In atentia cadrelor didactice interesate,
Ref. Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2021-2022, pentru cadrele didactice angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în baza notei/mediei de repartizare minimum 5 (cinci) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2020 şi/sau 2019, respectiv 2020, 2019, 2018 şi/sau 2017 pentru învăţători/institutori/profesori pentru învăţământ primar, pentru finalizarea ciclului primar la aceeaşi clasă de elevi, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.
Această etapă de mobilitate se desfăşoară în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. t), art. 4 alin. (15, 16, 18) şi art. 87 din Metodologia – cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2021-2022, aprobată prin OMEC nr. 5991/11.11.2020, cu modificările şi completările ulterioare, numită în continuare Metodologie, la termenele prevăzute la Pct. 16 din Calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2021-2022, Anexa nr. 19 la Metodologie, numit în continuare Calendar.
În conformitate cu prevederile Calendarului, prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2021-2022, pentru cadrele didactice care au obţinut nota/media de repartizare minimum 5 (cinci) în specialitatea postului la concursurile naţionale de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2020, 2019, se desfăşoară în perioadele: 14-20 aprilie 2021 și 26-27 august 2021.
• sunt angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021, în specialitatea probei de concurs național, în baza rezultatului obţinut la concursul naţional de titularizare;
• au obţinut nota sau media de repartizare minimum 5 (cinci) la concursurile naţionale de titularizare din anii 2020 şi/sau 2019, în specialitatea postului ocupat în anul școlar 2020-2021;
• nu au obținut note sub 5 (cinci) la proba scrisă în cadrul următoarelor concursuri naţionale de titularizare, în specialitatea postului didactic sau catedrei solicitate;
• s-au adresat în scris conducerii unităţii de învăţământ, până la termenul prevăzut în Calendar, pentru obţinerea acordului de principiu;
• au obţinut acordul de principiu al consiliului de administraţie/consiliilor de administraţie al/ale unităţii/unităţilor de învăţământ în care sunt angajate cu contract individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2020-2021;
• au obţinut calificativul „Foarte bine” (parţial la data depunerii dosarului, eliberat de unitatea de învăţământ la care sunt angajate în anul şcolar 2020-2021;
• postul nu s-a ocupat în etapele anterioare şi mai există cel puţin o jumătate de normă didactică pentru anul şcolar 2021-2022, în specialitatea probei scrise a concursului naţional de titularizare la care a obţinut media minim 5,00 (jumătatea de normă poate fi constituită în mai multe unităţi în care candidatul predă în anul şcolar 2020-2021);
• dacă participă la proba scrisă a concursului naţional de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, sesiunea 2021, în specialitatea postului solicitat la continuitate, candidatul trebuie să obţină minimum nota/media 5 (cinci);
• au depus dosarul personal şi acordurile de principiu, conform Calendarului, la ISJ Hunedoara (11-17 mai 2021);
• cererile candidaţilor, dosarele cu documente, acordurile de principiu obţinute au fost verificate şi validate de comisia judeţeană de mobilitate a ISJ Hunedoara.
În această etapă, consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi al CJRAE pot emite acorduri de principiu pentru prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022, pentru posturile didactice care se pot vacanta ulterior, cadrelor didactice care se încadrează în prevederile art. 87 alin. (2) din Metodologie.
Contestaţiile se adresează conducerii unităţii de învăţământ în termen de 24 de ore de la comunicarea hotărârii consiliului de administraţie al unităţii cu privire la acordul de principiu sau refuzul motivat referitor la prelungirea duratei contractului individual de muncă în anul şcolar 2021-2022.
Contestația se soluţionează conform prevederilor art. 4 alin. (20) din Metodologie.
Calendarul activităţilor:
Perioada: 14-20 aprilie 2021
Depunerea și înregistrarea, la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor/dosarelor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, în vederea prelungirii duratei contractului individual de munca pe perioada determinata în anul școlar 2021-2022, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.
Perioada: 21 aprilie – 6 mai 2021
Discutarea și analizarea cererilor depuse, precum și comunicarea cadrelor didactice de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, a acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul școlar 2021-2022, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.
Consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ comunică inspectoratului şcolar acordul de principiu sau refuzul motivat privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022;
Se transmite la secretariatul ISJ Hunedoara pentru Resurse Umane (prin fax sau în original).
Notă:
În funcţie de situaţia concretă din fiecare unitate de învăţământ, în cazuri justificate, consiliul de administraţie poate reveni sau poate emite noi acorduri de prelungire a contractului individual de muncă în afara termenelor prevăzute mai sus cu respectarea prevederilor art.87 din Metodologie.
În acest caz documentele se comunică la ISJ Hunedoara, până cel târziu în data de 19 august 2021.
Perioada: 11-17 mai 2021
Depunerea/actualizarea dosarelor personale, la centrul de înscriere organizat de inspectoratul şcolar. Depun dosare cadrele didactice care au primit acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2021-2022, conform prevederilor art. 87 din Metodologie.
Perioada: 12-18 mai 2021
Verificarea şi avizarea dosarelor de către Comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar.
Notă:
În mod excepţional, cadrele didactice care au primit acorduri de principiu şi nu au depus cereri de prelungire a duratei contractelor individuale de munca pe perioadă determinată în anul școlar 2021-2022, în perioada 11-17 mai 2021, mai pot depune cereri în perioada 18-19 august 2021.
26 august 2021
Şedinţă de repartizare a cadrelor didactice care îndeplinesc condiţiile privind prelungirea duratei contractelor individuale de muncă, în anul școlar 2021-2022, conform art. 87 din Metodologie.
Perioada: 27 şi 30 august 2021
emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră în urma şedinţei din 26.08.2021.
Atasat veti gasi documentele necesarea participarii la etapa
Inspectori scolari MRU
Etapa de prelungire cim note/medi peste 5
Moderatori: Camelia Besleaga, Claudia Vasiu
-
- Membru
- Mesaje: 695
- Membru din: Iulie 10, 2008, 12:34 pm
- Contact:
Etapa de prelungire cim note/medi peste 5
Mesaj de Camelia Besleaga »
- Fişiere ataşate
-
RAPORT_COMISIE_MOBILITATE_COS5_ART-87_2021.docx
- (22.3 KiB) Descărcat de 375 ori
-
INSTIINTARE_ISJ_COS5_ART-87_2021.docx
- (24.23 KiB) Descărcat de 350 ori
-
ACORD_DIRECTOR_COS5_ART-87_2021.docx
- (21.86 KiB) Descărcat de 341 ori
-
CERERE_TIP_COS5_ART-87_2021_ISJ.pdf
- (266.77 KiB) Descărcat de 370 ori
-
CERERE_TIP_COS_MIN5_2021_DIRECTOR.pdf
- (211.3 KiB) Descărcat de 362 ori
Mergi la
- Despre forum
- ↳ Indrumari pentru utilizarea forumului
- Informare CORONAVIRUS
- LEGISLATIE
- Concurs directori și directori adjuncți 2022
- Concurs directori și directori adjuncți 2021
- FORUMUL PĂRINȚILOR
- Comunicate de presa
- ↳ Comunicate generale
- Invatamant Preuniversitar
- ↳ Documente manageriale
- ↳ Informatii generale
- ↳ DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
- ↳ Salariile nete al personalului din ISJ si a directorilor unitatilor de invatamant
- ↳ Curriculum si inspectie scolara
- ↳ Informatii generale
- ↳ Management institutional
- ↳ CONSTITUIREA CORPULUI NATIONAL DE EXPERTI
- ↳ Curriculum descentralizat
- ↳ Dezvoltarea resursei umane
- ↳ Educație timpurie
- ↳ Cercuri Pedagogice
- ↳ CRED
- ↳ Invatamant primar
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Invatamant profesional si tehnic
- ↳ Alternative educationale si invatamant particular
- ↳ Educatie permanenta
- ↳ ASIGURAREA CALITATII
- ↳ Managementul cazurilor de violență
- ↳ Retele de resurse educationale deschise(RED)
- ↳ Prescolar
- ↳ Primar
- ↳ Gimnazial
- ↳ Liceal si postliceal
- ↳ Palate si cluburi ale copiilor
- ↳ Invatamant A doua sansa
- ↳ PRAI-PLAI-PAS
- ↳ Mentorat
- ↳ Bune practici in educatie
- ↳ Tel Verde 0800816254
- ↳ Şcoala altfel
- Proiecte educationale internationale si europene
- ↳ Mesaje importante pentru scoli
- ↳ Școală după școala
- ↳ Acreditare Erasmus+
- ↳ PNRR
- ↳ ROSE
- ↳ Anunțuri achiziții ROSE
- ↳ PNRAS
- ↳ ERASMUS +
- Proiecte
- ↳ Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
- ↳ Proiecte POSDRU
- ↳ Competente cheie pentru un bacalaureat de succes
- ↳ Dezvoltarea de competente cheie pentru evaluari nationale de succes
- ↳ Elevi mai performanti, parinti implicati
- ↳ Inovatie si performanta in pregatirea elevilor de liceu
- ↳ Incepe o cariera de succes
- ↳ Dreptul la o a doua sansa in educatie
- ↳ Proiecte POCU
- ↳ Cod MySmis133939
- ↳ Cod MySmis 107621
- ↳ Cod MySmis 107731
- ↳ Cod MySmis 106735
- ↳ Cod MySmis 105831
- ↳ Cod MySmis 103808
- Discipline
- ↳ Limba si literatura romana
- ↳ Limbi moderne
- ↳ Matematica
- ↳ Informatica
- ↳ Istorie si Socio-Umane
- ↳ Educatie tehnologica
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Cercuri pedagogice 2017-2018
- ↳ Cercuri pedagogice 2022-2023
- ↳ Fizica-Chimie
- ↳ Geografie
- ↳ Biologie
- ↳ Religie
- ↳ Arte
- ↳ Educatie fizica
- ↳ Minoritati nationale
- ↳ Bune practici
- ↳ Minoritatea romă
- ↳ Invatamant special si special integrat
- Centrul județean de excelență
- Managementul resurselor umane
- ↳ Titularizare
- ↳ Titularizare 2025
- ↳ Titularizare 2024
- ↳ Titularizare 2023
- ↳ Titularizare 2022
- ↳ Titularizare 2021
- ↳ Titularizare 2020
- ↳ Titularizare 2019
- ↳ Titularizare 2018
- ↳ Titularizare 2017
- ↳ Titularizare 2016
- ↳ Titularizare 2015
- ↳ Titularizare 2014
- ↳ Titularizare 2013
- ↳ Titularizare 2012
- ↳ Gradatii de merit
- ↳ Gradatii de merit 2025
- ↳ Gradații de merit 2024
- ↳ Gradații de merit 2023
- ↳ Gradații de merit 2022
- ↳ Gradații de merit 2021
- ↳ Gradații de merit 2020
- ↳ Gradații de merit 2019
- ↳ Gradații de merit 2018
- ↳ Gradatii de merit 2017
- ↳ Gradatii de merit 2015
- ↳ Gradatii de merit 2016
- Simpozioane, Seminarii si Concursuri scolare
- ↳ Concurs judetean de proiecte educative
- ↳ Simpozioane
- ↳ Seminarii
- ↳ Concursuri scolare
- Audit, Juridic
- ↳ INFORMARI JURIDICE
- ↳ Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
- Plan, Salarizare, Normare
- ↳ Documente utile
- ↳ Posturi didactic auxiliar si nedidactic
- Retea scolara
- ↳ Informatii utile
- Tehnic
- ↳ Informatii utile
- CCD
- ↳ Programe de formare
- ↳ Informatii utile
- Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala
- ↳ Centrul judetean de resurse si asistenta educationala
- ↳ Informatii utile
- Examene
- ↳ Simulari
- ↳ Simulare 2024
- ↳ Simulare 2023
- ↳ Simulare 2022
- ↳ Simulare 2021
- ↳ Simulare 2020
- ↳ Simulare 2019
- ↳ Simulare 2018
- ↳ Simulare 2017
- ↳ Teste de antrenament
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Evaluarea Nationala
- ↳ Evaluare Nationala 2025
- ↳ Evaluare Nationala 2024
- ↳ Evaluare Națională 2024(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2023
- ↳ Evaluare Nationala 2023(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2022(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Evaluarea Națională 2021(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2021
- ↳ Evaluare Națională 2019
- ↳ Evaluare Națională 2019(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018
- ↳ Evaluare Nationala 2017 (VIII)
- ↳ Evaluare naţională 2017(II, IV, VI)
- ↳ Examenele de certificare a calificării absolvenților învățământului profesional, liceal si postliceal
- ↳ Nivel 3
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 4
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 5
- ↳ 2022-2023
- ↳ Olimpiade si concursuri
- ↳ Admitere / Inscriere
- ↳ Admitere
- ↳ Admitere 2025
- ↳ Admitere 2024
- ↳ Admitere 2023
- ↳ Admitere 2022
- ↳ Admitere 2021
- ↳ Admitere 2020
- ↳ Înscriere în învăţământul profesional
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2023-2024
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2022-2023
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2021-2022
- ↳ Admiterea în învățământul profesional 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2023-2024
- ↳ Inscrierein invatamantul primar 2022-2023
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2021-2022
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2019-2020
- ↳ ”Ziua porților deschise”
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2018-2019
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2017-2018
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2016-2017
- ↳ Inscriere in invatamantul primar, 2013-2014
- ↳ Bacalaureat
- ↳ Bacalaureat 2025
- ↳ Bacalaureat 2024
- ↳ Bacalaureat 2023
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Bacalaureat 2021
- ↳ Bacalaureat 2020
- ↳ Bacalaureat 2019
- ↳ Bacalaureat 2018
- ↳ Bacalaureat 2017
Cine este conectat
Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator