Acest chestionar are scopul de a evalua calitatea comunicării și colaborării dintre profesori, părinți și elevi, precum și identificarea oportunităților de îmbunătățire a relațiilor educaționale.
Chestionarul este anonim, iar rezultatele vor fi utilizate pentru îmbunătățirea climatului școlar și consolidarea parteneriatului educațional.
________________________________________
Nr. Întrebare Da Parțial Nu Nu știu
1 Considerați că relația dintre profesori și elevi este bazată pe respect reciproc?
2 Considerați că profesorii comunică eficient cu părinții cu privire la evoluția elevilor?
3 În ce măsură părinții se implică activ în procesul educațional al elevilor?
4 Cum apreciați comunicarea dintre părinți și profesori în cadrul ședințelor cu părinții?
5 Considerați că profesorii țin cont de opiniile și nevoile părinților în activitatea educațională?
6 Cum apreciați colaborarea dintre profesori și elevi în activitățile extracurriculare?
7 Simțiți că elevii pot discuta deschis cu profesorii despre dificultățile lor școlare sau personale?
8 În ce măsură considerați că profesorii tratează toți elevii cu echitate?
9 Cât de des au loc întâlniri sau discuții informale între profesori și părinți?
________________________________________
10. Ce îmbunătățiri considerați necesare pentru consolidarea relației profesor – părinte – elev?
11. Considerați utilă existența unui consilier școlar care să medieze eventualele conflicte dintre elevi, părinți și cadrele didactice?
12. Alte sugestii sau observații privind comunicarea și colaborarea din cadrul triunghiului educațional profesor – părinte – elev:
________________________________________
Vă mulțumim pentru sinceritate și implicare în dezvoltarea unei relații educaționale armonioase!