Metodologia privind echivalarea actelor de studii și a studiilor
Inspectoratele școlare pot echivala perioadele de studii postliceale finalizare cu diplomă pentru elevii care termină studii în străinătate de nivel postliceal sau o altă formă de învățământ obligatoriu în străinătate sau în România, la organizații care predau după curriculum altui stat și sunt înregistrate la ARACIP, potrivit metodologiei publicate în Monitorul Oficial, pe 30 octombrie.
În plus, inspectoratele școlare stabilesc, prin procedură proprie, forma documentelor (original, copie, traducere autorizată și/sau legalizată) solicitate aplicantului.
Elevii care au terminat studii în străinătate de nivel postliceal sau o altă formă de învățământ obligatoriu în străinătate sau din România, la organizații care predau după curriculum altui stat și sunt înregistrate la ARACIP, pot cere echivalarea diplomei.
Alte două modificări au apărut în metodologie: nu mai este necesar ca persoanele din comisia care evaluează dosarele să facă dovada absolvirii unei instituții de învățământ superior de lungă durată cu diplomă de licență, a ciclului al II-lea de studii universitare de master sau cu diplome echivalente, așa cum prevedea până acum legea. Aceste persoane, din cadrul inspectoratelor școlare trebuie instruite de CNRED, iar limita de cel mult 3 zile pentru desfășurarea instruirii a fost eliminată complet.
Cei care au studii postliceale finalizate pot cere echivalarea continuării studiilor într-un domeniu similar și obținerii unei calificări din sistemul românesc de învățământ.
Pentru cei care au urmat o altă formă de organizare a învățământului obligatoriu finalizată cu diplomă Ministerul Educației poate recunoaște și echivala perioada de studii.
Elevii care își pot echivala studiile din afara României sunt cetățenii români, cei din statele membre ale Uniunii Europene, Spațiului Economic European și din Confederația Elvețiană, precum și cei care se află sub protecție internațională.
ORDINUL nr. 7.303 din 24 octombrie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea de către inspectoratele şcolare judeţene şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti a perioadelor de studii efectuate în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, înscrise în Registrul special al Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar, şi pentru aprobarea modelului atestatului de echivalare a studiilor efectuate în străinătate şi în România prevede:
Articolul 2
(1) Dosarul pentru echivalarea perioadelor de studii cuprinde următoarele documente:
a)cerere;
b)foaie matricolă pentru clasele din România (dacă este cazul);
c)documente şcolare din care să rezulte nivelul, durata şi promovarea clasei/claselor pentru care se solicită echivalarea;
d)document de identificare al elevului;
e)alte documente, dacă este cazul (adeverinţă emisă de autoritatea competentă din ţara de origine care să confirme autenticitatea documentelor de studii).
(2) Inspectoratele şcolare stabilesc, prin procedură proprie, forma documentelor (original, copie, traducere autorizată şi/sau legalizată etc.) solicitate aplicantului şi prevăzute la alin. (1).
(3) Pentru evaluarea dosarului de echivalare nu se percep taxe.
Articolul 3
(1) Dosarul pentru echivalarea perioadelor de studii se depune:
a)la inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti;
b)la unitatea de învăţământ la care elevul participă la cursuri în calitate de audient, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 5.726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar.
(2) Dosarul se poate depune fizic sau online, conform procedurilor interne stabilite de către inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.
(3) Persoanele din cadrul inspectoratelor şcolare judeţene/Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti desemnate să evalueze dosarele de echivalare verifică existenţa în dosar a documentelor prevăzute la art. 2 şi, în cazul în care constată că dosarul nu este complet, înştiinţează solicitantul în vederea transmiterii documentelor care lipsesc.
(4) Evaluarea în vederea echivalării presupune analizarea documentelor şcolare din străinătate sau de la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, înscrise în Registrul special al ARACIP, şi identificarea claselor efectuate în străinătate sau la organizaţiile menţionate. În procedura de evaluare, ISJ/ISMB au/are în vedere următoarele elemente, de la caz la caz: statutul instituţiei de învăţământ, forma de învăţământ, nivelul şi durata studiilor, rezultatele învăţării şi competenţele dobândite.
(5) Echivalarea se realizează la nivelul ultimei clase absolvite.
(6) Termenul de soluţionare a dosarului de echivalare este de 30 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului complet la inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.
Articolul 4
(1) Atestatul de echivalare emis de inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti este valabil pentru înscrierea în orice unitate de învăţământ preuniversitar din sistemul naţional de învăţământ, la încadrarea pe piaţa forţei de muncă şi pentru înscrierea la cursuri de formare profesională.
(2) Atestatul de echivalare se eliberează unităţii de învăţământ, titularului, părinţilor, tutorilor legal instituiţi sau unui împuternicit legal, în format fizic sau electronic, cu semnătură digitală, pentru solicitările depuse online.
(3) În evidenţele şcolare ale elevei/elevului se consemnează următoarele: echivalat clasele …..................................................
(Se menţionează clasele promovate în străinătate.)
pe baza Atestatului nr. …...............................................................
(Se menţionează numărul atestatului emis de inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.)
din data …...................................................................................
(Se menţionează data emiterii atestatului.).
Articolul 5
(1) Evaluarea dosarelor în vederea echivalării se efectuează de către o comisie formată din minimum 3 persoane desemnate din cadrul inspectoratului şcolar judeţean/Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti.
(2) Fişa postului persoanelor nominalizate la alin. (1) se completează cu atribuţia de evaluare a dosarelor de echivalare de către conducerea inspectoratului şcolar judeţean/ Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.
Articolul 6
(1) Inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti colaborează cu Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor (C.N.R.E.D.) în vederea echivalării perioadelor de studii şi transmit/transmite anual C.N.R.E.D. o situaţie centralizată a solicitărilor de echivalare.
(2) Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor organizează sesiuni de instruire cu persoanele nominalizate de inspectoratul şcolar judeţean/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.
(3) Pe durata desfăşurării instruirii, cheltuielile pentru deplasare şi cazare sunt suportate de către inspectoratele şcolare judeţene/Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.
Cazuri:
1. Echivalarea studiilor/perioadelor, atunci când există acte doveditoare:
Echivalarea actelor de studii se face de către o comisie constituită la nivel de ISJ Hunedoara, prin decizia inspectorului școlar general.
Comisia de evaluare a dosarelor în vederea echivalării perioadelor de studii are următoarea componență:
-PREȘEDINTE: Prof. SZASZ-BARRA ZSOFIA - inspector școlar general adjunct
-MEMBRI:
1. inspector şcolar HURGOIU LUMINIȚA- DANA -responsabil învățământ primar
2. inspector şcolar BĂLICI CLAUDIA-responsabil învățământ primar
3. inspector școlar CORNEA CRISTINA - responsabil învățământ gimnazial
4. inspector şcolar ȚENE SIMONA FLORI- responsabil învățământ gimnazial
5. inspector şcolar BÎSCĂ MIRELA AURICA -responsabil învățământ liceal
6. inspector şcolar BRATU ALINA-responsabil învățământ liceal.
Consilierea Comisiei de evaluare a dosarelor în vederea echivalării perioadelor de studii se realizează de către jurist NISTOR ION- consilier juridic al inspectoratului școlar.
Persoanele nominalizate la art. 1 au atribuțiile prevăzute în OME nr. 7.303 din 24 octombrie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea de către inspectoratele şcolare judeţene şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti a perioadelor de studii efectuate în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, înscrise în Registrul special al ARACIP, şi pentru aprobarea modelului atestatului de echivalare a studiilor efectuate în străinătate şi în România, în Regulamentul-cadru de organizare și funcționare a unităților de învățământ preuniversitar și în procedurile interne din cadrul M.E. și inspectoratul şcolar judeţean.
Persoanele din cadrul inspectoratului şcolar judeţean nominalizate să evalueze dosarele de echivalare au următoarele atribuții:
a) verifică existenţa în dosar a documentelor prevăzute la art. 2 şi, în cazul în care constată că dosarul nu este complet, înştiinţează solicitantul în vederea transmiterii documentelor care lipsesc.
-evaluarea în vederea echivalării presupune analizarea documentelor şcolare din străinătate sau de la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, înscrise în Registrul special al ARACIP, şi identificarea claselor efectuate în străinătate sau la organizaţiile menţionate.
-în procedura de evaluare, ISJ au/are în vedere următoarele elemente, de la caz la caz: statutul instituţiei de învăţământ, forma de învăţământ, nivelul şi durata studiilor, rezultatele învăţării şi competenţele dobândite.
-echivalarea se realizează la nivelul ultimei clase absolvite.
-termenul de soluţionare a dosarului de echivalare este de 30 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului complet la ISJ
b) analizează foile matricole din străinătate sau de la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, şi identifică clasele efectuate în străinătate sau la organizaţiile menţionate,
c) echivalează automat, fără susţinerea de măsuri compensatorii, toate clasele promovate la unităţi de învăţământ din străinătate sau la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară pe teritoriul României activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, cu clasele corespunzătoare din sistemul de educaţie românesc,
d) în cazul în care dosarul nu poate fi întocmit potrivit prevederilor OME nr. 7.303 din 24 octombrie 2024, procedează conform art. 125 din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, actualizat,
e) soluţionează dosarul de echivalare în termen de 30 de zile lucrătoare de la data depunerii dosarului complet la inspectoratul şcolar judeţean,
f) întocmesc un ATESTAT de echivalare a studiilor efectuate în străinătate şi în România pe care îl prezintă în vederea semnării de către inspectorul şcolar general,
g) arhivează corespunzător dosarele de echivalare și atestatele întocmite și transmit lunar situația centralizatoare a dosarelor primite în vederea echivalării,
h) consiliază unitățile școlare din aria de responsabilitate cu privire la echivalarea studiilor și a actelor de studii obținute în străinătate,
i) întocmesc situații centralizatoare și proceduri în vederea reglementării domeniului de activitate,
j) răspund de corectitudinea echivalărilor efectuate.
2. Echivalarea studiilor/perioadelor, atunci când nu există acte doveditoare:
Situație excepțională-Articolul 125 din ORDIN nr. 5.726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar, actualizat:-atașat
3. Alte informații privind recunoaşterea și echivalarea studiilor - http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
CNRED recunoaște actele de studii de nivel preuniversitar obținute în străinătate, prin evaluarea și stabilirea nivelului, domeniului și/sau a specializării, raportat la sistemul românesc de învățământ.
În urma evaluării, CNRED poate recunoaște nivelul, domeniul de studii și/sau specializarea, automat sau prin susținerea de examene de diferenţă sau alte măsuri compensatorii. În aplicarea măsurilor compensatorii, CNRED colaborează cu Inspectoratele Școlare Județene și cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București.
Această procedură se aplică atât pentru continuarea studiilor în România, cât și pentru accesul la piața forței de muncă.
CNRED recunoaște, în baza unui dosar, în termen de 30 zile, actele de studii care atestă absolvirea studiilor de nivel bacalaureat, școala profesională și școala postliceală.
Temei legal: Metodologia privind echivalarea diplomelor pentru elevii de elevi care termină și studii în străinătate de nivel postliceal sau o altă formă de învățământ obligatoriu în străinătate sau în România, la organizații care predau după curriculum altui stat și sunt înregistrate la ARACIP- ORDIN nr. 7.303 din 24 octombrie 2024 pentru aprobarea Metodologiei privind echivalarea de către inspectoratele şcolare judeţene şi Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti a perioadelor de studii efectuate în străinătate şi la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară, pe teritoriul României, activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, înscrise în Registrul special al Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Preuniversitar, şi pentru aprobarea modelului atestatului de echivalare a studiilor efectuate în străinătate şi în România- in atasare
Înscrierea elevilor ucranienei în învățământul românesc
Începând cu data de 01.09.2022, Comisia din cadrul Inspectoratului Şcolar Județean Hunedoara pentru coordonarea activității de repartizare a preșcolarilor/elevilor la unitățile de învățământ în care pot desfășura activități educaționale, precum și în instituțiile în care vor beneficia de asistență psihopedagogică și consiliere în vederea asigurării dreptului la educație a elevilor ucraineni, are următoarea componenţă:
-PREȘEDINTE: Prof. dr. MARIA ȘTEFĂNIE- inspector școlar general
-MEMBRI:
1. prof. ADRIANA ALMĂȘAN- inspector școlar general adjunct
2. prof. LUMINIȚA BENEA - cadru didactic
3. prof. DAN GHEORGHE MOTÂNTĂU SÂRBU - cadru didactic
4. prof. OCTAV-MIHAI CISMAȘIU - cadru didactic
5. prof. consilier școlar GABRIEL ILIEȘ – psiholog
-SECRETAR: prof. CARMEN ADRIANA BUZATU - inspector școlar.
CONTACT:
ISJ HUNEDOARA, Deva, Str. Gh. Baritiu nr. 2, 330065
Tel: +4(0) 254 213315, +4(0) 254 215755
Fax: +4(0) 254 215034, +4(0) 254 220911
E-mail: inspectorat@isj.hd.edu.ro
Web:http://isj.hd.edu.ro/index.php/echivalare-studii
===================================
Temei:
• art. 12 din OUG nr. 20/2022 privind modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor masuri de sprijin și asistență umanitară;
• Adresa Ministerului Educației nr. 9.109/04.03.2022 cu privire la respectarea dreptului la educație și al egalității de șanse a elevilor ucraineni sosiți pe teritoriul României;
• ordinele:
-OM_3.363_2022.pdf [pe forum]
-PROCEDURĂ din 6 iunie 2022 de înscriere în clasa a IX-a, în anul școlar 2022-2023, a cetățenilor ucraineni cu statut de elev. EMITENT · MINISTERUL EDUCAȚIEI. Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 573 din 10 iunie 2022. Notă Aprobată prin ORDINUL nr. 3.961 din 6 iunie 2022, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 573 din 10 iunie 2022[pe forum].
Actele pot fi urmarite aici https://legislatie.just.ro/Public/Detal ... fis/256121
=========================================
Asigurarea dreptului la educație pentru minorii antepreșcolari, preșcolari, elevi ucraineni și studenții din Ucraina aflați pe teritoriul României
aici https://dopomoha.ro/ro/educatie
=========================================
Urmariti Informații privind înscrierea elevilor ucraineni în unități de învățământ preuniversitar din România // Інформація про зарахування українських студентів до підрозділів доуніверситетської освіти в Румуні https://www.edu.ro/inscriere_elevi_ucraineni_scoli_RO
=========================================
Sursa https://www.edu.ro/inscriere_elevi_ucraineni_scoli_RO si viewtopic.php?f=240&t=27347&start=0&st= ... it=ucraina
Echivalarea perioadelor/actelor de studii
4. Recunoaşterea automată - http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
Prin aplicarea procedurii automate, CNRED recunoaște, fără a dispune susținerea de examene de diferenţă sau alte măsuri compensatorii, nivelul diplomei. În cazul în care programul de studii absolvit în străinătate are corespondent în România, CNRED recunoaște, la cerere, domeniul și/sau specializarea urmate.
Recunoașterea automată se aplică atât pentru continuarea studiilor în România, cât și pentru accesul la piața forței de muncă. Pentru continuarea studiilor în învățământul universitar din România, CNRED colaborează cu instituțiile de învățământ superior.
CNRED recunoaște, în baza unui dosar, în termen de 30 zile, actele de studii care atestă absolvirea studiilor de nivel bacalaureat, școala profesională și școala postliceală.
CNRED aplică procedura de recunoaştere automată din anul 2008 pentru diplomele obţinute la unități de învăţământ din orice stat al Uniunii Europene, SEE şi Confederaţia Elveţiană.
5. Cetăţeni români- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
Clasele I-XII efectuate în străinătate sau la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară în România activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară - recunoaştere de către Inspectoratele Şcolare Judeţene şi ISMB
6. Diploma de bacalaureat- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
Diplomele de nivel bacalaureat obţinute la o unitate de învățământ care organizează și desfășoară în România activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
7. Diplomele de şcoală postliceală şi de şcoală profesională- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
8. Cetăţeni din alte state UE, membri de familie, protecţie subsidiară şi refugiaţi- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
Clasele I-XII efectuate în străinătate sau la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară în România activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară - recunoaştere de către Inspectoratele Şcolare Judeţene şi ISMB
9. Diploma de bacalaureat obținută în străinătate sau la organizaţiile furnizoare de educaţie, care organizează şi desfăşoară în România activităţi de învăţământ corespunzătoare unui sistem educaţional din altă ţară, pentru înscrierea la studii postliceale sau superioare în România
10. Recunoaştere pentru accesul pe piaţa forţei de muncă sau a formării profesionale- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
11. Cetăţeni din state terţe-http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
12. Recunoaştere acte de studii în vederea obţinerii autorizaţiei de muncă în România- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
13. Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate a cetățenilor străini ( a celor care nu au cetățenie română)
Înscrierea si echivalarea studiilor/actele se face potrivit O.M.E.N. nr. 3.473/2017 privind aprobarea Metodologiei de primire la studii şi şcolarizare a cetăţenilor străini începând cu anul şcolar/universitar 2017 – 2018.
La nivel de inspectorat școlar, funcționează Comisia de evidență și înscriere cetăţenilor străini în învăţământul preuniversitar, care are următoarea componență:
(1) Începând cu data prezentei decizii, Comisia de evidență și înscriere a cetățenilor străini în învățământul preuniversitar românesc are următoarea componență:
1.Inspector școlar prof. DANA LUIZA CIOARĂ
2.Inspector școlar prof. dr. DANIEL MIHAI LAZĂR
3.Inspector școlar prof. BRÂNDUȘA COMAN.
Consilierea Comisiei de evidență și înscriere a cetățenilor străini în învățământul preuniversitar se realizează de către jurist Ion Nistor – consilier juridic al inspectoratului școlar.
Membrii comisiei realizează evaluarea dosarelor în vederea echivalării perioadelor de studii efectuate în străinătate, de către copiii cetățenilor străini, ai cetățenilor români care nu vin din statele membre ale Uniunii Europene, din statele Spaţiului Economic European, din statele Confederaţia Elveţiană sau care solicită sau beneficiază de o formă de protecție internațională.
Comisia de evidență și înscriere cetăţenilor străini în învăţământul preuniversitar din cadrul inspectoratului şcolar judeţean are următoarele atribuții:
a)verifică existenţa în dosar a documentelor prevăzute la art. 9 din O.M.E.N. nr. 3.473/2017 privind aprobarea Metodologiei de primire la studii şi şcolarizare a cetăţenilor străini începând cu anul şcolar/universitar 2017 – 2018 şi, în cazul în care constată că dosarul nu este complet, înştiinţează solicitantul în vederea transmiterii documentelor care lipsesc,
b)transmite dosarul la Ministerul Educaţiei și Cercetării (M.E.C.) - Direcţia Generală Relaţii Internaţionale şi Afaceri Europene (D.G.R.I.A.E.),
c)transmite solicitantului răspunsul primit de la Ministerul Educaţiei și Cercetării (M.E.C.) - Direcţia Generală Relaţii Internaţionale şi Afaceri Europene (D.G.R.I.A.E.),
d)ține evidența copiilor străini și arhivează corespunzător dosarele de înscriere,
e)urmărește respectarea de către unitățile școlare a prevederilor Ordonanţei nr. 22/2009 privind stabilirea cuantumului minim al taxelor de şcolarizare, în valută, a cetăţenilor care studiază pe cont propriu în România, din state care nu sunt membre ale Uniunii Europene, precum şi din cele care nu fac parte din Spaţiul Economic European şi din Confederaţia Elveţiană.
Direcția Generală Relații Internaționale și Afaceri Europene asigură și coordonează activitățile MEN în domeniul relațiilor internaționale și al afacerilor europene, creșterea respectului pentru învățământul din România, prin participarea la reuniuni, convenții, conferințe și forumuri internaționale și europene, prin respectarea angajamentelor asumate în baza acordurilor bilaterale și multilaterale încheiate în domeniul educației și formării profesionale, precum și prin schimbul de bune practici.
De asemenea, elaborează și aplică politica statului român în domeniul educației cu privire la primirea la studii, în România, a cetățenilor români de pretutindeni, și facilitează înscrierea în unități școlare și instituții de învățământ superior, din România, a cetățenilor din statele UE și non-UE.
Director general: Luminița Matei, e-mail: luminita.matei@edu.gov.ro, web> https://www.edu.ro/DGRIAE
Înscrierea în învățământul preuniversitar a elevilor non-UE se face potrivit următoarelor precizări, găsite la adresa https://edu.ro/elevi%20studenti%20non%20ue.
14. Mai multe, aici:
- http://www.cnred.edu.ro/ro/studii-preuniversitare
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Contact: I.S.J. HUNEDOARA, Deva, Str. Gh. Baritiu nr. 2, 330065
Tel: +4(0) 254 213315, +4(0) 254 215755
Fax: +4(0) 254 215034, +4(0) 254 220911
E-mail: inspectorat@isj.hd.edu.ro
Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
Moderatori: Marius Cioara, Consilier juridic
-
- Membru
- Mesaje: 1904
- Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
- Localitate: Deva
- Contact:
Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
- Fişiere ataşate
-
ORDIN nr. 7.303 din 24 octombrie 2024.pdf
- (101.15 KiB) Descărcat de 42 ori
-
Articolul 125.pdf
- (78.67 KiB) Descărcat de 41 ori
-
Echivalare-diplome.pdf
- (53.47 KiB) Descărcat de 62 ori
-
Lista acte normative echivalare studii.pdf
- (74.06 KiB) Descărcat de 204 ori
-
Contacte.jpg
- (79.11 KiB) Descărcat de 91 ori
-
Formulare.rar
- (212.77 KiB) Descărcat de 439 ori
-
ORDIN nr. 5.638 din 28 septembrie 2020.pdf
- (95.75 KiB) Descărcat de 340 ori
-
ORDIN nr. 5.447 din 31 august 2020.pdf
- (617.54 KiB) Descărcat de 317 ori
-
ORDIN nr. 3.473 din 17 martie 2017.pdf
- (2.79 MiB) Descărcat de 313 ori
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Cine este conectat
Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 104 vizitatori