Accesul la dosarul electronic

Moderator: Consilier juridic

Consilier juridic
Membru
Mesaje: 1940
Membru din: Iunie 23, 2015, 10:21 am
Localitate: Deva
Contact:

Accesul la dosarul electronic

Mesaj de Consilier juridic »

INCEPÂND DIN DATA DE 15 IULIE 2019 se acceseaza DOSARUL ELECTRONIC la adresa http://www.curteadeapelalbaiulia.ro

Ce este dosarul electronic?

* Dosarul electronic este o aplicație dezvoltată de specialiștii I.T. din cadrul Tribunalului Arad și implementată cu sprijinul acestora și cu acordul Curții de Apel Timișoara.

* O aplicație prin intermediul căreia puteți vizualiza şi descărca dosarul dumneavoastră

• E suficientă o singură autentificare pentru a vizualiza toate dosarele dumneavoastră

Cum am acces la DOSARUL ELECTRONIC ?

* Pentru a avea acces la dosarul electronic, este suficient ca în documentele înaintate instanței, de preferință în partea introductivă, să fie menționate: adresa de e-mail si telefonul mobil.
* Cererea de acces la dosarul electronic poate fi descarcată de aici
* Cererea nu trebuie semnată, însă trebuie însoțită de o copie a cărții de identitate și/sau dovada calității de reprezentant.

Cine poate solicita accesul și de unde se accesează dosarul electronic?

➢ părțile din dosar
➢ avocatul unei părți /consilierul juridic
➢ executorul
➢ lichidator
➢ expertul

Dosarul electronic poate fi accesat de pe prima pagina a site-ului alegând opțiunea ACCES DOSAR ELECTRONIC

Cum se realizează autentificarea la dosarul electronic?

➢ Pentru autentificare se folosește adresa de e-mail și numărul de telefon mobil.
➢ Se alege din lista instanțelor, instanța unde aveți dosarul
➢ Se accesează butonul AUTENTIFICA

Cum se realizează autentificarea la dosarul electronic?

➢ Se introduce codul primit prin SMS format din șase cifre.
Exemplu: 123456. În partea dreaptă sunt cifre din numărul
dumneavoastră de telefon la care este transmis codul.
➢ Se accesează butonul VERIFICA
➢Dacă în termen de 1 minut nu aţi primit SMS-ul, accesați
butonul RETRIMITE
➢Se poate solicita retrimiterea codului de acces de 3 ori

Care sunt avantajele utilizării dosarului electronic?

* Vizionarea și descărcarea dosarului de judecată;
* Rapiditatea comunicării instanță-justițiabil (actele de procedură - citații sau alte comunicari - pot fi transmise în aceeași zi, în format electronic (e-mail).
* Eliminarea pentru justițiabil/reprezentantul acestuia a alocării unei resurse de timp necesară deplasării fizice la instanță în vederea studierii dosarului în arhivă;
* Reducerea consumului de hârtie și protejarea planetei

Sursa https://www.curteadeapelalbaiulia.ro/de ... ronic.html
Fişiere ataşate
Adresa Dosar electronic 2022.pdf
(269.09 KiB) Descărcat de 26 ori
Instructiuni.docx
(1.37 MiB) Descărcat de 37 ori
Actele normative pot fi urmărite la adresele:
-http://www.monitoruloficial.ro
-http://legislatie.just.ro
-http://legistm.ro

Cu stimă,
Consilier juridic Ion NISTOR
E-mail: juridic@isj.hd.edu.ro
Web: https://isj.hd.edu.ro/index.php/juridic-isj
Scrie răspuns

Înapoi la “INFORMARI JURIDICE”

Cine este conectat

Utilizatori răsfoind acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori