Pagina 1 din 1

Recomandări privind stenografierea şedinţelor de lucru/conţinutul proceselor verbale ale Consiliului de Administraţie

Scris: Martie 27, 2025, 8:28 am
de Consilier juridic
In atenția doamnelor/domnilor directori:

Recomandări privind stenografierea şedinţelor de lucru/conţinutul proceselor verbale ale Consiliului de Administraţie:

> se precizează numărul cu care acesta funcţionează, câte persoane sunt prezente la şedinţă şi dacă este îndeplinită condiţia de cvorum de şedinţă;
> hotărârile adoptate de către membrii prezenţi sunt rezultatul unui proces de transparenţă instituţională, în sensul că sunt introduse noi puncte pe ordinea de zi şi că există o diversitate de opinii sau alte puncte de vedere;
> punctele de pe ordinea de zi sunt analizate şi dezbătute, nefiind menţionate lapidar;
> hotărârile adoptate sunt luate ca urmare a exprimării votului de către cei prezenţi;
> se precizează cine conduce şedinţa de lucru şi persoana care prezintă/propune, în vederea dezbaterii, ordinea de zi şi problematica fiecărui punct analizat;
> sunt identificate punctele de vedere ale observatorilor sindicali;
> în redactarea proceselor verbale nu se uzitează acronime, acest aspect făcând dificilă analizarea şi dezbaterea punctelor de pe ordinea de zi şi argumentarea hotărârilor adoptate.