Baza materială a învăţământului preuniversitar de stat
1.Generalități privind administrarea bazei materiale
Legea educaţiei naţionale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, cu modificările și completările ulterioare asigură cadrul pentru exercitarea sub autoritatea statului român a dreptului fundamental la învăţătură pe tot parcursul vieţii.
Legea reglementează structura, funcţiile, organizarea şi funcţionarea sistemului naţional de învăţământ de stat, particular şi confesional.
Totodată, la art. 112 și 113 Legea educaţiei naţionale nr. 1 din 5 ianuarie 2011 prezintă și aspecte privind baza materială a învăţământului preuniversitar de stat.
Terenurile şi clădirile unităţilor de educaţie timpurie, de învăţământ preşcolar, şcolilor primare, gimnaziale şi liceale, inclusiv ale celorlalte niveluri de învăţământ din cadrul acestora, înfiinţate de stat, fac parte din domeniul public local şi sunt administrate de către consiliile locale.
Celelalte componente ale bazei materiale sunt de drept proprietatea acestora şi sunt administrate de către consiliile de administraţie, conform legislaţiei în vigoare.
Terenurile şi clădirile în care îşi desfăşoară activitatea unităţile de învăţământ special de stat şi centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională fac parte din domeniul public judeţean, respectiv al municipiului Bucureşti, şi sunt în administrarea consiliului judeţean, respectiv a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, în a căror rază teritorială îşi desfăşoară activitatea, prin consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ respective.
Celelalte componente ale bazei materiale a unităţilor de învăţământ special de stat, ale cluburilor sportive şcolare, ale palatelor şi cluburilor copiilor şi elevilor, precum şi ale centrelor judeţene de resurse şi asistenţă educaţională sunt de drept proprietatea acestora şi sunt administrate de către consiliile de administraţie ale acestora.
Terenurile şi clădirile în care îşi desfăşoară activitatea inspectoratele şcolare judeţene, casele corpului didactic, centrul naţional de excelenţă, centrele recreative şi de divertisment, Palatul Naţional al Copiilor, precum şi alte unităţi din subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetării, ale căror cheltuieli curente şi de capital se finanţează de la bugetul de stat, fac parte din domeniul public al statului şi sunt administrate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, prin inspectoratele şcolare judeţene şi prin consiliile de administraţie ale acestor unităţi.
Celelalte componente ale bazei materiale sunt de drept proprietatea unităţilor şi instituţiilor respective şi sunt administrate de acestea.
Terenurile şi clădirile în care îşi desfăşoară activitatea palatele şi cluburile elevilor, cluburile sportive şcolare, ale căror cheltuieli curente şi de capital se finanţează de la bugetul de stat, fac parte din domeniul public al statului şi sunt administrate de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, prin inspectoratele şcolare judeţene şi prin consiliile de administraţie ale acestor unităţi.
Acestea pot fi trecute din domeniul public al statului în domeniul public al unei unităţi administrativ-teritoriale, la cererea consiliului judeţean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a consiliului local, după caz, prin hotărâre a Guvernului.
Nu fac parte din domeniul public local, judeţean, respectiv al statului terenurile şi clădirile prevăzute la alin. (2)-(4) art. 112, deţinute în baza unor contracte de închiriere, concesionare sau comodat, proprietarii acestora fiind alte persoane fizice sau juridice.
Înţelesul sintagmei «celelalte componente ale bazei materiale», prevăzută la alin. (2)-(4) art. 112, cuprinde bunuri imobile şi mobile afectate în mod direct şi special funcţionării învăţământului, ca serviciu public, pentru satisfacerea interesului general, astfel:
-spaţii pentru procesul de învăţământ, mijloace de învăţământ,
-bunuri mobile dobândite în urma implementării de proiecte, cu finanţare rambursabilă sau nerambursabilă,
-biblioteci,
-ateliere şcolare,
-ferme didactice,
-terenuri agricole,
-cămine,
-internate,
-cantine,
-cluburi ale elevilor,
-case ale corpului didactic
-tabere şcolare;
-baze şi complexuri cultural-sportive;
-edituri şi tipografii,
-unităţi de microproducţie,
-palate şi case ale copiilor şi elevilor,
-spaţii cu destinaţia de locuinţă,
-orice alt obiect ce intră în patrimoniul destinat învăţământului şi salariaţilor din învăţământul preuniversitar.
Aceste componente ale bazei materiale sunt inalienabile, insesizabile şi imprescriptibile pe toată durata utilizării în sistemul de învăţământ.
Imobilele şi componentele bazei materiale prevăzute la alin. (4), art. 112, temporar disponibile, pot fi închiriate pe bază de contract, cu renegociere anuală a contractului, numai în conformitate cu metodologia aprobată prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetării. Închirierea se face cu prioritate pentru activităţi de învăţământ.
Înscrierea dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile aparţinând Ministerului Educaţiei şi Cercetării sau instituţiilor şi unităţilor de învăţământ şi cercetare ştiinţifică din sistemul învăţământului de stat, precum şi asupra bunurilor aparţinând consiliilor locale, judeţene şi, respectiv, Consiliului General al Municipiului Bucureşti, în care îşi desfăşoară activitatea unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, se face, după caz, în registrul de inscripţiuni şi transcripţiuni, în cărţile funciare sau în cărţile de publicitate funciară, cu scutire de plata taxelor prevăzute de lege.
Unităţile de învăţământ de stat pot deţine în administrare bunuri proprietate publică.
Unităţile de învăţământ particular au drept fundament proprietatea privată. Unităţile de învăţământ confesional aparţin, în funcţie de entitatea care le-a înfiinţat, uneia dintre cele două forme de proprietate.
2. Schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
Schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat se poate face de către autorităţile administraţiei publice locale numai cu avizul conform al ministrului educaţiei şi cercetării.
Procedura elaborării avizului conform şi condiţiile necesare acordării acestuia se aprobă prin ordin al ministrului educaţiei (OMENCS nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi condiţiile necesare acordării acestuia).
Ordinul a fost publicat în Monitorul Oficial nr. 1.000 din 13 decembrie 2016 și a intrat în vigoare la 13 decembrie 2016.
Termenul pentru emiterea avizului conform este de 30 de zile. După expirarea termenului, se aplică procedura aprobării tacite.
În situaţii temeinic justificate, dreptul de administrare al Ministerului Educaţiei şi Cercetării asupra terenurilor şi clădirilor în care îşi desfăşoară activitatea inspectoratele şcolare judeţene, casele corpului didactic, centrul naţional de excelenţă, centrele recreative şi de divertisment, Palatul Naţional al Copiilor, palatele şi cluburile elevilor, cluburile sportive şcolare se poate transmite şi altor unităţi/instituţii din sistemul de învăţământ, la propunerea Ministerului Educaţiei Naţionale, prin hotărâre a Guvernului.
Încălcarea dispoziţiilor alin. (6), art. 112 constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 5 ani sau cu amendă.
Actele de schimbare a destinaţiei bazei materiale efectuate cu încălcarea dispoziţiilor alin. (6), art. 112 sunt nule de drept.
3. Regimul juridic al proprietății reglementat prin ordine de ministru al educației
3.1 Ordinul nr. 5.567 din 7 octombrie 2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a unităţilor care oferă activitate extraşcolară
ART. 51 (1) Palatul Naţional al Copiilor din Bucureşti/Palatele/Cluburile copiilor pot/poate realiza venituri proprii extrabugetare din activităţi specifice, conform legii: donaţii, sponsorizări, închirieri de spaţii/interval orar/zi, servicii educaţionale, activităţi tip plata cu ora sau din alte surse legal constituite.
ART. 55 Baza materială a palatului/clubului copiilor/Palatului Naţional al Copiilor din Bucureşti este gestionată şi administrată conform prevederilor legale în vigoare.
3.2 Regulamentul de organizare si functionare a palatelor si cluburilor copiilor
Art. 70. Bunurile mobile si imobile, precum si dotarile aferente cercurilor din palatele si cluburile
copiilor fac parte din patrimoniul institutiei, sunt intangibile si nu pot fi înstrainate decât cu aprobarea Inspectoratului Scolar Judetean si Ministerului Educatiei si Cercetarii, în conditiile legii.
3.3 Ordinul nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi condiţiile necesare acordării acestuia
Documentele care stau la baza emiterii Avizului conform sunt prezentate in Ordinul nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi condiţiile necesare acordării acestuia
ANEXĂ
PROCEDURĂ
de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei
materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar
de stat, precum şi condiţiile necesare acordării acestuia
ART. 1
Prin prezenta se reglementează:
a) procedura de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat;
b) condiţiile în baza cărora se emite avizul conform al ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat;
c) documentele care stau la baza emiterii avizului conform privind schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat.
ART. 2
Avizul conform al ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice se emite la solicitarea autorităţilor administraţiei publice locale/judeţene pentru imobilele aflate în administrarea acestora.
ART. 3
Avizul conform al ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice se emite ţinând cont de următoarele aspecte:
1. În imobilele/spaţiile pentru care se solicită schimbarea destinaţiei nu se mai desfăşoară activităţi de învăţământ sau acestea au fost restrânse şi nu există perspectiva creşterii efectivului populaţiei şcolare.
2. Imobilele/Spaţiile respective pot fi folosite în vederea funcţionării altor instituţii în care se desfăşoară activitate de educaţie extraşcolară.
3. Imobilele/Spaţiile pot fi folosite în vederea funcţionării altor instituţii aflate în subordinea consiliului local/consiliului judeţean;
4. Imobilele/Spaţiile pot fi folosite în vederea funcţionării unor instituţii care desfăşoară activităţi de utilitate publică.
5. Imobilele/Spaţiile pot fi folosite pentru desfăşurarea altor activităţi de strictă necesitate pentru comunitate, definite ca atare de către consiliul local/consiliul judeţean, cu respectarea reglementărilor legale în vigoare specifice domeniului de activitate, şi care nu afectează, după caz, revenirea la destinaţia iniţială.
6. Alte situaţii în care schimbarea de destinaţie este temeinic justificată.
7. Imobilele/Spaţiile pentru care se solicită schimbarea destinaţiei nu fac obiectul unui litigiu (aflat pe rol).
ART. 4
Schimbarea destinaţiei imobilelor se va face pe o perioadă determinată, în funcţie de felul activităţii desfăşurate, după cum urmează:
a) maximum 25 de ani pentru alte instituţii/unităţi de învăţământ preuniversitar/universitar de stat;
b) maximum 20 de ani pentru activităţi de utilitate publică, aşa cum sunt definite de lege;
c) maximum 10 ani pentru activităţi de educaţie şcolară/extraşcolară desfăşurate de către alte unităţi/instituţii de învăţământ privat;
d) maximum 10 ani pentru activităţi desfăşurate de către alte instituţii publice;
e) maximum 10 ani pentru activităţi desfăşurate de către instituţii aflate în subordinea consiliului local/consiliului judeţean;
f) maximum 5 ani pentru desfăşurarea altor activităţi, cu excepţia cazului în care se accesează fonduri structurale pentru modernizarea şi dotarea imobilului, caz în care schimbarea de destinaţie se va face pentru o perioadă echivalentă cu perioada de eligibilitate prevăzută în ghidul solicitantului.
ART. 5
În situaţii temeinic justificate, schimbarea destinaţiei se poate face pe perioadă nedeterminată când imobilul nu mai poate fi utilizat în procesul instructiv-educativ şi poate fi alocat unor instituţii publice pentru desfăşurarea activităţilor specifice acestora.
ART. 6
După expirarea perioadei, imobilele vor reveni la destinaţia iniţială - spaţiu de învăţământ - şi se vor afla într-o stare tehnică cel puţin similară cu cea din momentul schimbării destinaţiei.
ART. 7
În cazul demolării construcţiilor existente, schimbarea de destinaţie a imobilului se face pe perioada desfăşurării lucrărilor de demolare, urmând ca după finalizarea lucrărilor terenul să rămână în domeniul public al localităţii, făcând parte din baza materială a învăţământului preuniversitar de stat.
ART. 8
În situaţii temeinic justificate, schimbarea destinaţiei imobilelor se face pe perioadă nedeterminată în cazul edificării de către autorităţile/instituţiile publice, în condiţiile legii, a unor clădiri care să deservească interesului temeinic justificat al comunităţii.
ART. 9
Solicitarea emiterii avizului conform va fi însoţită de următoarele documente:
1. hotărârea consiliului local/consiliului judeţean prin care se propune schimbarea destinaţiei unui imobil (construcţie şi/sau teren) sau a unei părţi din imobil;
2. acordul consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean/al municipiului Bucureşti;
3. acordul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ sau al unităţii de învăţământ care a preluat patrimoniul unei alte unităţi şcolare în urma comasării/desfiinţării acesteia, cu excepţia unităţilor şcolare ale căror terenuri şi clădiri au fost preluate de către autorităţile publice locale în urma desfiinţării;
4. extras de carte funciară sau extras din domeniul public al localităţii pe raza căreia se află unitatea de învăţământ;
5. caracteristicile tehnice ale imobilului - construcţii şi teren aferent, construcţii, teren (anul în care a fost edificată construcţia, regim de înălţime, suprafaţă construită, suprafaţă desfăşurată, suprafaţă totală de teren);
6. plan de situaţie şi plan de amplasament;
7. fotografii ale construcţiilor;
8. expertiza tehnică a clădirii, în cazul în care se solicită schimbarea destinaţiei clădirii, în vederea demolării;
9. memoriu justificativ, detaliat, din care să reiasă necesitatea schimbării de destinaţie. Se va avea în vedere: starea tehnică a clădirii - descriere; ce utilizare urmează să primească clădirea/terenul pentru care se solicită schimbare de destinaţie; cum se realizează accesul la unitatea de învăţământ în situaţia în care se propune schimbarea destinaţiei unui spaţiu situat în incinta unităţii de învăţământ; dacă sunt solicitări ale altor unităţi din sfera învăţământului pentru spaţiul respectiv, perioada pentru care se solicită schimbare de destinaţie; dacă în incintele respective se mai desfăşoară proces de învăţământ şi dacă nu, anul din care nu se mai desfăşoară proces de învăţământ şi unde au fost mutaţi elevii/preşcolarii care îşi desfăşurau activitatea în aceste spaţii; cum se desfăşoară procesul de învăţământ la nivel local (numărul unităţilor de învăţământ, efectivele şi grupele de copii/elevi care frecventează unităţile şcolare); alte informaţii suplimentare în vederea susţinerii propunerii de schimbare de destinaţie etc. Se precizează dacă imobilul - construcţii a beneficiat de fonduri de la bugetul de stat pentru edificare, reabilitare etc.
ART. 10
Etapele procedurii de elaborare a avizului conform sunt următoarele:
1. Autorităţile administraţiei publice locale/judeţene solicită, printr-o adresă transmisă Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, emiterea avizului conform pentru schimbarea destinaţiei unui imobil/spaţiu dintr-un imobil. Adresa va fi însoţită de documentele prevăzute la art. 9.
2. În cazul în care direcţia de specialitate constată că documentaţia este neconformă sau incompletă, se solicită, în termenul legal de 30 de zile, completări/clarificări necesare analizării din punct de vedere tehnic sau, după caz, se restituie documentaţia.
3. După primirea tuturor clarificărilor/documentelor solicitate de către direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, se elaborează proiectul avizului conform şi, împreună cu documentaţia, se supune aprobării conducerii ministerului.
4. Avizul conform sau adresa de respingere a solicitării se emite în termen de 30 de zile de la data înregistrării documentaţiei complete sau, după caz, a răspunsului la ultima clarificare solicitată de către direcţia de specialitate.
Aici, mai multe viewtopic.php?f=150&t=24095&hilit=+schimbare
Regimul juridic al proprietății
Moderator: Consilier juridic
-
- Membru
- Mesaje: 1940
- Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
- Localitate: Deva
- Contact:
Regimul juridic al proprietății
Mesaj de Consilier juridic »
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro
Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”
Mergi la
- Despre forum
- ↳ Indrumari pentru utilizarea forumului
- Informare CORONAVIRUS
- LEGISLATIE
- Concurs directori și directori adjuncți 2022
- Concurs directori și directori adjuncți 2021
- FORUMUL PĂRINȚILOR
- Comunicate de presa
- ↳ Comunicate generale
- Invatamant Preuniversitar
- ↳ Documente manageriale
- ↳ Informatii generale
- ↳ DECLARATII DE AVERE SI INTERESE
- ↳ Salariile nete al personalului din ISJ si a directorilor unitatilor de invatamant
- ↳ Curriculum si inspectie scolara
- ↳ Informatii generale
- ↳ Management institutional
- ↳ CONSTITUIREA CORPULUI NATIONAL DE EXPERTI
- ↳ Curriculum descentralizat
- ↳ Dezvoltarea resursei umane
- ↳ Educație timpurie
- ↳ Cercuri Pedagogice
- ↳ CRED
- ↳ Invatamant primar
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Invatamant profesional si tehnic
- ↳ Alternative educationale si invatamant particular
- ↳ Educatie permanenta
- ↳ ASIGURAREA CALITATII
- ↳ Managementul cazurilor de violență
- ↳ Retele de resurse educationale deschise(RED)
- ↳ Prescolar
- ↳ Primar
- ↳ Gimnazial
- ↳ Liceal si postliceal
- ↳ Palate si cluburi ale copiilor
- ↳ Invatamant A doua sansa
- ↳ PRAI-PLAI-PAS
- ↳ Mentorat
- ↳ Bune practici in educatie
- ↳ Tel Verde 0800816254
- ↳ Şcoala altfel
- Proiecte educationale internationale si europene
- ↳ Mesaje importante pentru scoli
- ↳ Școală după școala
- ↳ Acreditare Erasmus+
- ↳ PNRR
- ↳ ROSE
- ↳ Anunțuri achiziții ROSE
- ↳ PNRAS
- ↳ ERASMUS +
- Proiecte
- ↳ Educație fără bariere: Universitate, Progres, Transformare (Edu- UPT)
- ↳ Proiecte POSDRU
- ↳ Competente cheie pentru un bacalaureat de succes
- ↳ Dezvoltarea de competente cheie pentru evaluari nationale de succes
- ↳ Elevi mai performanti, parinti implicati
- ↳ Inovatie si performanta in pregatirea elevilor de liceu
- ↳ Incepe o cariera de succes
- ↳ Dreptul la o a doua sansa in educatie
- ↳ Proiecte POCU
- ↳ Cod MySmis133939
- ↳ Cod MySmis 107621
- ↳ Cod MySmis 107731
- ↳ Cod MySmis 106735
- ↳ Cod MySmis 105831
- ↳ Cod MySmis 103808
- Discipline
- ↳ Limba si literatura romana
- ↳ Limbi moderne
- ↳ Matematica
- ↳ Informatica
- ↳ Istorie si Socio-Umane
- ↳ Educatie tehnologica
- ↳ Cercuri pedagogice
- ↳ Cercuri pedagogice 2017-2018
- ↳ Cercuri pedagogice 2022-2023
- ↳ Fizica-Chimie
- ↳ Geografie
- ↳ Biologie
- ↳ Religie
- ↳ Arte
- ↳ Educatie fizica
- ↳ Minoritati nationale
- ↳ Bune practici
- ↳ Minoritatea romă
- ↳ Invatamant special si special integrat
- Centrul județean de excelență
- Managementul resurselor umane
- ↳ Titularizare
- ↳ Titularizare 2025
- ↳ Titularizare 2024
- ↳ Titularizare 2023
- ↳ Titularizare 2022
- ↳ Titularizare 2021
- ↳ Titularizare 2020
- ↳ Titularizare 2019
- ↳ Titularizare 2018
- ↳ Titularizare 2017
- ↳ Titularizare 2016
- ↳ Titularizare 2015
- ↳ Titularizare 2014
- ↳ Titularizare 2013
- ↳ Titularizare 2012
- ↳ Gradatii de merit
- ↳ Gradatii de merit 2025
- ↳ Gradații de merit 2024
- ↳ Gradații de merit 2023
- ↳ Gradații de merit 2022
- ↳ Gradații de merit 2021
- ↳ Gradații de merit 2020
- ↳ Gradații de merit 2019
- ↳ Gradații de merit 2018
- ↳ Gradatii de merit 2017
- ↳ Gradatii de merit 2015
- ↳ Gradatii de merit 2016
- Simpozioane, Seminarii si Concursuri scolare
- ↳ Concurs judetean de proiecte educative
- ↳ Simpozioane
- ↳ Seminarii
- ↳ Concursuri scolare
- Audit, Juridic
- ↳ INFORMARI JURIDICE
- ↳ Echivalarea perioadelor de studii efectuate în străinătate
- Plan, Salarizare, Normare
- ↳ Documente utile
- ↳ Posturi didactic auxiliar si nedidactic
- Retea scolara
- ↳ Informatii utile
- Tehnic
- ↳ Informatii utile
- CCD
- ↳ Programe de formare
- ↳ Informatii utile
- Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala
- ↳ Centrul judetean de resurse si asistenta educationala
- ↳ Informatii utile
- Examene
- ↳ Simulari
- ↳ Simulare 2024
- ↳ Simulare 2023
- ↳ Simulare 2022
- ↳ Simulare 2021
- ↳ Simulare 2020
- ↳ Simulare 2019
- ↳ Simulare 2018
- ↳ Simulare 2017
- ↳ Teste de antrenament
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Evaluarea Nationala
- ↳ Evaluare Nationala 2025
- ↳ Evaluare Nationala 2024
- ↳ Evaluare Națională 2024(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2023
- ↳ Evaluare Nationala 2023(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2022(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Nationala 2022
- ↳ Evaluarea Națională 2021(II, IV, VI)
- ↳ Evaluarea Națională 2021
- ↳ Evaluare Națională 2019
- ↳ Evaluare Națională 2019(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018(II, IV, VI)
- ↳ Evaluare Națională 2018
- ↳ Evaluare Nationala 2017 (VIII)
- ↳ Evaluare naţională 2017(II, IV, VI)
- ↳ Examenele de certificare a calificării absolvenților învățământului profesional, liceal si postliceal
- ↳ Nivel 3
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 4
- ↳ 2022-2023
- ↳ Nivel 5
- ↳ 2022-2023
- ↳ Olimpiade si concursuri
- ↳ Admitere / Inscriere
- ↳ Admitere
- ↳ Admitere 2025
- ↳ Admitere 2024
- ↳ Admitere 2023
- ↳ Admitere 2022
- ↳ Admitere 2021
- ↳ Admitere 2020
- ↳ Înscriere în învăţământul profesional
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2023-2024
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2022-2023
- ↳ Admitere în învățământul profesional 2021-2022
- ↳ Admiterea în învățământul profesional 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2025 - 2026
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2023-2024
- ↳ Inscrierein invatamantul primar 2022-2023
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2021-2022
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2020-2021
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2019-2020
- ↳ ”Ziua porților deschise”
- ↳ Înscrierea în învățământul primar 2018-2019
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2017-2018
- ↳ Inscriere in invatamantul primar 2016-2017
- ↳ Inscriere in invatamantul primar, 2013-2014
- ↳ Bacalaureat
- ↳ Bacalaureat 2025
- ↳ Bacalaureat 2024
- ↳ Bacalaureat 2023
- ↳ Bacalaureat 2022
- ↳ Bacalaureat 2021
- ↳ Bacalaureat 2020
- ↳ Bacalaureat 2019
- ↳ Bacalaureat 2018
- ↳ Bacalaureat 2017
Cine este conectat
Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori