O.M.E.N.C.S. nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016

Consilier juridic
Membru
Mesaje: 1940
Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
Localitate: Deva
Contact:

O.M.E.N.C.S. nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016

Mesaj de Consilier juridic »

Schimbarea destinației este posibilă după obținerea AVIZULUI CONFORM al ministrului educaţiei, conform O.M.E.N.C.S. nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016 privind aprobarea procedurii de elaborare a avizului conform pentru schimbarea destinaţiei bazei materiale a instituţiilor şi unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat, precum şi condiţiile necesare acordării acestuia.

În vederea obținerii Acordului Consiliului de Administraţie al Inspectoratului Şcolar Judeţean Hunedoara, solicitarea UAT va fi însoţită de următoarele documente:

1. hotărârea consiliului local prin care se propune schimbarea destinaţiei;
2. acordul consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ sau al unităţii de învăţământ care a preluat patrimoniul unei alte unităţi şcolare în urma comasării/desfiinţării acesteia, cu excepţia unităţilor şcolare ale căror terenuri şi clădiri au fost preluate de către autorităţile publice locale în urma desfiinţării;
3. extras de carte funciară sau extras din domeniul public al localităţii pe raza căreia se află unitatea de învăţământ;
4. caracteristicile tehnice ale imobilului - construcţii şi teren aferent, construcţii, teren (anul în care a fost edificată construcţia, regim de înălţime, suprafaţă construită, suprafaţă desfăşurată, suprafaţă totală de teren);
5. plan de situaţie şi plan de amplasament;
6. fotografii ale construcţiilor;
7. expertiza tehnică a clădirii, în cazul în care se solicită schimbarea destinaţiei clădirii, în vederea demolării;
8. memoriu justificativ, detaliat, din care să reiasă necesitatea schimbării de destinaţie.

Se va avea în vedere: starea tehnică a clădirii - descriere; ce utilizare urmează să primească clădirea/terenul pentru care se solicită schimbare de destinaţie; cum se realizează accesul la unitatea de învăţământ în situaţia în care se propune schimbarea destinaţiei unui spaţiu situat în incinta unităţii de învăţământ; dacă sunt solicitări ale altor unităţi din sfera învăţământului pentru spaţiul respectiv, perioada pentru care se solicită schimbare de destinaţie; dacă în incintele respective se mai desfăşoară proces de învăţământ şi dacă nu, anul din care nu se mai desfăşoară proces de învăţământ şi unde au fost mutaţi elevii/preşcolarii care îşi desfăşurau activitatea în aceste spaţii; cum se desfăşoară procesul de învăţământ la nivel local (numărul unităţilor de învăţământ, efectivele şi grupele de copii/elevi care frecventează unităţile şcolare); alte informaţii suplimentare în vederea susţinerii propunerii de schimbare de destinaţie etc.

Se precizează durata schimbării destinației, dacă imobilul/construcţia a beneficiat de fonduri de la bugetul de stat pentru edificare, reabilitare etc.

În vederea obținerii AVIZULUI CONFORM al ministrului educaţiei, autoritatea administraţiei publice locale înaintează dosarul complet cu documentele specificate la art. 9 din O.M.E.N.C.S. nr. 5.819 din 25 noiembrie 2016.

Actele transmise de UAT în vederea obținerii Acordului Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Hunedoara se păstrează la Inspectoratul Şcolar Judeţean Hunedoara.

Schimbarea destinației bazei materiale a școlilor https://forum.isj.hd.edu.ro/viewtopic.ph ... &sk=t&sd=a
Fişiere ataşate
1Documente privind emiterea acordului consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar judeţean.doc
(45.5 KiB) Descărcat de 132 ori
7Ordinul nr. 5819 25-11-2016.doc
(45.5 KiB) Descărcat de 100 ori
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro

Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Scrie răspuns

Înapoi la “LEGISLATIE”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori