Atribuţiile generale ale inspectorului scolar coordonator

Moderator: Consilier juridic

Consilier juridic
Membru
Mesaje: 2008
Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
Localitate: Deva
Contact:

Atribuţiile generale ale inspectorului scolar coordonator

Mesaj de Consilier juridic »

ART. 17. DIN REGULAMENTUL DE ORGANIZARE ŞI FUNCŢIONARE A INSPECTORATULUI ŞCOLAR JUDEŢEAN HUNEDOARA

Atribuţiile generale ale inspectorului coordonator de unităţi şcolare vizează:

1) colaborează permanent cu inspectorul şcolar pentru implementarea descentralizării instituţionale, monitorizarea curriculumului şi asigurarea calităţii cu privire la întreaga activitate a unităţilor de învăţământ din zona arondată;
2) alcătuieşte fişa de identitate a unităţilor de învăţământ preuniversitar din zona arondată;
3) monitorizează pregătirea şi deschiderea noului an şcolar în unităţile de învăţământ din zona repartizată şi întocmeşte un raport scris în această problematică;
4) monitorizează stadiul de autorizare sanitară pentru funcţionarea normală a unităţilor de învăţământ din zona repartizată;
5) urmăreşte corectitudinea încadrării şcolii şi a aplicării planurilor de învăţământ în vigoare şi semnalează prompt conducerii I.S.J. Hunedoara modificările apărute în încadrare, precum şi aplicarea incorectă a planurilor de învăţământ;
6) solicită intervenţia conducerii I.S.J. Hunedoara pentru consultanţă la compartimentele funcţionale ale inspectoratului şcolar în vederea eliminării disfuncţionalităţilor pe care nu le poate soluţiona prin decizii proprii;
7) păstrează legătura cu administraţia locală şi conlucrează cu aceasta pentru soluţionarea problemelor apărute, în spiritul subsidiarităţii;
8) realizează inspecţii tematice şi/sau de specialitate în baza unei delegaţii/ordin de serviciu, conform graficului de inspecţii al I.S.J. Hunedoara sau la semnalarea unor disfuncţii majore în activitatea şcolii;
9) monitorizează, îndrumă şi controlează activitatea managerială propunând măsuri ameliorative;
10) evaluează ritmic, singur sau în echipă, activitatea managerială a directorului unităţii şcolare;
11) propune punctajul şi calificativul directorului unităţii şcolare în urma evaluării anuale a activităţii manageriale;
12) monitorizează permanent şi centralizează datele privind eventualele situaţii de conflict de muncă din unităţile şcolare pentru zona arondată, raportând situaţia cu celeritate inspectorului şcolar general / inspectorului şcolar general adjunct;
13) monitorizează pregătirea unităţilor şcolare în vederea organizării şi desfăşurării examenlor / concursurilor / evaluării naţionale;
14) soluţionează singur sau împreună cu inspectorul de specialitate pe disciplină petiţiile din zona arondată şi comunică rezultatele petentului şi/sau instituţiei solicitante;
15) completează fişele de monitorizare referitoare la unităţile din zonă şi întocmeşte situaţii centralizatoare;
16) mediatizează activitatea inspectoratului şcolar;
17) întocmeşte planul propriu de achiziţii în vederea întocmirii planului anual de achiziţii publice al inspectoratului şcolar judeţean. Acesta se elaborează ţinând cont de necesităţile obiective de produse şi servicii, în funcţie de gradul de prioritate şi calendarul activităților anuale.

Propunerile se înaintează în scris, anual, în cursul primei săptămâni a lunii decembrie.

Programul de achiziţii se poate modifica şi completa în funcţie de asigurarea surselor de finanţare numai cu aprobarea inspectorului şcolar general şi avizul compartimentului financiar-contabil.

Mai multe, aici http://isj.hd.edu.ro/index.php/regulament-intern
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro

Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Scrie răspuns

Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori