în atenţia doamnei/domnului director
Această etapă de mobilitate se desfăşoară în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. k) şi art. 59 din Metodologia - cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în anul şcolar 2019-2020, aprobată prin OMEN nr. 5460/12.11.2018, numită în continuare Metodologie, la termenele prevăzute la Pct. I, alin. 9 din Calendarul mobilităţii personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2019-2020, Anexa nr. 19 la Metodologie, numit în continuare Calendar, modificat prin OMEN nr. 3886/11.04.2019. în conformitate cu prevederile Calendarului, în perioada 13-24 mai 2019 se desfăşoară etapa de reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar:
a. cadrele didactice pensionate, bărbaţi, cu gradul didactic I sau cu titlul ştiinţific de doctor, care au avut calitatea de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar si care nu împlinesc 68 de ani până la data de 1 septembrie 2019;
b. cadrele didactice pensionate, femei, care au avut calitatea de cadre didactice titulare în învăţământul preuniversitar şi care nu împlinesc 65 de ani până la data de 1 septembrie 2019.
Condiţiile acestei etape a mobilităţii personalului didactic pentru reîncadrarea pensionarilor în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020:
- depunerea şi înregistrarea cererii/dosarului pentru reîncadrare la secretariatul unităţii de învăţământ în perioada prevăzută în Calendar; cererile sunt însoţite de documente justificative privind activitatea didactică şi ştiinţifică;
- personal didactic pensionat (femei) cu gradul didactic I sau cu titlul ştiinţific de doctor care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a împlinit 65 de ani până la data de 1 septembrie 2019;
- personal didactic pensionat (bărbaţi) cu gradul didactic I sau cu titlul ştiinţific de doctor care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar şi care nu a împlinit 68 de ani până la data de 1 septembrie 2019;
- au obţinut acordul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ, conform Metodologiei, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării;
- în unitatea de învăţământ respectivă nu există restrângere de activitate nesoluţionată pentru anul şcolar 2019-2020, în specialitatea postului didactic solicitat;
- postul didactic solicitat nu a fost ocupat în etapele anterioare de mobilitate a personalului didactic;
- cererea a fost analizată în consiliile profesorale ale unităţilor de învăţământ, în funcţie de datele comunicate de inspectoratele şcolare, de evoluţia demografică la nivel local, de planurile de şcolarizare, de dinamica resurselor umane, de politicile de personal şi de evoluţia planurilor-cadru de învăţământ;
- reîncadrarea se realizează în concordanţă cu actul de titularizare (numire/transfer/repartizare) pe post/catedră la momentul pensionării;
- solicitarea de reîncadrare a fost aprobată în consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ;
- se poate constitui o normă didactică vacantă completă în concordanţă cu actul de numire/transfer/repartizare pe post/catedră la nivelul unităţilor de învăţământ în care urmează să fie reîncadrat în funcţia de personal didactic, conform art. 59 alin. (5);
- comisia de mobilitate a ISJ Hunedoara a verificat situaţiile primite din unităţile de învăţământ cu propunerea de reîncadrare şi a propus validarea consiliului de administraţie al ISJ Hunedoara;
- consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar validează listele cu personalul didactic reîncadrat în anul şcolar 2019-2020.
Notă:
• în condiţiile în care, până la data de 1 septembrie 2019, se constată că, din cauza reducerii numărului de ore în disciplină, nu mai este îndeplinită condiţia de la art. 59 alin. (5), inspectoratul şcolar revocă decizia privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar, cu excepţia situaţiilor prevăzute la art. 59 alin. (6).
• Prin excepţie de la prevederile art. 59 alin. (4) şi (5), cadrele didactice pensionate, femei, care nu au avut posibilitatea de a rămâne încadrate cu statut de cadru didactic titular în anul şcolar 2018-2019, în baza Deciziei Curţii Constituţionale nr. 387/2018, pot fi reîncadrate în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării, în unităţile de învăţământ în care au fost titulare şi pe catedre incomplete până la cel puţin jumătate de normă didactică, constituite din discipline pe care acestea le pot preda conform specializării/specializărilor înscrise pe diploma/diplomele de studii conform prevederilor Metodologiei şi Centralizatorului, în situaţia în care aceste cadre didactice acceptă, în scris, să li se completeze norma didactică în alte unităţi de învăţământ, în etapele ulterioare ale mobilităţii personalului didactic de predare,conform Calendarului.
în baza validării cererilor formulate de cadrele didactice pensionate care au solicitat reîncadrarea, de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, inspectorul şcolar general emite decizia privind personalul didactic pensionat, care a avut calitatea de personal didactic titular şi se reîncadrează în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării.
In baza deciziei ISJ Hunedoara privind personalul didactic pensionat, care a avut calitatea de personal didactic titular şi se reîncadrează în funcţia de personal didactic, în anul şcolar 2019-2020, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării, directorii unităţilor de învăţământ încheie cu aceste cadre didactice contracte individuale de muncă pe perioadă determinată pentru anul şcolar 2019-2020.
Calendar:
° 13-15 mai 2019
■ Depunerea şi înregistrarea la secretariatele unităţilor de învăţământ, a cererilor personalului didactic pensionat, care a avut calitatea de titular în învăţământul preuniversitar în vederea reîncadrării ca personal didactic în anul şcolar 2019-2020, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării.
° 16 mai 2019
Discutarea şi analizarea de către consiliile profesorale ale unităţilor de învăţământ, a cererilor depuse;
Aprobarea cererilor în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ; emiterea acordului/refuzului pentru reîncadrare.
° 16-17 mai 2019
Consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ comunică în scris acordul/refuzul privind reîncadrarea în funcţia de personal didactic în anul şcolar 2019-2020 a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular;
Directorul unităţii de învăţământ transmite la ISJ Hunedoara dosarele candidaţilor, copia după procesul verbal al consiliului de administraţie, acordul/refuzul eliberat şi înştiinţarea referitoare la propunerea de reîncadrare în funcţia de personal didactic de predare, în anul şcolar 2019-2020. a personalului didactic pensionat care a avut calitatea de titular al unităţii şi care se încadrează în prevederile art. 59-60.
° 20 mai 2019
Validarea de către consiliul de administraţie al ISJ Hunedoara a listelor finale cu personalul didactic titular pensionat care a avut calitatea de titular în învăţământul preunlversitar, care a solicitat reîncadrarea în funcţia de personal didactic, cu condiţia suspendării pensiei pe durata reîncadrării.
° 20-21 mai 2019
Depunerea şi înregistrarea contestaţiilor la sediul inspectoratului şcolar. a 22 mai 2019
Soluţionarea contestaţiilor în consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar.
° 22-24 mai 2019
Emiterea şi comunicarea deciziilor conform prevederilor art. 59 alin. (9) din Metodologie
Etapa reincadrare ca titular
Moderatori: Camelia Besleaga, Claudia Vasiu
-
- Membru
- Mesaje: 695
- Membru din: Iulie 10, 2008, 12:34 pm
- Contact:
Etapa reincadrare ca titular
Mesaj de Camelia Besleaga »
- Fişiere ataşate
-
INSTIINTARE_ISJ_REINCADRARE_PENSIONARI_2019.docx
- (26.61 KiB) Descărcat de 167 ori
-
ACORD_REINCADRARE_PENSIONARI_2019.docx
- (23.81 KiB) Descărcat de 171 ori
-
Cerere_tip_reincadrare_fost_titular_2019.docx
- (22.36 KiB) Descărcat de 164 ori
Mergi la
- Despre forum
- ↳ Indrumari pentru utilizarea forumului
- Informare CORONAVIRUS
- LEGISLATIE
- Concurs directori și directori adjuncți 2022
- Concurs directori și directori adjuncți 2021
- FORUMUL PĂRINȚILOR
- Comunicate de presa
- ↳ Comunicate generale
- Invatamant Preuniversitar
- ↳ Documente manageriale
- ↳ Informatii generale
- ↳ DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
- ↳ Salariile nete al personalului din ISJ si a directorilor unitatilor de invatamant
- ↳ Curriculum si inspectie scolara
- ↳ Informatii generale
- ↳ Management institutional
- ↳ CONSTITUIREA CORPULUI NATIONAL DE EXPERTI
- ↳ Curriculum descentralizat
- ↳ Dezvoltarea resursei umane
- ↳ Educație timpurie
- ↳ Cercuri Pedagogice
- ↳ CRED
- ↳ Invatamant primar
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Invatamant profesional si tehnic
- ↳ Alternative educationale si invatamant particular
- ↳ Educatie permanenta
- ↳ ASIGURAREA CALITATII
- ↳ Managementul cazurilor de violență
- ↳ Retele de resurse educationale deschise(RED)
- ↳ Prescolar
- ↳ Primar
- ↳ Gimnazial
- ↳ Liceal si postliceal
- ↳ Palate si cluburi ale copiilor
- ↳ Invatamant A doua sansa
- ↳ PRAI-PLAI-PAS
- ↳ Mentorat
- ↳ Bune practici in educatie
- ↳ Tel Verde 0800816254
- ↳ Şcoala altfel
- Proiecte educationale internationale si europene
- ↳ Mesaje importante pentru scoli
- ↳ Școală după școala
- ↳ Acreditare Erasmus+
- ↳ PNRR
- ↳ ROSE
- ↳ Anunțuri achiziții ROSE
- ↳ PNRAS
- ↳ ERASMUS +
- Proiecte
- ↳ Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
- ↳ Proiecte POSDRU
- ↳ Competente cheie pentru un bacalaureat de succes
- ↳ Dezvoltarea de competente cheie pentru evaluari nationale de succes
- ↳ Elevi mai performanti, parinti implicati
- ↳ Inovatie si performanta in pregatirea elevilor de liceu
- ↳ Incepe o cariera de succes
- ↳ Dreptul la o a doua sansa in educatie
- ↳ Proiecte POCU
- ↳ Cod MySmis133939
- ↳ Cod MySmis 107621
- ↳ Cod MySmis 107731
- ↳ Cod MySmis 106735
- ↳ Cod MySmis 105831
- ↳ Cod MySmis 103808
- Discipline
- ↳ Limba si literatura romana
- ↳ Limbi moderne
- ↳ Matematica
- ↳ Informatica
- ↳ Istorie si Socio-Umane
- ↳ Educatie tehnologica
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Cercuri pedagogice 2017-2018
- ↳ Cercuri pedagogice 2022-2023
- ↳ Fizica-Chimie
- ↳ Geografie
- ↳ Biologie
- ↳ Religie
- ↳ Arte
- ↳ Educatie fizica
- ↳ Minoritati nationale
- ↳ Bune practici
- ↳ Minoritatea romă
- ↳ Invatamant special si special integrat
- Centrul județean de excelență
- Managementul resurselor umane
- ↳ Titularizare
- ↳ Titularizare 2025
- ↳ Titularizare 2024
- ↳ Titularizare 2023
- ↳ Titularizare 2022
- ↳ Titularizare 2021
- ↳ Titularizare 2020
- ↳ Titularizare 2019
- ↳ Titularizare 2018
- ↳ Titularizare 2017
- ↳ Titularizare 2016
- ↳ Titularizare 2015
- ↳ Titularizare 2014
- ↳ Titularizare 2013
- ↳ Titularizare 2012
- ↳ Gradatii de merit
- ↳ Gradatii de merit 2025
- ↳ Gradații de merit 2024
- ↳ Gradații de merit 2023
- ↳ Gradații de merit 2022
- ↳ Gradații de merit 2021
- ↳ Gradații de merit 2020
- ↳ Gradații de merit 2019
- ↳ Gradații de merit 2018
- ↳ Gradatii de merit 2017
- ↳ Gradatii de merit 2015
- ↳ Gradatii de merit 2016
- Simpozioane, Seminarii si Concursuri scolare
- ↳ Concurs judetean de proiecte educative
- ↳ Simpozioane
- ↳ Seminarii
- ↳ Concursuri scolare
- Audit, Juridic
- ↳ INFORMARI JURIDICE
- ↳ Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
- Plan, Salarizare, Normare
- ↳ Documente utile
- ↳ Posturi didactic auxiliar si nedidactic
- Retea scolara
- ↳ Informatii utile
- Tehnic
- ↳ Informatii utile
- CCD
- ↳ Programe de formare
- ↳ Informatii utile
- Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala
- ↳ Centrul judetean de resurse si asistenta educationala
- ↳ Informatii utile
- Examene
- ↳ Simulari
- ↳ Simulare 2024
- ↳ Simulare 2023
- ↳ Simulare 2022
- ↳ Simulare 2021
- ↳ Simulare 2020
- ↳ Simulare 2019
- ↳ Simulare 2018
- ↳ Simulare 2017
- ↳ Teste de antrenament
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Evaluarea Nationala
- ↳ Evaluare Nationala 2025
- ↳ Evaluare Nationala 2024
- ↳ Evaluare Națională 2024(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2023
- ↳ Evaluare Nationala 2023(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2022(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Evaluarea Națională 2021(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2021
- ↳ Evaluare Națională 2019
- ↳ Evaluare Națională 2019(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018
- ↳ Evaluare Nationala 2017 (VIII)
- ↳ Evaluare naţională 2017(II, IV, VI)
- ↳ Examenele de certificare a calificării absolvenților învățământului profesional, liceal si postliceal
- ↳ Nivel 3
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 4
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 5
- ↳ 2022-2023
- ↳ Olimpiade si concursuri
- ↳ Admitere / Inscriere
- ↳ Admitere
- ↳ Admitere 2025
- ↳ Admitere 2024
- ↳ Admitere 2023
- ↳ Admitere 2022
- ↳ Admitere 2021
- ↳ Admitere 2020
- ↳ Înscriere în învăţământul profesional
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2023-2024
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2022-2023
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2021-2022
- ↳ Admiterea în învățământul profesional 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2023-2024
- ↳ Inscrierein invatamantul primar 2022-2023
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2021-2022
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2019-2020
- ↳ ”Ziua porților deschise”
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2018-2019
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2017-2018
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2016-2017
- ↳ Inscriere in invatamantul primar, 2013-2014
- ↳ Bacalaureat
- ↳ Bacalaureat 2025
- ↳ Bacalaureat 2024
- ↳ Bacalaureat 2023
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Bacalaureat 2021
- ↳ Bacalaureat 2020
- ↳ Bacalaureat 2019
- ↳ Bacalaureat 2018
- ↳ Bacalaureat 2017
Cine este conectat
Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori