Obligații privind procedurile specifice postului

Moderator: Consilier juridic

Consilier juridic
Membru
Mesaje: 2008
Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
Localitate: Deva
Contact:

Obligații privind procedurile specifice postului

Mesaj de Consilier juridic »

Obligațiile personalului inspectoratului școlar privind întocmirea, actualizarea şi gestionarea procedurilor de derulare a activităţilor specifice postului ocupat



  ART. 15
  Inspectorii şcolari care au competenţe în domeniul curriculum şi inspecţie şcolară au următoarele atribuţii:
(...)
  j) întocmesc, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
  1. Inspectorul şcolar pentru management instituţional are următoarele atribuţii:
(...)
  g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
  2. Inspectorul şcolar pentru managementul resurselor umane asigură aplicarea politicilor naţionale în domeniul resurselor umane şi are următoarele atribuţii:
(...)
  p) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat;
  3. Inspectorul şcolar pentru dezvoltarea resursei umane are următoarele atribuţii:
(...)
  j) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat;
  4. Personalul implicat în activităţi specifice de reţea şcolară, plan de şcolarizare asigură, împreună cu autorităţile administraţiei publice locale, cuprinderea întregii populaţii de vârstă şcolară într-o formă de învăţământ, asigură tuturor cetăţenilor şanse egale de a beneficia de dezvoltarea personală şi profesională conform aspiraţiilor, talentelor şi performanţelor, inclusiv celor care nu au beneficiat de prima şansă, şi are următoarele atribuţii şi responsabilităţi specifice:
(...)
  g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor specifice postului ocupat.
  7. Atribuţiile inspectorilor şcolari menţionate la art. 15 şi la pct. 1-6 din prezentul articol se completează cu atribuţiile din fişa postului elaborată în conformitate cu prevederile metodologiei de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de inspector şcolar din inspectoratele şcolare, aprobată prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice.
  (2) Personalul care desfăşoară activităţi la financiar-contabil are următoarele atribuţii:*)
(...)
  o) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
  (3) Personalul care desfăşoară activităţi la normare-salarizare are următoarele atribuţii:*)
(...)
  h) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
  (4) Personalul care desfăşoară activităţi la tehnic-administrativ are următoarele atribuţii:*)
(...)
  k) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
  (6) Personalul care desfăşoară activităţi la juridic are următoarele atribuţii:*)
(...)
  i) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului;
  (7) Personalul care desfăşoară activităţi la secretariat-arhivă are următoarele atribuţii:*)
  g) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.
(...)
  (8) Personalul care desfăşoară activităţi la informatizare are următoarele atribuţii:*)
(...)
  f) întocmeşte, actualizează şi gestionează procedurile activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului.

Temei legal: O.M.E.CT.S. nr. 5.530 din 5 octombrie 2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a inspectoratelor şcolare (actualizat)
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro

Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Scrie răspuns

Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori