Nr. 29 din 02.08.2025
RAPORT DE ACTIVITATE PE ANUL ȘCOLAR 2024-2025 -CONSILIER JURIDIC
Cadrul legal de exercitare a profesiei de consilier juridic
Consilierul juridic își exercită activitatea cu respectarea dispozițiilor legale și deontologice aplicabile profesiei, în conformitate cu următoarele acte normative de bază:
1. Legea nr. 514/2003 privind organizarea și exercitarea profesiei de consilier juridic, cu modificările și completările ulterioare;
2. Statutul profesiei de consilier juridic din 6 martie 2004, cu modificările și completările ulterioare;
3. Codul deontologic al consilierului juridic;
4. Art. 17 alin. (6) din Ordinul nr. 5530/05.10.2011 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare și funcționare a inspectoratelor școlare, cu modificările și completările ulterioare;
5. Contractul individual de muncă înregistrat cu nr. 852/18.06.2015;
6. Fișa postului actualizată periodic în concordanță cu modificările legislative și organizatorice;
7. Procedurile interne proprii elaborate în baza OSGG nr. 600/2018 privind controlul intern managerial.
Consilierul juridic este angajat al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara începând cu data de 19 iunie 2015, în baza unui contract individual de muncă pe durată nedeterminată. Statutul său profesional este de consilier juridic definitiv, cu drept de semnătură și avizare, înregistrat oficial în Tabloul consilierilor juridici definitivi ai Asociației Fidelis Legis, organizație profesională la care este membru cu drepturi depline.
Dovada apartenenței la această formă de organizare profesională poate fi consultată la următoarea adresă: www.asociatiafidelislegis.ro/tabloul-co ... r-juridici.
Activitățile consilierului juridic au fost desfășurate în conformitate cu art. 17 alin. (6) din Ordinul nr. 5530/2011, care prevede în mod expres atribuțiile consilierului juridic în cadrul inspectoratelor școlare județene, inclusiv în ceea ce privește:
• reprezentarea în fața instanțelor;
• avizarea legalității actelor;
• asistența juridică a conducerii;
• consilierea structurilor interne și a unităților de învățământ;
• avizarea și aplicarea procedurilor instituționale;
• apărarea intereselor legitime ale inspectoratului în raporturile cu terții.
Întreaga activitate a fost realizată în acord cu normele profesionale, principiile etice și exigențele funcției publice, cu respectarea deplină a legalității, confidențialității și bunei-credințe în exercitarea atribuțiilor.
a. Apărarea/reprezentarea drepturilor şi a intereselor legitime ale inspectoratului şcolar în raporturile cu autorităţile publice, instituţiile de orice natură, precum şi cu orice persoană fizică sau juridică.
Consilierul juridic a exercitat atribuțiile de apărare și reprezentare a drepturilor și intereselor legitime ale Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara în raport cu autorități publice, instituții de orice natură, entități private, precum și față de persoane fizice, în mod imparțial, fără discriminare sau părtinire.
Ori de câte ori a constatat, din oficiu, încălcarea intereselor legitime ale inspectoratului, consilierul juridic a informat operativ conducerea instituției și a formulat propuneri fundamentate pentru sesizarea autorităților competente ale statului, în vederea protejării drepturilor și a patrimoniului instituțional. Aceste demersuri au fost întreprinse cu profesionalism, în deplin acord cu dispozițiile legale și cu exigențele funcției publice de consilier juridic.
b. Reprezentarea intereselor legitime ale inspectoratului şcolar în faţa instanţelor judecătoreşti de orice nivel.
Pentru o gestionare eficientă a activității de contencios, consilierul juridic și-a exercitat rolul legal și obligația profesională de a reprezenta Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara în fața instanțelor judecătorești de orice grad, respectiv judecătorii, tribunale și curți de apel, în conformitate cu atribuțiile conferite de fișa postului și legislația aplicabilă. Activitatea procesuală este documentată și în platforma oficială a Ministerului Justiției – www.portal.just.ro.
Evoluția litigiilor în perioada 2015–2025:
An școlar Nr. dosare
2015–2016 38
2016–2017 25
2017–2018 38
2018–2019 61
2019–2020 29
2020–2021 47
2021–2022 25
2022–2023 24
2023–2024 14
2024–2025 30
Rezultate procesuale
• Cauze soluționate definitiv: 4 (aproximativ)
• Cauze pe rol la finalul anului 2024: 24
• Rata estimativă de succes: peste 50 % (dintre dosarele soluționate definitiv, jumătate au avut soluții favorabile)
Tipologia litigiilor:
• Preponderent, litigii de muncă, având ca obiect acordarea unor drepturi salariale (sporuri, indemnizații);
• Cauze de contencios administrativ, privind suspendarea sau anularea actelor administrative emise de inspectorat;
• Nu au existat cauze penale în perioada de referință.
Instanțele de judecată au soluționat, în general:
• Litigiile privind drepturile bănești în favoarea angajaților, ca urmare a unui cadru normativ favorabil acestora;
• Cauzele de contencios administrativ în favoarea Inspectoratului Școlar Județean, validând legalitatea actelor administrative contestate.
O cauză recurentă a apariției litigiilor o reprezintă interpretarea subiectivă și neuniformă a legislației de către angajați sau angajatori, în special în ceea ce privește Legea salarizării unice, dar și nemulțumiri de natură personală.
Activitatea profesională în cadrul proceselor:
Consilierul juridic a întocmit documentația aferentă fiecărui dosar, a fost prezent la termenele de judecată, a pledat cu demnitate și profesionalism în fața completelor și a redactat note scrise și concluzii orale ori de câte ori a fost necesar sau solicitat de instanță.
În toate etapele procesuale, a manifestat conștiinciozitate, loialitate instituțională și probitate profesională.
În paralel, a utilizat în mod eficient aplicația „Dosarul electronic” pusă la dispoziție de Ministerul Justiției, oferind totodată consiliere directorilor unităților de învățământ în vederea implementării Parteneriatului Inspectorat –Tribunal privind accesul digital la dosare.
În sprijinul unităților școlare implicate în litigii, consilierul juridic:
• a furnizat modele de acte procesuale, adaptate fiecărei situații;
• a elaborat o procedură internă privind conduita și demersurile unității școlare în cazul chemării în instanță.
Arhivarea și evidența litigiilor:
• Situația procesuală este reflectată riguros în Registrul special al litigiilor, în format letric și electronic, actualizat constant;
• Dosarele sunt arhivate corespunzător, conform Nomenclatorului arhivistic, fiind păstrate în dulap securizat, în biroul 303 din cadrul ISJ Hunedoara;
În intervalul 1 septembrie 2024 și 31 august 2025 au fost identificate 28 de dosare cu termene de judecată. Din totalul de dosare, 25 se află în stadiul de fond, iar 3 se află în recurs.
1. Categorii de materii – litigiile sunt grupate în două mari categorii:
(a) Contencios administrativ și fiscal, care include acțiuni privind anularea sau suspendarea unor acte administrative, obligarea emitentului la emiterea unor acte etc.;
(b) Litigii de muncă, în principal acțiuni pentru calculul și plata drepturilor salariale. Un dosar are un obiect particular (anulare act administrativ privind o mustrare scrisă), dar a fost încadrat la contencios administrativ.
2. Analiza soluțiilor – soluțiile au fost clasificate în admitere (cererea a fost admisă sau recursul a fost admis), respingere (cererea a fost respinsă), suspendare (instanța a dispus suspendarea executării actului), rejudecare și alte soluții (de exemplu, renunțare la judecată, conexare, mențiuni procedurale etc.).
Statistica generală
Indicator Valoare Observații
Număr total de dosare analizate 28 Dosare cu activitate între 1 septembrie 2024 și 31 august 2025
Materie: contencios administrativ și fiscal 18 Include acțiuni de anulare, suspendare sau obligare la emiterea de acte administrative
Materie: litigii de muncă 10 Majoritatea vizează calculul și plata drepturilor salariale
Stadiu procesual: fond 25 Majoritatea dosarelor sunt încă pe rolul primei instanțe
Stadiu procesual: recurs 3 Dosare aflate în căile de atac
Soluții de admitere 7 Cererile au fost admise; instanțele au dat câștig de cauză reclamanților
Soluții de respingere 8 Cererile au fost respinse ca nefondate sau fără obiect
Soluții de suspendare 6 Instanța a suspendat executarea actului administrativ atacat până la soluționarea pe fond
Alte soluții 7 Inclusiv renunțare la judecată, dispoziții procedurale etc.
Litigii de muncă
Majoritatea dosarelor de litigii de muncă privesc calcularea și plata unor drepturi salariale restante. Deși obiectele sunt similare, fiecare dosar vizează personalul unei unități de învățământ diferite.
Concluzii:
Preponderența contenciosului administrativ – din cele 28 de dosare active în anul școlar analizat, 18 sunt cauze de contencios administrativ și fiscal. Acestea privesc anularea sau suspendarea unor acte administrative emise de Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara ori de alte autorități publice, precum și obligarea acestora să emită anumite acte.
• Litigii de muncă persistente – Cele 10 dosare de litigii de muncă au ca obiect în principal plata diferențelor salariale. Termenele sunt programate pe tot parcursul anului școlar, însă puține dosare au fost soluționate; majoritatea sunt încă în faza de fond.
• Soluții variate – Din totalul dosarelor analizate, 7 au avut soluții favorabile reclamanților (admitere sau admiterea recursului), 8 au fost respinse, iar 6 au vizat suspendarea executării unui act administrativ. Celelalte cazuri fie au fost amânate, fie au constat în renunțarea la judecată sau alte soluții procedurale.
• Cu privire la cuzele pierdute, se ia în considerare efortul depus, nu rezultatul obţinut. Statutul profesiei, la art. 49, afirmă clar că „activitatea desfăşurată de consilierul juridic este o activitate de mijloace şi nu de rezultat”.
• Situația centralizată a proceselor a fost transmisă periodic către auditorul intern și biroul salarizare – potrivit Anexei nr. 1 a prezentului raport (Tabel centralizator cu situația litigiilor 2024-2025, Anexa nr. 1).
c. Asigurarea asistenţei şi a consultanței de specialitate inspectorului şcolar general, inspectorilor şcolari generali adjuncţi, compartimentelor din cadrul inspectoratului şcolar, precum şi unităţilor de învăţământ, la solicitarea acestora
Consilierul juridic a acordat asistență și consultanță juridică de specialitate, la solicitare, următoarelor structuri și persoane din cadrul sistemului de învățământ:
• Inspectorului școlar general;
• Inspectorilor școlari generali adjuncți;
• Compartimentelor funcționale din cadrul inspectoratului școlar;
• Unităților de învățământ preuniversitar din județ.
Consultanța a fost oferită atât în scris, pe căi oficiale, în conformitate cu procedura internă aprobată, cât și în mod operativ, prin intermediul:
• comunicării directe (față în față),
• corespondenței electronice (e-mail),
• sau prin consultanță telefonică.
Pentru situațiile de natură juridică complexă, consilierul juridic:
• a completat o Fișă de evidență a cazului, cu număr de înregistrare;
• a procedat, acolo unde s-a impus, la înregistrarea audio-video a discuțiilor, cu respectarea dispozițiilor legale privind protecția datelor cu caracter personal.
Toate solicitările au fost înregistrate și gestionate în Registrul de evidență a consultațiilor juridice, păstrat în format letric, iar în urma analizelor efectuate au fost emise:
• Informări juridice scrise, transmise către solicitant;
• Note de informare adresate personalului didactic și nedidactic din unitățile de învățământ, acolo unde situația impunea diseminarea informației juridice.
De asemenea, consilierul juridic a utilizat forumurile profesionale dedicate, unde a postat proiectele de acte normative relevante pentru rețeaua școlară, centralizând și valorificând propunerile transmise de către personalul didactic și administrativ din teritoriu, în vederea fundamentării unui punct de vedere unitar al inspectoratului.
d. Păstrarea evidenţei lucrărilor realizate și păstrarea dosarelor de instanţă
Consilierul juridic a asigurat gestionarea riguroasă și arhivarea corespunzătoare a documentelor juridice, în conformitate cu prevederile Nomenclatorului Arhivistic aprobat la nivel instituțional.
Pentru desfășurarea activității în condiții optime de organizare și trasabilitate, a utilizat și menținut actualizate următoarele registre de evidență specifice activității juridice:
1. Registrul de evidență a corespondenței juridice (intrări–ieșiri) – numerotat și datat, utilizat pentru urmărirea fluxului documentelor juridice;
2. Registrul de evidență a litigiilor – dedicat consemnării oricărei situații litigioase cu care consilierul juridic a fost sesizat, cu menționarea părților, obiectului și stadiului procesual;
3. Registrul de evidență a avizelor scrise – conținând toate avizele juridice formulate în scris la solicitarea compartimentelor interne sau a conducerii ISJ Hunedoara;
4. Registrul de evidență a consultațiilor juridice – destinat punctelor de vedere exprimate, inclusiv în format verbal, cu identificarea solicitantului și a obiectului consultației;
5. Registrul de înregistrare a actelor juridice atestate de consilierul juridic, în ceea ce privește:
o identitatea părților semnatare;
o conținutul și data actului;
o forma de autentificare/atestare juridică, în conformitate cu Legea nr. 514/2003 privind organizarea și exercitarea profesiei de consilier juridic.
Toate dosarele de instanță au fost păstrate în format fizic în condiții de siguranță, în dulapuri încuiate, în spațiul special destinat din cadrul biroului 303, cu respectarea normelor de protecție a informațiilor sensibile și a termenelor de arhivare.
e. Rezolvarea altor lucrări cu caracter juridic, repartizate de inspectorul școlar general
În perioada analizată, consilierul juridic a contrasemnat actele cu caracter juridic emise de către Inspectoratul Școlar Județean Hunedoara și a emis puncte de vedere juridice motivate, la solicitarea conducerii sau a compartimentelor de specialitate.
De asemenea, s-a implicat activ în soluționarea petițiilor și a conflictelor apărute la nivel județean, consiliind persoanele responsabile cu redactarea răspunsurilor oficiale. Pentru asigurarea coerenței instituționale, a redactat proceduri operaționale specifice, în colaborare cu alți angajați din aparatul propriu.
f. Participarea în comisiile constituite la nivelul inspectoratului școlar
Consilierul juridic a oferit asistență juridică permanentă comisiilor constituite la nivelul ISJ Hunedoara, printre care:
• Comisia de mobilitate a personalului didactic;
• Comisiile naționale de examene (titularizare, definitivat, evaluare națională, bacalaureat);
• Comisia de disciplină;
• Comisia de etică;
• Comisia pentru echivalarea studiilor;
• Comisia pentru acordarea gradației de merit.
g. Avizarea actelor cu caracter juridic ale inspectoratului școlar
Activitatea de avizare juridică s-a desfășurat prin controlul de legalitate al actelor administrative (decizii, hotărâri ale Consiliului de Administrație), realizat în baza unei analize riguroase raportate la legislația în vigoare.
• Avizele au fost exprimate în scris, fiind însoțite – după caz – de note sau referate justificative, în vederea remedierii deficiențelor identificate;
• Avizele favorabile cu observații și avizele nefavorabile au fost înregistrate sistematic în Registrul de evidență a avizelor juridice;
• Temeinicia și oportunitatea actului au fost prezentate în prealabil de către inițiatorul proiectului administrativ, conform procedurii instituționale.
• În anul școlar 2024-2025 au fost date un număr de 314 avize.
h. Obținerea titlurilor executorii și transmiterea acestora în vederea executării
Consilierul juridic a asigurat transmiterea în termen a titlurilor executorii, cu adrese oficiale, către contabilul-șef al inspectoratului, compartimentul salarizare, în vederea punerii în plată a drepturilor stabilite prin hotărâri judecătorești definitive.
i. Întocmirea, actualizarea și gestionarea procedurilor interne
În anul școlar 2024–2025, activitatea consilierului juridic s-a desfășurat în baza procedurilor operaționale întocmite conform O.S.G.G. nr. 600/2018 (privind controlul intern managerial), după cum urmează:
Proceduri elaborate personal:
1. Reprezentarea în instanță și în fața autorităților;
2. Evidența registrelor juridice;
3. Activitatea de consultanță juridică;
4. Gestionarea litigiilor școlare;
5. Utilizarea dosarului electronic în unitățile școlare;
6. Activitatea de avizare juridică;
7. Managementul riscului în compartimentul juridic (activități, obiective, plan de acțiune, registru riscuri).
Proceduri redactate în colaborare:
1. Redactarea și arhivarea documentelor;
2. Soluționarea petițiilor;
3. Verificarea documentației privind concursurile de angajare;
4. Cercetarea disciplinară a personalului unităților școlare;
5. Echivalarea studiilor efectuate în străinătate;
6. Rezolvarea conflictelor dintre părinți și unități școlare;
7. Cercetarea disciplinară a personalului de conducere, îndrumare și control;
8. Intervenția în cazurile de violență școlară.
j. Informarea conducerii și a compartimentelor privind dispozițiile normative
Juristul a informat în mod constant conducerea ISJ Hunedoara, angajații inspectoratului, conducerea unităților de învățământ, însumând peste 920 de subiecte unice prin publicarea de informări juridice pe site-ul instituției (www.isj.hd.edu.ro) și pe forumul juridic dedicat (forum.isj.hd.edu.ro), în secțiunea „Legislație / Informări juridice” (Sinteză tematică a forumului „informări juridice”, în anexa nr. 2).
k. Îndeplinirea altor atribuții prevăzute de lege
Consilierul juridic a îndeplinit și alte atribuții specifice funcției, inclusiv:
• Introducerea în aplicația EduSAL a sporurilor pentru condiții vătămătoare ale angajaților ISJ;
• Președinția Comisiei Județene de Etică;
• Participarea la ședințele Consiliului de Administrație al ISJ Hunedoara, cu drept de vot;
• Participarea la ședințele Comisiei Paritare, în calitate de secretar și redactor al proceselor-verbale;
• Implicarea activă în implementarea Strategiei Naționale Anticorupție la nivelul ISJ Hunedoara;
• Implicarea în fiecare caz de violență școlară înregistrat la nivelul ISJ Hunedoara;
• Completarea și păstrarea în siguranță a registrelor speciale ale consilierului juridic;
• Analiza cererilor, petițiilor și memoriilor primite, redactarea punctelor de vedere și soluționarea acestora;
• Analiza juridică a cererilor privind schimbarea destinației imobilelor școlare, împreună cu consilierul tehnic;
• Monitorizarea și actualizarea bazei de date privind ordinele, notele și rezoluțiile ministrului educației;
• Acordarea de consultanță juridică publicului intern și extern, în cadrul programului de relații cu publicul (6 ore/săptămână);
• Respectarea legislației privind documentele clasificate/neclasificate și utilizarea sistemelor informatice în siguranță;
• Solicitarea de informații și mijloace probatorii de la angajați pentru susținerea apărărilor în instanță;
• Colectarea, centralizarea și transmiterea către inițiator a propunerilor formulate de personalul din rețeaua școlară privind proiectele de acte normative aflate în consultare publică;
• Prezentarea, în cadrul Comisiei de Dialog Social organizate la nivelul Instituției Prefectului, a temei privind stadiul implementării și aplicării Legii nr. 198/2023 a învățământului preuniversitar, precum și a actelor normative subsecvente acesteia;
• Contribuția la întocmirea notelor de serviciu emise de inspectorul școlar general.
RAPORT DE ACTIVITATE PE ANUL ȘCOLAR 2024-2025 -CONSILIER JURIDIC
Moderator: Consilier juridic
-
- Membru
- Mesaje: 1946
- Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
- Localitate: Deva
- Contact:
RAPORT DE ACTIVITATE PE ANUL ȘCOLAR 2024-2025 -CONSILIER JURIDIC
Mesaj de Consilier juridic »
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”
Mergi la
- Despre forum
- ↳ Indrumari pentru utilizarea forumului
- Informare CORONAVIRUS
- LEGISLATIE
- Concurs directori și directori adjuncți 2022
- Concurs directori și directori adjuncți 2021
- FORUMUL PĂRINȚILOR
- Comunicate de presa
- ↳ Comunicate generale
- Invatamant Preuniversitar
- ↳ Documente manageriale
- ↳ Informatii generale
- ↳ DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
- ↳ Salariile nete al personalului din ISJ si a directorilor unitatilor de invatamant
- ↳ Curriculum si inspectie scolara
- ↳ Informatii generale
- ↳ Management institutional
- ↳ CONSTITUIREA CORPULUI NATIONAL DE EXPERTI
- ↳ Curriculum descentralizat
- ↳ Dezvoltarea resursei umane
- ↳ Educație timpurie
- ↳ Cercuri Pedagogice
- ↳ CRED
- ↳ Invatamant primar
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Invatamant profesional si tehnic
- ↳ Alternative educationale si invatamant particular
- ↳ Educatie permanenta
- ↳ ASIGURAREA CALITATII
- ↳ Managementul cazurilor de violență
- ↳ Retele de resurse educationale deschise(RED)
- ↳ Prescolar
- ↳ Primar
- ↳ Gimnazial
- ↳ Liceal si postliceal
- ↳ Palate si cluburi ale copiilor
- ↳ Invatamant A doua sansa
- ↳ PRAI-PLAI-PAS
- ↳ Mentorat
- ↳ Bune practici in educatie
- ↳ Tel Verde 0800816254
- ↳ Şcoala altfel
- Proiecte educationale internationale si europene
- ↳ Mesaje importante pentru scoli
- ↳ Școală după școala
- ↳ Acreditare Erasmus+
- ↳ PNRR
- ↳ ROSE
- ↳ Anunțuri achiziții ROSE
- ↳ PNRAS
- ↳ ERASMUS +
- Proiecte
- ↳ Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
- ↳ Proiecte POSDRU
- ↳ Competente cheie pentru un bacalaureat de succes
- ↳ Dezvoltarea de competente cheie pentru evaluari nationale de succes
- ↳ Elevi mai performanti, parinti implicati
- ↳ Inovatie si performanta in pregatirea elevilor de liceu
- ↳ Incepe o cariera de succes
- ↳ Dreptul la o a doua sansa in educatie
- ↳ Proiecte POCU
- ↳ Cod MySmis133939
- ↳ Cod MySmis 107621
- ↳ Cod MySmis 107731
- ↳ Cod MySmis 106735
- ↳ Cod MySmis 105831
- ↳ Cod MySmis 103808
- Discipline
- ↳ Limba si literatura romana
- ↳ Limbi moderne
- ↳ Matematica
- ↳ Informatica
- ↳ Istorie si Socio-Umane
- ↳ Educatie tehnologica
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Cercuri pedagogice 2017-2018
- ↳ Cercuri pedagogice 2022-2023
- ↳ Fizica-Chimie
- ↳ Geografie
- ↳ Biologie
- ↳ Religie
- ↳ Arte
- ↳ Educatie fizica
- ↳ Minoritati nationale
- ↳ Bune practici
- ↳ Minoritatea romă
- ↳ Invatamant special si special integrat
- Centrul județean de excelență
- Managementul resurselor umane
- ↳ Titularizare
- ↳ Titularizare 2025
- ↳ Titularizare 2024
- ↳ Titularizare 2023
- ↳ Titularizare 2022
- ↳ Titularizare 2021
- ↳ Titularizare 2020
- ↳ Titularizare 2019
- ↳ Titularizare 2018
- ↳ Titularizare 2017
- ↳ Titularizare 2016
- ↳ Titularizare 2015
- ↳ Titularizare 2014
- ↳ Titularizare 2013
- ↳ Titularizare 2012
