ART.253

Moderatori: Camelia Besleaga, Claudia Vasiu

Camelia Besleaga
Membru
Mesaje: 695
Membru din: Iulie 10, 2008, 12:34 pm
Contact:

ART.253

Mesaj de Camelia Besleaga »

Stimati colegi,

În perioada 03.05-05.05.2017 are loc depunerea si înregistrarea cererilor însoţite de documente justificative ale cadrelor didactice calificate angajate pe perioadă determinată, în anul şcolar 2016-2017, la camera 214 a Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara, în vederea repartizării pe perioadă nedeterminată, în şedinţă de repartizare, conform prevederilor art. 253 din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.
În dosar se depun în ordine următoarele documente:
1) Coperta (vezi model atașat);
2) Cererea conform anexei 3 din O.M.E.N.C.S. 5739/2016;
3) Copie certificată de pe decizia de repartizare pe postul didactic de la unitatea/unităţile de învăţământ la care funcţionează ca angajat cu contract individual de perioadă determinată în anul şcolar curent, autentificată de conducerea unităţii de învăţământ;
4) Copie certificată de pe buletinul/carte de identitate din care să reiasă domiciliul, autentificată de conducerea unităţii de învăţământ;
5) Acte doveditoare în situaţia schimbării numelui (dacă este cazul) autentificate de conducerea unităţii de învăţământ;
6) Copii certificate de pe actele de studii (inclusiv foaia matricolă/suplimentul la diplomă);
7) Copii certificate de pe certificatele de grade didactice dobândite, respectiv avize şi atestate autentificate de conducerea unităţii de învăţământ;
) Adeverinţa de vechime în învăţământ, ÎN ORIGINAL;
9)Copia certificată a acordului Ministerului Educaţiei Naţionale, inspectoratului şcolar, întreprinderii, de întrerupere a activităţii (dacă este cazul)
10) Copie certificată de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor autentificate de conducerea unităţii de învăţământ;
11) Avizul medical/adeverinţa medicală din care să rezulte că este apt(ă) pentru a preda în învăţământ;
12) Adeverință statut post (vezi model atașat ADEVERINTA_STATUT_POST);
13) Adeverință nota concurs (vezi model atașat ADEVERINTA_NOTA_CONCURS), copia avizată conform cu originalul pe site-ul naţional Titularizare, care atestă nota la examenul scris și la inspecția la clasă/proba practică;
14) cazier judiciar, în original.

Dosarele se depun în perioada: 3-5 mai 2017 în intervalul 12.00-14.00.

Compartiment MRU
Fişiere ataşate
COPERTA DOSAR ART 253 (1).docx
(16.72 KiB) Descărcat de 480 ori
ADEVERINTA_STATUT_POST.docx
(23.65 KiB) Descărcat de 563 ori
ADEVERINTA_NOTA_CONCURS.docx
(22.3 KiB) Descărcat de 576 ori
CERERE_TIP_ART-253_2017.pdf
(138.39 KiB) Descărcat de 518 ori
Scrie răspuns

Înapoi la “Titularizare 2017”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori