Stimati colegi,
Va informam mai jos cu privire la activitatile destinate mobilitatii personalului didactic ce urmeaza a se desfasura in luna aprilie.
Transferarea personalului didactic titular disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea retelei scolare ori prin desfiintarea unor unităti de învătământ:
1. solutionarea cererilor de restrângere de activitate în sedintă publică;
Termen: 3 aprilie 2014
2. înregistrarea contestatiilor la inspectoratul scolar cu privire la modul de solutionare a restrângerilor;
Perioada: 3-4 aprilie 2014
3. solutionarea contestatiilor în consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 7 aprilie
4. emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 8-11 aprilie 2014
Pretransferul consimtit între unitătile de învătământ preuniversitar, la cerere, a personalului didactic titular:a) afisarea la inspectoratul scolar a listei cuprinzând posturile didactice/catedrele vacante/rezervate;
Termen: 8 aprilie 2014
b) etapa I de depunere a cererilor de pretransfer - depunerea cererilor, însotite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice care solicită pretransfer consimtit între unitătile de învătământ la inspectoratele scolare, precum si la unitătile de învătământ care au publicat posturi didactice/catedre vacante pentru obtinerea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer;
Perioada: 9-11 aprilie 2014
c) afişarea la unităţile de învăţământ, la sediile inspectoratelor şcolare şi pe pagina de web a inspectoratelor şcolare, a listei cadrelor didactice titulare care au depus cereri de pretransfer în etapa I, cu precizarea unităţilor de învăţământ la care acestea sunt titulare;
Termen: 14 aprilie 2014
d) etapa a II-a de depunere a cererilor de pretransfer - depunerea cererilor, însotite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice care solicită pretransfer consimtit între unitătile de învătământ la inspectoratele scolare, precum si la unitătile de învătământ care au publicat posturi didactice/catedre vacante şi la unităţile de învăţământ la care sunt titulare cadre didactice care au depus cereri de pretransfer în etapa I pentru obtinerea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer;
Perioada: 14-16 aprilie 2014
e) afişarea la unităţile de învăţământ, la sediile inspectoratelor şcolare şi pe pagina de web a inspectoratelor şcolare, a listei cadrelor didactice titulare care au depus cereri de pretransfer în etapele I şi II, cu precizarea unităţilor de învăţământ la care acestea sunt titulare;
Termen: 17 aprilie 2014
f) etapa a III-a de depunere a cererilor de pretransfer - depunerea cererilor, însotite de documentele cerute în acestea, de către cadrele didactice care solicită pretransfer consimtit între unitătile de învătământ la inspectoratele scolare, precum si la unitătile de învătământ care au publicat posturi didactice/catedre vacante şi la unităţile de învăţământ la care sunt titulare cadre didactice care au depus cereri de pretransfer în etapele I şi II pentru obtinerea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer;
Perioada: 22-23 aprilie 2014
g) analiza, în consiliile de administrație al unităților de învățământ, a solicitărilor depuse de cadrele didactice titulare și comunicarea hotărârii cu privire la acordarea/neacordarea acordului/acordului de principiu pentru pretransfer;
Termen: 24 aprilie 2014
h) depunerea acordurilor/acordurilor de principiu emise de unitătile de învătământ, de către personalul didactic titular care solicită pretransfer consimtit între unitătile de învătământ, la comisia de mobilitate a personalului didactic din învătământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului scolar; verificarea si avizarea dosarelor depuse de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învătământul preuniversitar constituită la nivelul inspectoratului scolar si consilierul juridic al inspectoratului scolar;
Perioada: 24-25 aprilie 2014
i) desfăsurarea probelor practice/orale;
Termen: 25 aprilie 2014
j) solutionarea cererilor de pretransfer consimtit între unitătile de învătământ în sedintă publică;
Termen: 28 aprilie 2014
k) înregistrarea contestatiilor la inspectoratul scolar cu privire la modul de solutionare a cererilor de pretransfer consimtit între unitătile de învătământ;
Perioada: 28-29 aprilie 2014
l) solutionarea contestatiilor în consiliul de administratie al inspectoratului scolar;
Termen: 30 aprilie 2014
m) emiterea si comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 30 aprilie-6 mai 2014
Stabilirea personalului didactic care îndeplinește condițiile legale de pensionare la data de 1 septembrie 2014 și se menține în activitate ca titular în anul școlar 2014-2015, în funcția didactică, până la 3 ani peste vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2014 şi reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic titular pensionat care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare raportată la data de 1 septembrie 2014, în anul şcolar 2014-2015:a) depunerea și înregistrarea cererilor la secretariatele unităților de învățământ:
Perioada: 9-23 aprilie 2014
b) afișarea la avizierele și pe site-urile inspectoratelor școlare a listei unităților de învățământ și a posturilor didactice/catedrelor la care sunt încadrați suplinitori fără studii corespunzătoare postului, respectiv a listei unităților de învățământ și a posturilor didactice/catedrelor la care au rămas restrângeri de activitate nesoluționate;
Termen: 23 aprilie 2014
c) discutarea și analizarea de către consiliile profesorale ale unităților de învățământ, a cererilor depuse, în funcție de datele comunicate de inspectoratele școlare, de evoluția demografică la nivel local, de planurile de școlarizare, de dinamica resurselor umane, de politicile de personal și de evoluția planurilor-cadru de învățământ și supunerea aprobării cererilor consiliilor de administrație ale unităților de învățământ;
Termen: 24 aprilie 2014
d) comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului/refuzului privind menținerea în activitate ca titular, a personalului didactic care îndeplinește condițiile legale de pensionare, în funcția didactică până la 3 ani peste vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2014, în anul școlar 2014-2015, respectiv privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic a personalului didactic pensionat care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare raportată la data de 1 septembrie 2014, în anul şcolar 2014-2015;
Termen: 25 aprilie 2014
e) validarea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condițiile legale de pensionare și care solicită menținerea în activitate ca titular, în funcția didactică până la 3 ani peste vârsta de pensionare, raportată la data de 1 septembrie 2014, în anul școlar 2014-2015, respectiv personalul didactic titular pensionat care nu a depăşit cu 3 ani vârsta de pensionare raportată la data de 1 septembrie 2014 şi care a solicitat reîncadrarea în funcţia de personal didactic;
Termen: 30 aprilie 2014
f) depunerea și înregistrarea contestațiilor la sediile inspectoratelor școlare;
Perioada: 30 aprilie-5 mai 2014
g) soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar.
h) emiterea şi comunicarea deciziilor.
Perioada: 30 aprilie-6 mai 2014
Modificarea duratei contractelor individuale de muncă ale cadrelor didactice netitulare din perioadă determinată în perioadă nedeterminată în baza art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare:
a) depunerea și înregistrarea cererilor la secretariatele unităților de învățământ;
Perioada: 9-23 aprilie 2014
b) analiza, în consiliile de administrație al unităților de învățământ, a solicitărilor depuse de cadrele didactice netitulare calificate și comunicarea hotărârii cu privire la modificarea duratei contractelor individuale de muncă conform art.253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare;
Termen: 24 aprilie 2014
c) verificarea situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar;
Perioada: 24-28 aprilie 2014
d) validarea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listelor finale cuprinzând cadrele didactice netitulare propuse pentru a deveni titulare începând cu 1 septembrie 2014, conform art. 253 din Legea nr. 1/2011 cu modificările și completările ulterioare;
Termen: 30 aprilie 2014
e) depunerea și înregistrarea contestațiilor la sediile inspectoratelor școlare;
Perioada: 30 aprilie-5 mai 2014
f) soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar;
Termen: 6 mai 2014
g) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 30 aprilie-6 mai 2014
Stabilirea prelungirii duratei contractelor individuale de muncă, în anul şcolar 2014-2015, pentru personalul didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care a dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ, în baza notei/mediei de repartizare minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2013, 2012 şi/sau iulie 2011:a) depunerea și înregistrarea la secretariatele unităților de învățământ, a cererilor personalului didactic angajat cu contract individual de muncă pe perioadă determinată, care a dobândit cel puţin definitivarea în învăţământ, în baza notei/mediei de repartizare minimum 7 (şapte) obţinute la concursurile de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în învăţământul preuniversitar, sesiunile 2013, 2012 şi/sau 2011, conform prevederilor art. 57 din Metodologie;
Perioada: 9-23 aprilie 2014
b) comunicarea, de către consiliile de administrație ale unităților de învățământ, inspectoratului școlar și cadrelor didactice, a acordului/acordului de principiu/refuzului privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2014-2015, conform prevederilor art. 57 din Metodologie;
Termen: 24 aprilie 2014
c) reactualizarea dosarelor personale, la inspectoratele şcolare, a cadrelor didactice care au primit acordul/acordul de principiu privind prelungirea duratei contractului individual de muncă pe perioadă determinată în anul şcolar 2014-2015, conform prevederilor art. 57 din Metodologie; verificarea dosarelor şi a situațiilor transmise de unitățile de învățământ, de către comisia de mobilitate a personalului didactic din învățământul preuniversitar, constituită la nivelul inspectoratului școlar.
Perioada: 24-29 aprilie 2014
d) emiterea şi comunicarea deciziilor de repartizare.
Perioada: 30 aprilie-6 mai 2014
Calendar mobilitate personal didactic luna aprilie 2014
Moderatori: Camelia Besleaga, Claudia Vasiu
-
- Membru
- Mesaje: 695
- Membru din: Iulie 10, 2008, 12:34 pm
- Contact:
Mergi la
- Despre forum
- ↳ Indrumari pentru utilizarea forumului
- Informare CORONAVIRUS
- LEGISLATIE
- Concurs directori și directori adjuncți 2022
- Concurs directori și directori adjuncți 2021
- FORUMUL PĂRINȚILOR
- Comunicate de presa
- ↳ Comunicate generale
- Invatamant Preuniversitar
- ↳ Documente manageriale
- ↳ Informatii generale
- ↳ DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
- ↳ Salariile nete al personalului din ISJ si a directorilor unitatilor de invatamant
- ↳ Curriculum si inspectie scolara
- ↳ Informatii generale
- ↳ Management institutional
- ↳ CONSTITUIREA CORPULUI NATIONAL DE EXPERTI
- ↳ Curriculum descentralizat
- ↳ Dezvoltarea resursei umane
- ↳ Educație timpurie
- ↳ Cercuri Pedagogice
- ↳ CRED
- ↳ Invatamant primar
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Invatamant profesional si tehnic
- ↳ Alternative educationale si invatamant particular
- ↳ Educatie permanenta
- ↳ ASIGURAREA CALITATII
- ↳ Managementul cazurilor de violență
- ↳ Retele de resurse educationale deschise(RED)
- ↳ Prescolar
- ↳ Primar
- ↳ Gimnazial
- ↳ Liceal si postliceal
- ↳ Palate si cluburi ale copiilor
- ↳ Invatamant A doua sansa
- ↳ PRAI-PLAI-PAS
- ↳ Mentorat
- ↳ Bune practici in educatie
- ↳ Tel Verde 0800816254
- ↳ Şcoala altfel
- Proiecte educationale internationale si europene
- ↳ Mesaje importante pentru scoli
- ↳ Școală după școala
- ↳ Acreditare Erasmus+
- ↳ PNRR
- ↳ ROSE
- ↳ Anunțuri achiziții ROSE
- ↳ PNRAS
- ↳ ERASMUS +
- Proiecte
- ↳ Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
- ↳ Proiecte POSDRU
- ↳ Competente cheie pentru un bacalaureat de succes
- ↳ Dezvoltarea de competente cheie pentru evaluari nationale de succes
- ↳ Elevi mai performanti, parinti implicati
- ↳ Inovatie si performanta in pregatirea elevilor de liceu
- ↳ Incepe o cariera de succes
- ↳ Dreptul la o a doua sansa in educatie
- ↳ Proiecte POCU
- ↳ Cod MySmis133939
- ↳ Cod MySmis 107621
- ↳ Cod MySmis 107731
- ↳ Cod MySmis 106735
- ↳ Cod MySmis 105831
- ↳ Cod MySmis 103808
- Discipline
- ↳ Limba si literatura romana
- ↳ Limbi moderne
- ↳ Matematica
- ↳ Informatica
- ↳ Istorie si Socio-Umane
- ↳ Educatie tehnologica
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Cercuri pedagogice 2017-2018
- ↳ Cercuri pedagogice 2022-2023
- ↳ Fizica-Chimie
- ↳ Geografie
- ↳ Biologie
- ↳ Religie
- ↳ Arte
- ↳ Educatie fizica
- ↳ Minoritati nationale
- ↳ Bune practici
- ↳ Minoritatea romă
- ↳ Invatamant special si special integrat
- Centrul județean de excelență
- Managementul resurselor umane
- ↳ Titularizare
- ↳ Titularizare 2025
- ↳ Titularizare 2024
- ↳ Titularizare 2023
- ↳ Titularizare 2022
- ↳ Titularizare 2021
- ↳ Titularizare 2020
- ↳ Titularizare 2019
- ↳ Titularizare 2018
- ↳ Titularizare 2017
- ↳ Titularizare 2016
- ↳ Titularizare 2015
- ↳ Titularizare 2014
- ↳ Titularizare 2013
- ↳ Titularizare 2012
- ↳ Gradatii de merit
- ↳ Gradatii de merit 2025
- ↳ Gradații de merit 2024
- ↳ Gradații de merit 2023
- ↳ Gradații de merit 2022
- ↳ Gradații de merit 2021
- ↳ Gradații de merit 2020
- ↳ Gradații de merit 2019
- ↳ Gradații de merit 2018
- ↳ Gradatii de merit 2017
- ↳ Gradatii de merit 2015
- ↳ Gradatii de merit 2016
- Simpozioane, Seminarii si Concursuri scolare
- ↳ Concurs judetean de proiecte educative
- ↳ Simpozioane
- ↳ Seminarii
- ↳ Concursuri scolare
- Audit, Juridic
- ↳ INFORMARI JURIDICE
- ↳ Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
- Plan, Salarizare, Normare
- ↳ Documente utile
- ↳ Posturi didactic auxiliar si nedidactic
- Retea scolara
- ↳ Informatii utile
- Tehnic
- ↳ Informatii utile
- CCD
- ↳ Programe de formare
- ↳ Informatii utile
- Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala
- ↳ Centrul judetean de resurse si asistenta educationala
- ↳ Informatii utile
- Examene
- ↳ Simulari
- ↳ Simulare 2024
- ↳ Simulare 2023
- ↳ Simulare 2022
- ↳ Simulare 2021
- ↳ Simulare 2020
- ↳ Simulare 2019
- ↳ Simulare 2018
- ↳ Simulare 2017
- ↳ Teste de antrenament
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Evaluarea Nationala
- ↳ Evaluare Nationala 2025
- ↳ Evaluare Nationala 2024
- ↳ Evaluare Națională 2024(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2023
- ↳ Evaluare Nationala 2023(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2022(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Evaluarea Națională 2021(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2021
- ↳ Evaluare Națională 2019
- ↳ Evaluare Națională 2019(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018
- ↳ Evaluare Nationala 2017 (VIII)
- ↳ Evaluare naţională 2017(II, IV, VI)
- ↳ Examenele de certificare a calificării absolvenților învățământului profesional, liceal si postliceal
- ↳ Nivel 3
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 4
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 5
- ↳ 2022-2023
- ↳ Olimpiade si concursuri
- ↳ Admitere / Inscriere
- ↳ Admitere
- ↳ Admitere 2025
- ↳ Admitere 2024
- ↳ Admitere 2023
- ↳ Admitere 2022
- ↳ Admitere 2021
- ↳ Admitere 2020
- ↳ Înscriere în învăţământul profesional
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2023-2024
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2022-2023
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2021-2022
- ↳ Admiterea în învățământul profesional 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2023-2024
- ↳ Inscrierein invatamantul primar 2022-2023
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2021-2022
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2019-2020
- ↳ ”Ziua porților deschise”
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2018-2019
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2017-2018
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2016-2017
- ↳ Inscriere in invatamantul primar, 2013-2014
- ↳ Bacalaureat
- ↳ Bacalaureat 2025
- ↳ Bacalaureat 2024
- ↳ Bacalaureat 2023
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Bacalaureat 2021
- ↳ Bacalaureat 2020
- ↳ Bacalaureat 2019
- ↳ Bacalaureat 2018
- ↳ Bacalaureat 2017
Cine este conectat
Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori