turcia
CISES S.R.L Italia
Special Education Needs School of Lamia, Greece
Osnovna škola Podmurvice, Rijeka, Croatia
Private school „Gaismas tilts 97, Ķekava, Letonia
Obiectivele proiectului:
1. Promovarea învățării incluzive prin adaptarea materialelor didactice la nevoile diverse ale elevilor.
2. Dezvoltarea competențelor digitale în rândul profesorilor și elevilor.
3. Crearea unui cadru de colaborare între școli din diferite țări europene.
4. Implementarea unor metode inovatoare de predare bazate pe tehnologie.
Rezultate așteptate:
• Elaborarea unor ghiduri și resurse educaționale accesibile.
• Organizarea de workshopuri și sesiuni de formare pentru profesori.
• Îmbunătățirea competențelor digitale în rândul cadrelor didactice și al elevilor.
• Crearea unei rețele de colaborare între școli și profesori din Europa.
Echipa de implementare