Recomandări privind stenografierea şedinţelor de lucru/conţinutul proceselor verbale ale Consiliului de Administraţie

Moderator: Consilier juridic

Consilier juridic
Membru
Mesaje: 2008
Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
Localitate: Deva
Contact:

Recomandări privind stenografierea şedinţelor de lucru/conţinutul proceselor verbale ale Consiliului de Administraţie

Mesaj de Consilier juridic »

In atenția doamnelor/domnilor directori:

Recomandări privind stenografierea şedinţelor de lucru/conţinutul proceselor verbale ale Consiliului de Administraţie:

> se precizează numărul cu care acesta funcţionează, câte persoane sunt prezente la şedinţă şi dacă este îndeplinită condiţia de cvorum de şedinţă;
> hotărârile adoptate de către membrii prezenţi sunt rezultatul unui proces de transparenţă instituţională, în sensul că sunt introduse noi puncte pe ordinea de zi şi că există o diversitate de opinii sau alte puncte de vedere;
> punctele de pe ordinea de zi sunt analizate şi dezbătute, nefiind menţionate lapidar;
> hotărârile adoptate sunt luate ca urmare a exprimării votului de către cei prezenţi;
> se precizează cine conduce şedinţa de lucru şi persoana care prezintă/propune, în vederea dezbaterii, ordinea de zi şi problematica fiecărui punct analizat;
> sunt identificate punctele de vedere ale observatorilor sindicali;
> în redactarea proceselor verbale nu se uzitează acronime, acest aspect făcând dificilă analizarea şi dezbaterea punctelor de pe ordinea de zi şi argumentarea hotărârilor adoptate.
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro

Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Scrie răspuns

Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”