Anunț Tribunalul Hunedoara şi Judecătoria Deva

Moderator: Consilier juridic

Consilier juridic
Membru
Mesaje: 2011
Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
Localitate: Deva
Contact:

Anunț Tribunalul Hunedoara şi Judecătoria Deva

Mesaj de Consilier juridic »

Noul sediu al Tribunalului Hunedoara şi Judecătoriei Deva este situat în municipiul Deva, Calea Zarandului, nr. 73 (fosta Strada Dorobanţilor, nr. 34).

Actualitate

Pe perioada functionarii limitate a instantei, in vederea prevenirii raspandirii virusului SARS-CoV-2, listele de sedinte se pot consulta aici LISTA SEDINTE​ http://portal.just.ro/97/SitePages/acasa_default.aspx

PROGRAM DE RELATII CU PUBLICUL IN PERIOADA 01 IULIE 2021 - 31 AUGUST 2021 LA COMPARTIMENTELE REGISTRATURA, ARHIVA, ARHIVA FALIMENTE, APOSTILE, BIRP SI BLEJTC. CLICK AICI http://portal.just.ro/97/SitePages/acasa_default.aspx

PROGRAM REGISTRATURA TRIBUNALULUI HUNEDOARA (depunere acțiuni şi oricare alte acte):

Toate acțiunile judecătorești sau orice alte acte vor fi depuse prin mijloace de comunicare la distanță, respectiv:

- prin e-mail: tribunalul.hunedoara@just.ro pentru corespondență administrativă și, respectiv, tr-hunedoara-reg@just.ro pentru transmiterea de acte la dosare, acțiuni, întâmpinări, precizări de acţiuni, etc.;

- personal, la Registratura instanţei, în zilele de luni – joi, astfel:

* între orele 9:00 – 12:30 pentru justiţiabili şi avocaţi care au efectuat în prealabil o programare online pe infosite-ul instanţei (http://tribunalulhunedoara.ro) (câte 5 minute/persoană);

* între orele 08:15 – 08:35 pentru avocaţi, consilieri juridici, fără programare (câte 5 minute/persoană);

* între orele 08:35 – 09:00 pentru justiţiabili fără programare (câte 5 minute/persoană);

Grefierul registrator va gestiona fluxul de persoane astfel încât numărul persoanelor prezente simultan în incinta biroului să permită păstrarea distanței sociale.

- în urna special amenajată, amplasată la intrarea în sediu, situat în Deva, Calea Zarandului, nr. 73, în intervalul orar 8,30 — 11,00, urmând ca acestea să fie ridicate la ora 11,15 de către personalul registraturii și prelucrate.

Actele vor fi depuse într-un plic pentru a se asigura confidențialitatea și a se evita riscul amestecării lor cu acte din alte dosare.

Se va aplica ștampila de înregistrare cu data depunerii, dată care va fi luată în considerare la calcularea termenelor procedurale. Din motive tehnico-informatice, în sistemul Ecris, documentele vor fi înregistrate cu data prelucrării, pentru a putea fi preluate de sistem și scanate corespunzător.

ACTELE DEPUSE ÎN URNĂ DUPĂ ORA 11,15 VOR FI PRELUCRATE DOAR IN ZIUA URMĂTOARE LA ORA 11,15.​

PROGRAM ARHIVA GENERALĂ ŞI ARHIVA DE FALIMENTE DIN CADRUL TRIBUNALULUI HUNEDOARA http://portal.just.ro/97/SitePages/acasa_default.aspx

– în zilele de luni – joi, astfel:

* între orele 8:30 – 12:30 pentru justiţiabili şi avocaţi care au efectuat în prealabil o programare online pe infosite-ul instanţei (http://tribunalulhunedoara.ro) (aproximativ 15 minute/persoană)

* în intervalul orar 12:30 – 13:00 pentru avocaţi, consilieri juridici, fără programare (câte 15 minute/persoană);

* în intervalul orar 13:00 – 13:30 pentru justiţiabili fără programare (câte 15 minute/persoană).

În intervalul alocat studiului dosarelor fără programare, grefierul arhivar va gestiona fluxul de persoane astfel încât între persoanele așezate la masa de studiu să fie un loc liber. Pentru fluidizarea activității la aceste compartimente, se recomandă folosirea în general, a telefoanelor mobile, a tabletelor sau a altor mijloace proprii justițiabililor/ reprezentanților/avocaților/experților pentru efectuarea de fotocopii și limitarea timpului alocat.

Eliberarea certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosare se va face, de asemenea, pe bază de programare, urmând a fi înmânate la data și ora stabilită sau comunicate prin mail/fax.

Cererile de eliberare a certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosarele din anul 2019 şi mai vechi, care se află în altă locaţie, vor necesita termen de procesare mai mare de cel de 3 zile, prevăzut de regulament, astfel că, personalul însărcinat cu efectuarea acestor operaţiuni se va deplasa o dată pe săptămână, în ziua de vineri, la locaţia arhivei depozit, iar înscrisurile vor fi eliberate solicitanţilor, începând cu ziua de luni.

Astfel: pentru cererile care sunt înregistrate luni - joi, înscrisurile se vor elibera începând de luni a săptămânii următoare în intervalul de timp destinat publicului.

La depunerea cererilor de acest gen, solicitanţii vor menţiona în cerere numărul de telefon pentru a fi contactaţi în situaţia în care cererea va fi soluţionată mai repede decât termenele arătate mai sus.

Mai multe, aici
http://portal.just.ro/97/SitePages/acasa_default.aspx
http://www.tribunalulhunedoara.ro
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro

Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Scrie răspuns

Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”