- ↳ Gradatii de merit
- ↳ Gradatii de merit 2025
- ↳ Gradații de merit 2024
- ↳ Gradații de merit 2023
- ↳ Gradații de merit 2022
- ↳ Gradații de merit 2021
- ↳ Gradații de merit 2020
- ↳ Gradații de merit 2019
- ↳ Gradații de merit 2018
- ↳ Gradatii de merit 2017
- ↳ Gradatii de merit 2015
- ↳ Gradatii de merit 2016
- Simpozioane, Seminarii si Concursuri scolare
- ↳ Concurs judetean de proiecte educative
- ↳ Simpozioane
- ↳ Seminarii
- ↳ Concursuri scolare
- Audit, Juridic
- ↳ INFORMARI JURIDICE
- ↳ Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
- Plan, Salarizare, Normare
- ↳ Documente utile
- ↳ Posturi didactic auxiliar si nedidactic
- Retea scolara
- ↳ Informatii utile
- Tehnic
- ↳ Informatii utile
- CCD
- ↳ Programe de formare
- ↳ Informatii utile
- Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala
- ↳ Centrul judetean de resurse si asistenta educationala
- ↳ Informatii utile
- Examene
- ↳ Simulari
- ↳ Simulare 2024
- ↳ Simulare 2023
- ↳ Simulare 2022
- ↳ Simulare 2021
- ↳ Simulare 2020
- ↳ Simulare 2019
- ↳ Simulare 2018
- ↳ Simulare 2017
- ↳ Teste de antrenament
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Evaluarea Nationala
- ↳ Evaluare Nationala 2025
- ↳ Evaluare Nationala 2024
- ↳ Evaluare Națională 2024(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2023
- ↳ Evaluare Nationala 2023(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2022(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Evaluarea Națională 2021(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2021
- ↳ Evaluare Națională 2019
- ↳ Evaluare Națională 2019(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018
- ↳ Evaluare Nationala 2017 (VIII)
- ↳ Evaluare naţională 2017(II, IV, VI)
- ↳ Examenele de certificare a calificării absolvenților învățământului profesional, liceal si postliceal
- ↳ Nivel 3
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 4
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 5
- ↳ 2022-2023
- ↳ Olimpiade si concursuri
- ↳ Admitere / Inscriere
- ↳ Admitere
- ↳ Admitere 2025
- ↳ Admitere 2024
- ↳ Admitere 2023
- ↳ Admitere 2022
- ↳ Admitere 2021
- ↳ Admitere 2020
- ↳ Înscriere în învăţământul profesional
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2023-2024
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2022-2023
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2021-2022
- ↳ Admiterea în învățământul profesional 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2023-2024
- ↳ Inscrierein invatamantul primar 2022-2023
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2021-2022
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2019-2020
- ↳ ”Ziua porților deschise”
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2018-2019
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2017-2018
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2016-2017
- ↳ Inscriere in invatamantul primar, 2013-2014
- ↳ Bacalaureat
- ↳ Bacalaureat 2025
- ↳ Bacalaureat 2024
- ↳ Bacalaureat 2023
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Bacalaureat 2021
- ↳ Bacalaureat 2020
- ↳ Bacalaureat 2019
- ↳ Bacalaureat 2018
- ↳ Bacalaureat 2017
Cine este conectat
Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori